Подписаться
Тетяна Циганкова
Тетяна Циганкова
ДВНЗ "Київський економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Нет подтвержденного адреса электронной почты - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Міжнародна торгівля: Навч. посібник
ТМ Циганкова, ЛП Петрашко, ТВ Кальченко
К.: КНЕУ 488 (3), 2001
2502001
Міжнародний маркетинг: теоретичні моделі та бізнес-технології: монографія
ТМ Циганкова
К.: КНЕУ 400, 54, 2004
1152004
Міжнародний маркетинг: Навч. посібник
ТМ Циганкова
К.: КНЕУ, 300, 1998
1151998
Управління міжнародним маркетингом: Навч. посібник
ТМ Циганкова
К.: КНЕУ, 2001
902001
Сучасні моделі та тенденції розвитку стратегічного маркетингу
ТМ Циганкова
Маркетинг в Україні 2, 34, 2004
712004
Глобальна торгова система: розвиток інститутів, правил, інструментів СОТ: монографія
ТМ Циганкова
К.: КНЕУ 660, 2003
672003
Міжнародні організації: навч. посіб
ТМ Циганкова, ТФ Гордєєва
ТМ Циганкова, ТФ Гордєєва.–2-ге вид., перероб. і доп–К.: КНЕУ, 2001
592001
Міжнародний маркетинг: Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисц
ТМ Циганкова
К.: КНЕУ, 2005
492005
Ключові детермінанти управління маркетинговими активами глобальних компаній
Т Циганкова, Р Пономаренко
Міжнародна економічна політика, 76-98, 2016
162016
Глобальний бренд країни у сучасних технологіях торговельно-маркетингової діяльності
Т Циганкова, Т Завгородня
Міжнародна економічна політика, 5-31, 2011
162011
Мiжнародний маркетинг: теоретичнi моделi та бiзнес-технологiї: монографiя
ТМ Циганкова
152004
Маркетингові технології формування конкурентоспроможності експорту компаній
T Tsygankova, A Ishchenko
Міжнародна економічна політика, 7-27, 2017
142017
Стратегії міжнародних компаній у турбулентному маркетинговому середовищі
Т Циганкова, О Євдоченко, О Шелестович
Міжнародна економічна політика, 5-39, 2012
132012
Оцінка розвитку маркетингової діяльності українських експортерів
ТМ Циганкова
Маркетинг в Україні, 40-45, 2004
132004
Виставки і ярмарки як інструменти маркетингу: Міжнародна практика та українські реалії
Т Циганкова, ЮБ Плієва
Маркетинг в Україні, 38-41, 2000
132000
Міжнародні організації: Навч.-метод. посібник для самостійного вивчення дисципліни
ТМ Циганкова, ТФ Гордєєва
К.: КНЕУ, 2003
122003
Сучасна парадигма міжнародного маркетингу: дис.... д-ра екон. наук: 08.05. 01/Циганкова Тетяна Михайлівна
ТМ Циганкова
Київський національний економічний ун-т, 2004
112004
Глобальна торгова система: розвиток iнститутiв, правил, iнструментiв СОТ: монографiя
ТМ Циганкова, АО Олефiр, ОВ Фурсова
102003
Використання портфельного аналізу в маркетинговому стратегічному плануванні
НП Скригун
92009
Мiжнародна торгiвля: навч. посiбник
ТМ Циганкова, ЛП Петрашко, ТВ Кальченко
82001
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20