Підписатись
Тетяна Ігорівна Компанієць
Тетяна Ігорівна Компанієць
Бердянський університет менеджменту і бізнесу, кафедра економіки
Немає підтвердженої електронної адреси
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Вплив реклами на просування споживчих товарів в умовах сучасного ринку
ТІ Компанієць
Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу, 63-67, 2014
252014
Маркетинг промислових підприємств як об’єкт інформаційного управління
ТІ Компанієць
Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу, 11, 2010
82010
Планування рекламної діяльності туристичного підприємства в умовах сучасного ринку туристичних послуг
ТІ Компанієць
Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу, 53-57, 2015
72015
Кластери як інноваційна форма розвитку регіональної економіки
ТІ Компанієць
Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу, 65-68, 2013
62013
Психологічні аспекти реклами як інструменту успішного збуту продукції
ТІ Компанієць
Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу, 46-49, 2015
12015
Кластерні технології як основа сучасної промисловості Україні
КТІ Ковальов А.В.
Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу 4 (20), 87-91, 2012
12012
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ РЕКЛАМЫ КАК ИНСТРУМЕНТА УСПЕШНОГО СБЫТА ПРОДУКЦИИ
ТІ Компанієць
Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу, 46-49, 2015
2015
ПЛАНИРОВАНИЕ РЕКЛАМНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ТУРИСТИЧЕСКОГО ПРЕДПРИЯТИЯ В УСЛОВИЯХ СОВРЕМЕННОГО РЫНКА ТУРИСТИЧЕСКИХ УСЛУГ
ТІ Компанієць
Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу, 53-57, 2015
2015
Маркетинг в туристичному бізнесі
КТ І.
ІІ Всеукраїнської науково - практичної інтернет - конференції "Перспективи …, 2014
2014
Кластерна політика: досвід світових країн
КТ І.
Монографія "Управління соціально-економічними системами", 66-72, 2013
2013
Кластерна політика. Досвід світових країн
КТ І.
ІІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Пріоритети розвитку …, 2013
2013
Кластерные технологии как основа современной промышленности украины
КТ И.
Международная научно-практическая конференция преподавателей, ученых …, 2012
2012
Кластерна політика
КТІ Ковальов А.В.
Материалы международной научно-практической конференции "Перспективы …, 2012
2012
Кластерная политика: успешный опыт развитых стран
КТ И.
Материалы Всероссийской с международным участием научно-практической …, 2012
2012
Значення інноваційних стратегій у діяльності українських підприємств
КТ І.
Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу 2 (18), 92-96, 2012
2012
Значення інноваційного розвитку підприємств у нестабільному ринковому середовищі
КТ І.
Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу 3 (19), 87-91, 2012
2012
Маркетинг промислових підприємств як об'єкт інформаційного управління
КТ І.
Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу 3 (11), 54-58, 2010
2010
PUBLIC RELATIONS ПРОГРАММИРУЕТ ОБЩЕСТВЕННОЕ МНЕНИЕ
ТИ Компаниец
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–18