Підписатись
Курбацька Лариса Миколаївна
Курбацька Лариса Миколаївна
декан факультету менеджменту і маркетингу Дніпровського державного аграрно-економічного університету
Підтверджена електронна адреса в dsau.dp.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Впровадження маркетингових інновацій в діяльність промислових підприємств
ЛМ Курбацька, ІГ Кадирус
Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, ТОВРедакція …, 2020
272020
Маркетинг в системі управління підприємством
ЛМ Курбацька
Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВДКС Центр, 2013
252013
Маркетинговий механізм забезпечення конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції
ЛМ Курбацька
Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВДКС Центр, 2013
202013
Маркетинговий механізм забезпечення конкурентоспроможності продовольчого ринку
ЛМ Курбацька, ТВ Ільченко, ІГ Кожушко
Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВДКС Центр, 2009
122009
Теоретичні аспекти маркетингового забезпечення ефективної розподільчо-збутової політики аграрного підприємства
ЛМ Курбацька, ТВ Ільченко, ІГ Кадирус
112016
Використання маркетингу в управлінні підприємством
ЛМ Курбацька, ІГ Кожушко
Збірник наукових праць. Випуск 16, 266-268, 2008
112008
Особливост відтворення окремих видів ресурсів в АПК
ВЯ Плаксієнко, ЛМ Курбацька
Держава та регіони, 203-209, 2004
92004
Розробка стратегії формування та реалізації маркетингових заходів у виробничо-збутовій діяльності аграрних підприємств
ЛМ Курбацька, ІГ Кадирус, ТВ Ільченко, ЮВ Захарченко
Агросвіт, 20-26, 2015
82015
Продуктивність праці у підвищенні економічної ефективності сільськогосподарського виробництва
ЛМ Курбацька
Економіка: проблеми теорії та практики. Збірник наукових праць. Випуск 201 …, 0
7
Удосконалення логістичних систем для забезпечення принципів стійкого розвитку підприємства
ЛМ Курбацька, ІГ Кадирус, ОА Савенко, КВ Нечипоренко
Агросвіт, 60-66, 2021
62021
Маркетингове забезпечення діяльності аграрних підприємств в умовах ринкового середовища
ЛМ Курбацька, ТВ Ільченко, ІГ Кадирус, ЮВ Захарченко
Агросвіт, 25-31, 2013
62013
Нові інструменти маркетингових комунікацій при просуванні продуктів і послуг
ЛМ Курбацька, ІГ Кадирус
Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, 2021
52021
Формування та використання трудового потенціалу в сільському господарстві регіону
ЛМ Курбацька
Дніпропетровський державний аграрний університет, 2006
52006
Сучасні форми організації бізнес-процесів: аналітика та оцінка ефективності
ЛМ Курбацька, ТМ Самілик, ТІ Шутько
Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, ТОВРедакція …, 2021
42021
Обслуговуюча кооперація–ключовий механізм самоорганізації сільських товаровиробників
ЛМ Курбацька, ІГ Кадирус
Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування …, 2016
42016
Теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії аграрних підприємств
ІГ Кадирус, ЛМ Курбацька
Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВДКС Центр, 2014
42014
Тенденції ефективності використання трудових ресурсів в агропідприємствах Новомосковського району Дніпропетровської області
ЛМ Курбацька
Вісник Дніпропетровського державного аграрного університету, 168-173, 2004
42004
Комплексна система маркетингу як основа підвищення конкурентоспроможності торговельних підприємств в сучасних умовах ведення бізнесу
МО Багорка, ЛМ Курбацька, ІГ Кадирус
Київський національний авіаційний університет, 2021
32021
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ОБСЛУГОВУЮЧИХ КООПЕРАТИВІВ
ЛМ Курбацька, РМ Безус, ІГ Кадирус
Агросвіта, 3-10, 2019
3*2019
Маркетингові підходи формування ринкової системи збуту продукції сільськогосподарських підприємств
ЛМ Курбацька
Економічний простір, 255-264, 2011
32011
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20