Подписаться
Танасійчук Альона / Ковінько Олена / Alona Tanasiichuk
Танасійчук Альона / Ковінько Олена / Alona Tanasiichuk
професор кафедри маркетингу та реклами Вінницького торговельно-економічного інституту
Подтвержден адрес электронной почты в домене vtei.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Маркетинг: навчальний посібник
НВП АМ Танасійчук, ІІ Поліщук, ОЄ Громова, ВМ Бондаренко, АВ Гевчук
Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля, 2019
61*2019
Роль цифрового маркетингу в активізації міжнародної бізнес-діяльності підприємств
СВ Ковальчук, ОМ Ковінько, ІВ Лісовський
Маркетинг і цифрові технології, 55-73, 2018
452018
Influence of transformational economic processes on marketing management by an international diversified conglomerate enterprise
SK КОВІНЬКО Олена Миколаївна (Танасійчук Альона Миколаївна), Hromova О ...
European journal of sustainable development. European center sustainable …, 2019
29*2019
Фармацевтичний ринок України як рушійний важіль розвитку економіки
ОМ Ковінько, АІ Стахова, АП Вовк
Ужгородський національний університет, 2017
292017
СУТНІСТЬ ТА ЗМІСТ СТРАТЕГІЇ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ ПРИ ВИХОДІ НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК
ОМ КОВІНЬКО
Вісник Хмельницького національного університету 2 (5), 7-11, 2014
202014
Strategy of internationalization by Ukrainian meat producers’ implementation
A Tanasiichuk, O Hromova, A Abdullaieva, Y Holovchuk, K Sokoliuk
European Journal of Sustainable Development 9 (1), 339-339, 2020
192020
Управління брендом у системі управління маркетинговою діяльністю підприємства
ОМ Ковінько, ДВ Оголь, НО Шевченко
Глобальні та національні проблеми економіки, 368-372, 2017
192017
Формування стратегії просування бренду засобами цифрового маркетингу
АМ Танасійчук, АН Танасийчук, СО Сіренко, СА Сиренко, ...
182020
Особливості сучасних маркетингових технологій в управлінні підприємством
ОМ Ковінько, ТГ Пасічник
Молодий вчений, 647-650, 2017
182017
Маркетинг в умовах міжнародної диверсифікації бізнес–діяльності
ОМ Ковінько
Монографія, 423, 2017
182017
Scientific and methodological approaches to the evaluation of marketing management of enterprises in the context of international diversification
A Tanasiichuk, O Hromova, S Kovalchuk, I Perevozova, O Khmelevskyi
European journal of sustainable development 9 (3), 349-349, 2020
172020
Marketing Activities of Extractive Industry Enterprises in Ukraine in Overcoming the Consequences of the Corona Crisis
A Tanasiichuk, S Kovalchuk, V Nianko, R Boiko, S Drazhnitsya, ...
European Journal of Sustainable Development 11 (1), 147-147, 2022
142022
Міжнародні ринки аграрної продукції
ОМ Ковінько
Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право, 65–76, 2016
142016
Засоби просування бренду в умовах рецесії
АМ Танасійчук, СО Сіренко, ОЄ Громова
Ефективна економіка. 2020.№ 5. 9 с., 2021
122021
Стан та перспективи розвитку ринку сиру в Україні в умовах глобалізації
ОМ Ковінько, СМ Панькова
Економіка та суспільство, 41-47, 2019
122019
Особливості формування сучасного ринку мінеральної води
АМ Танасійчук, ЛП Середницька, АІ Габрид
92020
Науково-практичні підходи до управління маркетинговими витратами в міжнародній діяльності підприємств
СЛП Танасійчук О.М.
Причорноморські економічні студії. 39 (49), 89 – 94, 2019
92019
Інформаційні технології у маркетингу
ОМ Ковінько, ЄВ Лояніч
Глобальні та національні проблеми економіки, 366-368, 2015
92015
Особливості застосування цифрових технологій у маркетинговій діяльності підприємства
АМ Танасійчук, ІІ Поліщук
Вінницький торговельно-економічний інститут ДТЕУ, 2023
82023
Innovative Methods of Assessing the Efficiency of Internet Communications of Enterprises
A Tanasiichuk, S Kovalchuk, K Sokoliuk, S Sokoliuk, L Liubokhynets, ...
European Journal of Sustainable Development 11 (2), 15-15, 2022
82022
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20