Подписаться
Віра Олександрівна Вихрущ
Віра Олександрівна Вихрущ
Доктор педагогічних наук, професор, Національний університет "Львівська політехніка"
Нет подтвержденного адреса электронной почты
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Розвиток теоретико-концептуальних основ вітчизняної дидактики (друга половина ХIХ-початок ХХ століття)
ВО Вихрущ
Редакційно-видавничий відділ Тернопільського державного педагогічного …, 2001
572001
Дидактична думка в Україні (друга половина ХІХ–початок ХХ століття): проблеми розвитку теорії
ВО Вихрущ
Тернопіль: Підручники і посібники 433, 2000
442000
Методологія та методика наукового дослідження
ВО Вихрущ
Вихрущ ВО–Т.:[б. в.], 2004
282004
Про форми організації навчальної діяльності школярів
ЯІ Бурлака, ВО Вихрущ
Радянська школа 12, 53-56, 1984
231984
Методика педагогіки. Навчальний посібник/ВО Вихрущ
В Вихрущ
Тернопіль: Крок, 178-186, 2011
172011
Психодидактика вищої школи: інноваційні методи навчання: навч. посіб.
ВО Вихрущ, СВ Гуменюк, ОА Вихрущ-Олексюк
Тернопіль: Крок, 2017
142017
Загальні основи андрагогіки
АВ Вихрущ, ВО Вихрущ, ЛМ Романишина
Тернопіль: Крок, 2018
112018
Природознавство в цифрах і фактах. Довідник для вчителів та учнів початкових класів
ВО Вихрущ
Тернопіль: Богдан, 1998
111998
Основи наукових досліджень у галузі педагогіки: підручник
ВО Вихрущ, ЮМ Козловський, ЛІ Ковальчук
Тернопіль: Крок 340, 2017
102017
Теоретичні основи та актуальні проблеми сучасної дидактики
ВО Вихрущ
Тернопіль: Ліком, 1997
101997
Навчальний діалог у контексті вітчизняної початкової освіти другої половини ХХ–ХХІ століття: монографія
ВО Вихрущ, АА Пушинська
Тернопіль: Крок, 2016
92016
Психодидактика початкової школи: учіння молодших школярів
ВО Вихрущ, АА Пушинська
Тернопіль: Крок, 2015
82015
Теорія початкового навчання з основами психодидактики
ВО Вихрущ
Тернопіль: Крок, 2012
82012
Андрагогічна парадигма: загальнонауковий контекст: монографія
ВО Вихрущ
Тернопіль: Крок, 2019
62019
Регіональні особливості університетської освіти та імперативи неперервної освітньої політики Канади
В Вихрущ, Ю Козловський
62019
Навчальний діалог як базовий концепт розвивальної парадигми сучасної освіти
В Вихрущ, Л Романишина
Педагогічний дискурс, 21-27, 2016
62016
Особистісно орієнтовані педагогічні технології та колективна учбова діяльність школярів: проблеми взаємозв’язку
ВО Вихрущ
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2006
62006
Контроль і оцінювання у концепції розвивального навчання ВО Сухомлинського
А Вихрущ, В Вихрущ
Початкова школа, 32-35, 2002
62002
Парадигмальний підхід та моделі навчання дорослих у сучасній вищій освіті
В Вихрущ
Педагогічний дискурс, 35-41, 2017
52017
Підручник для вищої школи як комплексна інформаційна модель підготовки майбутнього учителя: проблеми онтодидактики
ВО Вихрущ
Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 12-17, 2014
52014
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20