Розвиток теоретико-концептуальних основ вітчизняної дидактики (друга половина ХIХ-початок ХХ століття) ВО Вихрущ Редакційно-видавничий відділ Тернопільського державного педагогічного …, 2001 | 57 | 2001 |
Дидактична думка в Україні (друга половина ХІХ–початок ХХ століття): проблеми розвитку теорії ВО Вихрущ Тернопіль: Підручники і посібники 433, 2000 | 44 | 2000 |
Методологія та методика наукового дослідження ВО Вихрущ Вихрущ ВО–Т.:[б. в.], 2004 | 28 | 2004 |
Про форми організації навчальної діяльності школярів ЯІ Бурлака, ВО Вихрущ Радянська школа 12, 53-56, 1984 | 23 | 1984 |
Методика педагогіки. Навчальний посібник/ВО Вихрущ В Вихрущ Тернопіль: Крок, 178-186, 2011 | 17 | 2011 |
Психодидактика вищої школи: інноваційні методи навчання: навч. посіб. ВО Вихрущ, СВ Гуменюк, ОА Вихрущ-Олексюк Тернопіль: Крок, 2017 | 15 | 2017 |
Загальні основи андрагогіки АВ Вихрущ, ВО Вихрущ, ЛМ Романишина Тернопіль: Крок, 2018 | 11 | 2018 |
Природознавство в цифрах і фактах. Довідник для вчителів та учнів початкових класів ВО Вихрущ Тернопіль: Богдан, 1998 | 11 | 1998 |
Основи наукових досліджень у галузі педагогіки: підручник ВО Вихрущ, ЮМ Козловський, ЛІ Ковальчук Тернопіль: Крок 340, 2017 | 10 | 2017 |
Теоретичні основи та актуальні проблеми сучасної дидактики ВО Вихрущ Тернопіль: Ліком, 1997 | 10 | 1997 |
Навчальний діалог у контексті вітчизняної початкової освіти другої половини ХХ–ХХІ століття: монографія ВО Вихрущ, АА Пушинська Тернопіль: Крок, 2016 | 9 | 2016 |
Психодидактика початкової школи: учіння молодших школярів ВО Вихрущ, АА Пушинська Тернопіль: Крок, 2015 | 8 | 2015 |
Теорія початкового навчання з основами психодидактики ВО Вихрущ Тернопіль: Крок, 2012 | 8 | 2012 |
Андрагогічна парадигма: загальнонауковий контекст: монографія ВО Вихрущ Тернопіль: Крок, 2019 | 7 | 2019 |
Регіональні особливості університетської освіти та імперативи неперервної освітньої політики Канади В Вихрущ, Ю Козловський | 6 | 2019 |
Навчальний діалог як базовий концепт розвивальної парадигми сучасної освіти В Вихрущ, Л Романишина Педагогічний дискурс, 21-27, 2016 | 6 | 2016 |
Особистісно орієнтовані педагогічні технології та колективна учбова діяльність школярів: проблеми взаємозв’язку ВО Вихрущ Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2006 | 6 | 2006 |
Контроль і оцінювання у концепції розвивального навчання ВО Сухомлинського А Вихрущ, В Вихрущ Початкова школа, 32-35, 2002 | 6 | 2002 |
Парадигмальний підхід та моделі навчання дорослих у сучасній вищій освіті В Вихрущ Педагогічний дискурс, 35-41, 2017 | 5 | 2017 |
Підручник для вищої школи як комплексна інформаційна модель підготовки майбутнього учителя: проблеми онтодидактики ВО Вихрущ Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 12-17, 2014 | 5 | 2014 |