Follow
Yatsiuk Dmytro
Yatsiuk Dmytro
Other namesДмитро Яцюк, Яцюк, Дмитро Васильович, Яцюк, Д.В.
State University of Trade and Economics
Verified email at knute.edu.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Цифровий маркетинг: майбутнє маркетингових комунікацій в брендингу
ДВ Яцюк
Інвестиції: практика та досвід 7, – 164 c. (C. 70-74), 2015
772015
Управління рекламною діяльністю в системі брендингу на ринку продовольчих товарів
ДВ Яцюк
252008
Брендингова політика і стратегія розвитку бренду: термінологічна невизначеність
ДВ Яцюк
Ефективна економіка, 2015
122015
Реклама в інтернеті
ДВ Яцюк
Реклама в інтернеті : навч. посіб. / Д.В. Яцюк. - Київ : Київ. нац. торг …, 2018
92018
Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду
Д Яцюк
Маркетинг в Україні, 28-32, 2007
62007
Трансформація концепції брендингу як результат розвитку цифрового маркетингу.
ДВ Файвішенко, ДС, Мельніченко, ОІ, Яцюк
Український журнал прикладної економіки та техніки 7 (№ 2), 91-98, 2022
52022
Ключові показники та критерії ефективності маркетингової діяльності підприємства
ДВ Яцюк
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011
52011
Бренд-ориентированная реклама: сущность и место в системе коммуникаций бренда
ДВ Яцюк
Маркетинг и реклама 5, 42-47, 2008
42008
Axiological Fundamental Pillars of the Formation of Public Opinion in the Media
OKOB Ievgeniia Kyianytsia, Alina Lisnevska, Oksana Holik, Dmytro Yatsiuk
Economic Affairs 67 (5), 869-876, 2022
3*2022
Маркетингові комунікації як активний елемент формування бренду
ДВ Яцюк
Економіка і маркетинг у ХХІ сторіччі 2, 222-224, 2006
3*2006
Бренд та сучасний категоріальний апарат маркетингу
ДВ Яцюк
Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного університету КНТЕУ …, 2006
3*2006
Проблемы региональных брендов на рынке минеральных вод
ДВ Яцюк
Маркетинг и реклама, 8, 2006
32006
Позиціювання бренду
ДВ Яцюк
Вісник КНТЕУ. Спецвипуск наукових робіт молодих вчених, 85-91, 2005
3*2005
Використання синергічного ефекту в рекламі
ДВ Яцюк
Всеукраїнська науково-практична конференція студентів і молодих вчених 1 …, 2005
2*2005
Методичні засади проведення рекламних та ПР-тендерів
ОМ Мельникович, ДВ Яцюк
Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки …, 2014
12014
Цифровий медіаринок у постпандемічний період
ДВ Яцюк
Журналістика та реклама: вектори взаємодії, 178-181, 2022
2022
OTT-РЕКЛАМА – НОВИЙ ТРЕНД ЦИФРОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
ДВ Яцюк
Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації, 90-93, 2022
2022
РИНОК ЦИФРОВОЇ РЕКЛАМИ
ДВ Яцюк
Товари і ринки, 12-28, 2022
2022
Сучасні тренди розвитку екосистеми цифрового маркетингу
ДС Файвішенко, ДВ Яцюк
ВІСНИК Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2022 …, 2022
2022
Тренди цифровізації у період коронакризи
ДВ Яцюк
Журналістика та реклама: вектори взаємодії, 287-289, 2021
2021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20