Підписатись
Тетяна В'ячеславівна Князєва (Tetiana Kniazieva)
Тетяна В'ячеславівна Князєва (Tetiana Kniazieva)
Підтверджена електронна адреса в nau.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботи
Т Князєва, ОВ Полоус, АВ Шевченко, ГА Радченко, ІГ Михальченко
Національний авіаційний університет, 2022
472022
Маркетингова стратегія: виклики та можливості в умовах цифровізації
Т Князєва, О Казанська
Економіка та суспільство, 2022
312022
Environmental orientation of consumer behavior: motivation component
S Smerichevskyi, T Kniazieva, Y Kolbushkin, I Reshetnikova, AO Merta
Problems and Perspectives in Management 16 (2), 424-437, 2018
312018
METHOD OF STRATEGIC PLANNING AND MANAGEMENT DECISION-MAKING CONSIDERING THE LIFE CYCLE THEORY
T Kniazieva, Y Kolbushkin, S Smerichevskiy
Baltic Journal of Economic Studies 3 (5), 175-182, 2017
282017
RETRACTED: Current trends in the formation and development of insurance marketing in Ukraine
TV Kniazieva, AV Shevchenko, AV Shevchenko, OM Yaroshenko, ...
Risk Management and Insurance Review 24 (3), 279-292, 2021
272021
Tools for formation and development of the environmentally friendly food products market: regional aspect in Ukraine
V Dergachova, S Smerichevskyi, T Kniazieva, S Smerichevska
Environmental Economics 11 (1), 96, 2020
272020
Організаційно-економічні заходи зовнішньоекономічного регулювання захисту споживчого ринку України
ТВ Князєва, АВ Шевченко
Проблеми системного підходу в економіці, 76, 2020
242020
The economic mechanism of marketing activity management of food enterprises
G Abuselidze, M Talavyria, B Vyshnivska, L Bondarenko, H Makedon, ...
E3S Web of Conferences 371, 05002, 2023
182023
Міжнародний маркетинг
Т Князєва, Ю Колбушкін, С Петровська, В Сібрук, С Смерічевський
Навч. посібник для студентів освітнього ступеня «Бакалавр» галузі знань 07 …, 2018
182018
Маркетингова стратегія розвитку соціального підприємництва
ТВ Князєва, ІМ Алексеєнко
Проблеми системного підходу в економіці, 81, 2021
162021
Assessment of marketing activity management in territorial units: theoretical-methodological approach
T Kniazieva, S Smerichevskyi, A Walid
Baltic Journal of Economic Studies, pp. – 326-333., 2018
152018
The impact of transnationalization on the global consumer market
T Kniazieva, A Shevchenko, H Radchenko, O Komova, L Pankova
Baltic Journal of Economic Studies 7 (5), 268-276, 2021
122021
Міжнародна екологічна політика: теорія, методологія, сценарії розвитку
ТВ Князєва
Монографія. – Хeрcон: ПП Вишeмирcький В.C., 2014
122014
Marketing Technology in the Context of Digitalization: Features and Trends in Ukraine
T Kniazieva, I Arakelova, R Podolskyi, I Dashko, A Mohylova
112023
Розвиток системи екологічного менеджменту на підприємстві: Основні теоретичні положення
Т Князєва
92014
Analysis of the impact of digitalization on the quality and availability of public services in Ukraine–a comparative approach with insights from Estonia
TV Kniazieva, OO Kazanska, LA Orochovska, YY Tsymbalenko, ...
Statistics, Politics and Policy 14 (3), 375-398, 2023
72023
Формування відданості бренду на основі омнікального маркетингу
ТВ Князєва, ГС Деревянкіна
Підприємництво та інновації, 51-55, 2022
62022
Глобалізаційні процеси в економіці та їх вплив на розвиток банківського середовища України
Т Князєва, О Кириченко, О Сиволап
Проблеми системного підходу в економіці, 75-82, 2020
62020
Assortment portfolio price positioning of a transnational corporation in the Ukrainian market
SF Smerichevskyi, TV Kniazieva, SV Smerichevska, AV Shevchenko
EDP Sciences, 2019
62019
Spatial aspects of modernization of regional tourist systems
AP Holod, AV Shevchuk, OI Korkuna, TV Kniazieva, AV Shevchenko
Revista Turismo Estudos e Práticas-RTEP/UERN, 1-12, 2020
52020
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20