Підписатись
Прийма, Сергій Миколайович (Priyma, Serhii / Pryima) ORCID 0000-0002-2654-5610
Прийма, Сергій Миколайович (Priyma, Serhii / Pryima) ORCID 0000-0002-2654-5610
Таврійський державний агротехнологічний університет
Підтверджена електронна адреса в tsatu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Неформальна освіта дорослих–освітній тренд ХХІ століття
О Аніщенко, Л Лук’янова, С Прийма
Рідна школа, 3-8, 2017
392017
Формування технологічної культури майбутніх учителів інформатики у процесі професійно-педагогічної підготовки: дис. …канд. пед. наук : 13.00.04
СМ Прийма
382006
Lifelong learning progress monitoring as a tool for local development management
S Pryima, Y Dayong, O Anishenko, Y Petrushenko, A Vorontsova
Problems and perspectives in management, 1-13, 2018
352018
Use of semantic technologies in the process of recognizing the outcomes of non-formal and informal learning
S Pryima, J Rogushina, O Strokan
UkrPROG, 2018
202018
Use of ontologies and the Semantic Web for qualifications framework transparency
J Rogushina, S Pryima
Восточно-Европейский журнал передовых технологий, 25-31, 2017
152017
Теоретико-методологічні засади проектування і функціонування систем відкритої освіти дорослих в Україні: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук. : 13.00.01
СМ Прийма
Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, 2015
142015
Теоретико-методологічні засади проектування і функціонування систем відкритої освіти дорослих в Україні
С Прийма
Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, 2015
142015
Development of methods for support of qualification frameworks transparency based on semantic technologies
JV Rogushina, SM Pryima
132017
Особливості функціонування інтелектуальних адаптивних навчальних систем відкритої освіти дорослих
СМ Прийма
Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України, 2012
122012
Ontological approach to qualification matching based on competences: model and methods
YV Rogushina, SM Pryima
112017
Системи відкритої освіти дорослих: теоретико-методологічні засади проектування і функціонування : монографія
СМ Прийма
Мелітополь: Видавництво МДПУ імені Б. Хмельницького, 2015
112015
Обеспечение семантической интероперабельности открытых систем образования взрослых посредством агенто-онтологического подхода
СН Прийма
Перспективы науки и образования, 79-83, 2014
102014
Моделювання відкритої освіти дорослих як системи соціокультурної динаміки
СМ Прийма
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 263-276, 2014
102014
Semantic processing of information resources of labour market
SM Pryima, YV Rogushina
Information technologies and learning tools 65 (3), 337-355, 2018
82018
Компетентнісний підхід як імператив реформування вищої освіти
С Прийма
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 95-100, 2007
82007
Ontology-Based Approach to Validation of Learning Outcomes for Information Security Domain.
JV Rogushina, AY Gladun, SM Pryima, OV Strokan
ITS, 21-36, 2019
62019
Use of ontologies for metadata records analysis in big data
J Rogushina, A Gladun, S Pryima
62018
Основні положення синергетичної методології відкритої освіти
С Прийма, О Вороненко
Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені …, 2014
62014
Математична логіка і теорія алгоритмів
СМ Прийма
Навч. посібн.—Мелітополь: ТОВ, ВБ Мелітопольська міська друкарня, 2008
62008
Використання системи проблемно-символічних сигналів під час вивчення програмування
С Прийма, ВС Єремєєв
Інформаційні технології в освіті: матер. Всеукр. наук.-практ. конф., 24-29, 2001
62001
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20