Follow
Танасійчук Альона / Ковінько Олена / Alona Tanasiichuk
Танасійчук Альона / Ковінько Олена / Alona Tanasiichuk
професор кафедри маркетингу та реклами Вінницького торговельно-економічного інституту
Verified email at vtei.com.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Маркетинг: навчальний посібник
НВП АМ Танасійчук, ІІ Поліщук, ОЄ Громова, ВМ Бондаренко, АВ Гевчук
Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля, 2019
53*2019
Роль цифрового маркетингу в активізації міжнародної бізнес-діяльності підприємств
СВ Ковальчук, ОМ Ковінько, ІВ Лісовський
Маркетинг і цифрові технології 2 (1), 55-73, 2018
262018
Фармацевтичний ринок України як рушійний важіль розвитку економіки
ОМ Ковінько, АІ Стахова, АП Вовк
Видавничий дім «Гельветика», 2017
212017
Scientific and methodological approaches to the evaluation of marketing management of enterprises in the context of international diversification
A Tanasiichuk, O Hromova, S Kovalchuk, I Perevozova, O Khmelevskyi
European journal of sustainable development 9 (3), 349-349, 2020
152020
Маркетинг в умовах міжнародної диверсифікації бізнес–діяльності
ОМ Ковінько
Монографія, 423, 2017
152017
СУТНІСТЬ ТА ЗМІСТ СТРАТЕГІЇ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ ПРИ ВИХОДІ НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК
ОМ КОВІНЬКО
Вісник Хмельницького національного університету 2 (5), 7-11, 2014
152014
Strategy of internationalization by Ukrainian meat producers’ implementation
A Tanasiichuk, O Hromova, A Abdullaieva, Y Holovchuk, K Sokoliuk
European Journal of Sustainable Development 9 (1), 339-339, 2020
142020
Особливості сучасних маркетингових технологій в управлінні підприємством
ОМ Ковінько, ТГ Пасічник
Молодий вчений, 647-650, 2017
122017
Marketing Activities of Extractive Industry Enterprises in Ukraine in Overcoming the Consequences of the Corona Crisis
A Tanasiichuk, S Kovalchuk, V Nianko, R Boiko, S Drazhnitsya, ...
European Journal of Sustainable Development 11 (1), 147-147, 2022
112022
Формування стратегії просування бренду засобами цифрового маркетингу
АМ Танасійчук, АН Танасийчук, СО Сіренко, СА Сиренко, ...
112020
Управління брендом у системі управління маркетинговою діяльністю підприємства
ОМ Ковінько, ДВ Оголь, НО Шевченко
Глобальні та національні проблеми економіки, 368-372, 2017
92017
Міжнародні ринки аграрної продукції
ОМ Ковінько
Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право, 65–76, 2016
92016
Influence of Structural Processes in the Economy of Ukraine on Marketing and Logistical Processes of Domestic Enterprises
A Tanasiichuk, S Kovalchuk, G Otlyvanska, Z Andrushkevych, K Sokoliuk
European Journal of Sustainable Development 10 (2), 187-187, 2021
72021
Засоби просування бренду в умовах рецесії
АМ Танасійчук, СО Сіренко, ОЄ Громова
Ефективна економіка. 2020.№ 5. 9 с., 2021
72021
Features of building a managerial career based on entrepreneurship education
SRKІMNMSK Tanasiichuk A.
Journal of Entrepreneurship Education.United Kingdom 22, 2019
72019
Оцінка ефективності рекламної діяльності підприємства—суб’єкта ЗЕД. Вінницький торговельноекономічний інститут КНТЕУ [Електронний ресурс]
ОМ Ковінько, СТ Колеснік
Режим доступу: http://intkonf. org/ken-dotsent-kovinko-om-kolesnik-st …, 2011
72011
Стан та перспективи розвитку ринку сиру в Україні в умовах глобалізації
ОМ Ковінько, СМ Панькова
Економіка та суспільство, 41, 2019
62019
Інформаційні технології у маркетингу
ОМ Ковінько, ЄВ Лояніч
Глобальні та національні проблеми економіки.–2015 6, 366-368, 2015
62015
Evaluation of the Convergence of International Markets for Agricultural Enterprises of Ukraine under International Diversification Conditions
A Tanasiichuk, S Kovalchuk, O Hromova, H Inna, F Olena
European Journal of Sustainable Development 9 (2), 467-467, 2020
52020
Особливості формування сучасного ринку мінеральної води
АМ Танасійчук, ЛП Середницька, АІ Габрид
52020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20