Follow
Maryna Saliuk
Maryna Saliuk
Other namesM. A. Saliuk
ДНУ ім. О.Гончара, факультет психології, Oles Honchar Dnipro National University
Verified email at dnu.dp.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Толерантність до невизначеності як системоутворювальний особистісний чинник творчої обдарованості
Е Носєнко, М Шаповал
Психологія і суспільство, 97-106, 2002
422002
Формування когнітивних структур особистості засобами інформаційних технологій
ЕЛ Носенко, МА Салюк
Дніпропетровськ: Вид во ДНУ, 2007
252007
ГУМАНІЗУЮЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ
ІФ Аршава, ЕЛ Носенко, МА Салюк
122013
Методичні прийоми забезпечення ефективності запам’ятовування інформації у дистанційному навчальному курсі
ЕЛ Носенко, СВ Чернишенко
Дніпропетровськ: Вид-во ДНУ, 2003
112003
Статистична обробка даних експериментального дослідження. М е т о д и ч н и й п о с і б н и к з курсу «Експериментальна психологія»
МА Салюк
62010
Характеристики самоефективності та локусу контролю особистості як предиктори стресостійкості
Л Лісова, М Салюк
Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні …, 2016
52016
Формування когнiтивних структур особистостi засобами iнформацiйних технологiй
ЕЛ Носенко, МА Салюк
42007
ІМПЛІЦИТНІ ТЕОРІЇ ІНТЕЛЕКТУ ТА ОСОБИСТОСТІ ЯК ПРЕДИКТОРИ ПСИХОЛОГІЧНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ І ОПТИМІЗМУ
I Arshava, M Salyuk
Journal of psychology research 25 (8), 10-20, 2019
32019
Research of leadership and social responsibility in Ukrainian business organizations: multiple regression analysis
O Kovalchuk, M Salyuk
Proceedings of the International Internet-Congress of Teachers and …, 2015
32015
Методика та організація наукових досліджень. Методичний посібник/за ред. ЕЛ Носенко
ЕЛ Носенко, МА Салюк
Дніпропетровськ: Інновація, 2014
32014
Психологічні особливості формування когнітивних структур особистості засобами інформаційних технологій [Текст] : автореф. дис. ... канд. психол. наук
М Салюк
Дніпропетр. нац. ун-т ім. Олеся Гончара, 2012
3*2012
Методологічні принципи упорядкування навчального матеріалу і організації роботи з ним у дистанційному навчальному курсі
ЕЛ Носенко
Актуальні проблеми психології: Психологічна теорія та технологія навчання–К …, 2005
32005
Особливості взаємозв’язку імпліцитних теорій інтелекту та особистості з копінг-стратегіями
ІФ Аршава, МА Салюк
Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права, 34-41, 2022
22022
Особливості взаємозв’язку метакогнітивної компетентності з емоційним ставленням до онлайн-навчання студентів дистанційних навчальних курсів
МА Салюк, ОС Ковальчук
Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Провідна роль …, 2015
22015
Humanizing potential of the new informational technologies in education
I Arshava, E Nosenko, M Salyuk
Dnipropetrovsk: Accent Pub, 2013
22013
СУБ'ЄКТИВНЕ БЛАГОПОЛУЧЧЯ ОСІБ ПІДЛІТКОВОГО ТА ЮНАЦЬКОГО ВІКУ З ОЗНАКАМИ РОЗЛАДІВ ХАРЧОВОЇ ПОВЕДІНКИ
М Салюк, Л Бутенко
Молодий вчений, 139-143, 2022
12022
Роль імпліцитних теорій у забезпеченні психічної саморегуляції діяльності та адаптаційного потенціалу особистості
М Салюк, Х Тарасюк
Молодий вчений, 288-292, 2020
12020
ОСОБЛИВОСТІ САМОВІДНОШЕННЯ ТА ЛОКУСУ КОНТРОЛЮ ЯК ПРЕДИКТОРИ СТРЕСОСТІЙКОСТІ ОСОБИСТОСТІ
М Салюк, К Грібанова
Молодий вчений, 738-742, 2019
12019
Manifestations of optimism among middle-aged people in the context of psychological well-being
M Salyuk, K Ikol
Journal of Psychology Research. – Vol. 24 (7). – 2018. – P. 139-148, 139-148, 2018
1*2018
Рівень розвитку емоційного інтелекту як фактор попередження схильності до віктимної поведінки підлітків
МА Салюк, АО Бучко
Теоретичні і прикладні проблеми психології, 5-14, 2017
12017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20