Подписаться
Maryna Saliuk
Maryna Saliuk
ДНУ ім. О.Гончара, факультет психології, Oles Honchar Dnipro National University
Подтвержден адрес электронной почты в домене dnu.dp.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Толерантність до невизначеності як системоутворювальний особистісний чинник творчої обдарованості
Е Носєнко, М Шаповал
Психологія і суспільство, 97-106, 2002
422002
Формування когнітивних структур особистості засобами інформаційних технологій
ЕЛ Носенко, МА Салюк
Дніпропетровськ: Вид во ДНУ, 2007
252007
ГУМАНІЗУЮЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ
ІФ Аршава, ЕЛ Носенко, МА Салюк
122013
Методичні прийоми забезпечення ефективності запам’ятовування інформації у дистанційному навчальному курсі
ЕЛ Носенко, СВ Чернишенко
Дніпропетровськ: Вид-во ДНУ, 2003
112003
Статистична обробка даних експериментального дослідження. М е т о д и ч н и й п о с і б н и к з курсу «Експериментальна психологія»
МА Салюк
62010
Характеристики самоефективності та локусу контролю особистості як предиктори стресостійкості
Л Лісова, М Салюк
Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні …, 2016
52016
Формування когнiтивних структур особистостi засобами iнформацiйних технологiй
ЕЛ Носенко, МА Салюк
42007
ІМПЛІЦИТНІ ТЕОРІЇ ІНТЕЛЕКТУ ТА ОСОБИСТОСТІ ЯК ПРЕДИКТОРИ ПСИХОЛОГІЧНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ І ОПТИМІЗМУ
I Arshava, M Salyuk
Journal of psychology research 25 (8), 10-20, 2019
32019
Research of leadership and social responsibility in Ukrainian business organizations: multiple regression analysis
O Kovalchuk, M Salyuk
Proceedings of the International Internet-Congress of Teachers and …, 2015
32015
Методика та організація наукових досліджень. Методичний посібник/за ред. ЕЛ Носенко
ЕЛ Носенко, МА Салюк
Дніпропетровськ: Інновація, 2014
32014
Психологічні особливості формування когнітивних структур особистості засобами інформаційних технологій [Текст] : автореф. дис. ... канд. психол. наук
М Салюк
Дніпропетр. нац. ун-т ім. Олеся Гончара, 2012
3*2012
Методологічні принципи упорядкування навчального матеріалу і організації роботи з ним у дистанційному навчальному курсі
ЕЛ Носенко
Актуальні проблеми психології: Психологічна теорія та технологія навчання–К …, 2005
32005
Особливості взаємозв’язку імпліцитних теорій інтелекту та особистості з копінг-стратегіями
ІФ Аршава, МА Салюк
Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права, 34-41, 2022
22022
Особливості взаємозв’язку метакогнітивної компетентності з емоційним ставленням до онлайн-навчання студентів дистанційних навчальних курсів
МА Салюк, ОС Ковальчук
Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Провідна роль …, 2015
22015
Humanizing potential of the new informational technologies in education
I Arshava, E Nosenko, M Salyuk
Dnipropetrovsk: Accent Pub, 2013
22013
СУБ'ЄКТИВНЕ БЛАГОПОЛУЧЧЯ ОСІБ ПІДЛІТКОВОГО ТА ЮНАЦЬКОГО ВІКУ З ОЗНАКАМИ РОЗЛАДІВ ХАРЧОВОЇ ПОВЕДІНКИ
М Салюк, Л Бутенко
Молодий вчений, 139-143, 2022
12022
Роль імпліцитних теорій у забезпеченні психічної саморегуляції діяльності та адаптаційного потенціалу особистості
М Салюк, Х Тарасюк
Молодий вчений, 288-292, 2020
12020
ОСОБЛИВОСТІ САМОВІДНОШЕННЯ ТА ЛОКУСУ КОНТРОЛЮ ЯК ПРЕДИКТОРИ СТРЕСОСТІЙКОСТІ ОСОБИСТОСТІ
М Салюк, К Грібанова
Молодий вчений, 738-742, 2019
12019
Manifestations of optimism among middle-aged people in the context of psychological well-being
M Salyuk, K Ikol
Journal of Psychology Research. – Vol. 24 (7). – 2018. – P. 139-148, 139-148, 2018
1*2018
Рівень розвитку емоційного інтелекту як фактор попередження схильності до віктимної поведінки підлітків
МА Салюк, АО Бучко
Теоретичні і прикладні проблеми психології, 5-14, 2017
12017
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20