Толерантність до невизначеності як системоутворювальний особистісний чинник творчої обдарованості Е Носєнко, М Шаповал Психологія і суспільство, 97-106, 2002 | 42 | 2002 |
Формування когнітивних структур особистості засобами інформаційних технологій ЕЛ Носенко, МА Салюк Дніпропетровськ: Вид во ДНУ, 2007 | 25 | 2007 |
ГУМАНІЗУЮЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ ІФ Аршава, ЕЛ Носенко, МА Салюк | 12 | 2013 |
Методичні прийоми забезпечення ефективності запам’ятовування інформації у дистанційному навчальному курсі ЕЛ Носенко, СВ Чернишенко Дніпропетровськ: Вид-во ДНУ, 2003 | 11 | 2003 |
Статистична обробка даних експериментального дослідження. М е т о д и ч н и й п о с і б н и к з курсу «Експериментальна психологія» МА Салюк | 6 | 2010 |
Характеристики самоефективності та локусу контролю особистості як предиктори стресостійкості Л Лісова, М Салюк Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні …, 2016 | 5 | 2016 |
Формування когнiтивних структур особистостi засобами iнформацiйних технологiй ЕЛ Носенко, МА Салюк | 4 | 2007 |
ІМПЛІЦИТНІ ТЕОРІЇ ІНТЕЛЕКТУ ТА ОСОБИСТОСТІ ЯК ПРЕДИКТОРИ ПСИХОЛОГІЧНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ І ОПТИМІЗМУ I Arshava, M Salyuk Journal of psychology research 25 (8), 10-20, 2019 | 3 | 2019 |
Research of leadership and social responsibility in Ukrainian business organizations: multiple regression analysis O Kovalchuk, M Salyuk Proceedings of the International Internet-Congress of Teachers and …, 2015 | 3 | 2015 |
Методика та організація наукових досліджень. Методичний посібник/за ред. ЕЛ Носенко ЕЛ Носенко, МА Салюк Дніпропетровськ: Інновація, 2014 | 3 | 2014 |
Психологічні особливості формування когнітивних структур особистості засобами інформаційних технологій [Текст] : автореф. дис. ... канд. психол. наук М Салюк Дніпропетр. нац. ун-т ім. Олеся Гончара, 2012 | 3* | 2012 |
Методологічні принципи упорядкування навчального матеріалу і організації роботи з ним у дистанційному навчальному курсі ЕЛ Носенко Актуальні проблеми психології: Психологічна теорія та технологія навчання–К …, 2005 | 3 | 2005 |
Особливості взаємозв’язку імпліцитних теорій інтелекту та особистості з копінг-стратегіями ІФ Аршава, МА Салюк Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права, 34-41, 2022 | 2 | 2022 |
Особливості взаємозв’язку метакогнітивної компетентності з емоційним ставленням до онлайн-навчання студентів дистанційних навчальних курсів МА Салюк, ОС Ковальчук Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Провідна роль …, 2015 | 2 | 2015 |
Humanizing potential of the new informational technologies in education I Arshava, E Nosenko, M Salyuk Dnipropetrovsk: Accent Pub, 2013 | 2 | 2013 |
СУБ'ЄКТИВНЕ БЛАГОПОЛУЧЧЯ ОСІБ ПІДЛІТКОВОГО ТА ЮНАЦЬКОГО ВІКУ З ОЗНАКАМИ РОЗЛАДІВ ХАРЧОВОЇ ПОВЕДІНКИ М Салюк, Л Бутенко Молодий вчений, 139-143, 2022 | 1 | 2022 |
Роль імпліцитних теорій у забезпеченні психічної саморегуляції діяльності та адаптаційного потенціалу особистості М Салюк, Х Тарасюк Молодий вчений, 288-292, 2020 | 1 | 2020 |
ОСОБЛИВОСТІ САМОВІДНОШЕННЯ ТА ЛОКУСУ КОНТРОЛЮ ЯК ПРЕДИКТОРИ СТРЕСОСТІЙКОСТІ ОСОБИСТОСТІ М Салюк, К Грібанова Молодий вчений, 738-742, 2019 | 1 | 2019 |
Manifestations of optimism among middle-aged people in the context of psychological well-being M Salyuk, K Ikol Journal of Psychology Research. – Vol. 24 (7). – 2018. – P. 139-148, 139-148, 2018 | 1* | 2018 |
Рівень розвитку емоційного інтелекту як фактор попередження схильності до віктимної поведінки підлітків МА Салюк, АО Бучко Теоретичні і прикладні проблеми психології, 5-14, 2017 | 1 | 2017 |