Корекція просодичної сторони мовлення дітей старшого дошкільного віку з дизартрією засобами логопедичної ритміки ОВ Боряк Національний педагогічний університет ім. МП Драгоманова, 2012 | 25 | 2012 |
Неврологічні основи логопедії: навч. посіб МК Шеремет, ОВ Боряк Суми: ФОП Цьома СП 252, 2016 | 21 | 2016 |
Теорія і практика формування мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку ОВ Боряк | 20 | 2019 |
Діагностика, формування й корекція мовленнєвої діяльності дітей із порушеннями інтелектуального розвитку молодшого шкільного віку теорія і практика:[монографія] ОВ Боряк Суми: Вид-во СумДПУ імені АС Макаренка, 2018 | 20 | 2018 |
Альтернативна комунікація як засіб розвитку мовленнєвої діяльності дітей із комплексними порушеннями ОВ Боряк, ЮМ Косенко | 17 | 2021 |
До питання логопедичної роботи з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку ОВ Боряк Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка …, 2014 | 14 | 2014 |
Participation in a discussion about media: Technical education in Slovakia at the turn of the millennium T Kozík, P Kuna, L Vaněk IJPINT 3 (1), 106-110, 2016 | 13* | 2016 |
Психолого-педагогічні умови формування та корекції мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку ОВ Боряк Збірник наукових праць «Педагогічні науки» 1 (69), 121-126, 2016 | 12 | 2016 |
До проблеми визначення системного недорозвинення мовлення ОВ Боряк Науковий часопис Національного педагогічного університету імені МП …, 2015 | 12 | 2015 |
Застосування комп’ютерних дидактичних ігор у навчанні історії школярів з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах інклюзивного класу ЮМ Косенко, ОВ Боряк, ОМ Король | 9 | 2020 |
Причинна обумовленість порушень у мовленнєвому розвитку в розумово відсталих дітей О Боряк Особлива дитина: навчання і виховання, 24-32, 2015 | 9 | 2015 |
Розумово відсталі діти як медико-психолого-педагогічна проблема ОВ Боряк Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 74-85, 2015 | 9 | 2015 |
Професійна підготовка вчителів-логопедів до роботи з розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку ОВ Боряк Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 9-17, 2015 | 9 | 2015 |
Аналіз результатів логопедичного обстеження мовленнєвого розвитку розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку ОВ Оряк World science 5 (2 (6)), 40-44, 2016 | 8 | 2016 |
Інноваційні освітні технології в системі професійнопедагогічної підготовки студентів-дефектологів ОВ Боряк Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний …, 2016 | 7 | 2016 |
Language and speech functional system under development pathologies (mental retardation) O Boriak IJPINT 2 (1), 2015 | 6 | 2015 |
Методика логопедичного обстеження розумово відсталих дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку ОВ Боряк ББК 74.3 я73, 135, 2015 | 6 | 2015 |
Language and Speech Functional System under Development Pathologies (Mental Retardation) O Boriak. International Journal of Pedagogy Innovation and New Technologies 2 (1), 69-75, 2015 | 6 | 2015 |
Специфіка формування семіотичної підсистеми мови при дизонтогенезі розвитку (розумовій відсталості) ОВ Боряк Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки) 1 (Вип. V.), С. 36-47, 2015 | 6 | 2015 |
Мовленнєвий розвиток дітей з особливими освітніми потребами як провідний чинник соціалізації ОВ Боряк, ЮМ Косенко Вісник Запорізького національного університету: збірник наукових праць …, 2020 | 5 | 2020 |