Підписатись
Біловодська Олена, Olena Bilovodska
Біловодська Олена, Olena Bilovodska
КНУ ім. Тараса Шевченко, кафедра маркетингу і бізнес-адміністрування
Підтверджена електронна адреса в knu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Управління інноваційним розвитком
СМ Ілляшенко, ОА Біловодська
Сумський державний університет, 2006
9482006
Составляющие экономической безопасности предприятия и подходы к их оценке
СН Ильяшенко
Національна академія управління, 2003
5192003
Економічний ризик: навчальний посібник
СМ Ілляшенко
Ілляшенко СМ–К.: Центр навчальної літератури, 2004
456*2004
Управління інноваційним розвитком промислових підприємств: монографія
СМ Ілляшенко, ОА Біловодська
Суми: Університетська книга 281, 50, 2010
2392010
Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
ІМ Сотник, ЛМ Таранюк, ТВ Бабій, ОА Біловодська, ГА Мішеніна, ...
Університетська книга, 2018
1972018
Формування ринку екологічних інновацій: економічні основи управління
СМ Ілляшенко, ОВ Прокопенко
Університетська книга, 2002
1872002
Логістика: Теорія та практика: Навч. посіб
ВМ Кислий, ОА Біловодська, ОМ Олефіренко, ОМ Смоляник
К.: Центр учбової літератури 360, 2010
1802010
Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства
ОФ Грищенко, АД Нєшева
Маркетинг і менеджмент інновацій, 86-98, 2013
1622013
Маркетингова політика розподілу
ОА Біловодська
Знання, 2011
1612011
Маркетинговий менеджмент
ОА Біловодська
Знання, 2010
1542010
Оценка составляющих экономической безопасности предприятия
СН Ильяшенко, СМ Ілляшенко
ДонНТУ, 2001
1262001
Менеджмент та маркетинг інновацій
СМ Ілляшенко
Університетська книга, 2004
1202004
Социально-экономический потенциал устойчивого развития
ЛГ Мельник, Л Хенс, ТА Акимова, АМ Андриеш, ОФ Балацкий, ...
Университетская книга, 2009
1162009
Формування інноваційної та інвестиційної політики промислового підприємства на засадах збалансованої системи показників
ПГ Перерва, ТО Кобєлєва, НП Ткачова
Вісник Національного технічного університету ХПІ. Серія: Технічний прогрес …, 2015
112*2015
Інструменти та методи просування продукції в Іnternet: аналітичний огляд
СМ Ілляшенко, ТЄ Іванова
Маркетинг і менеджмент інновацій, 20-32, 2015
942015
Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу
СМ Ілляшенко, ВЯ Заруба, ЛГ Мельник, ПГ Перерва, ІЛ Решетнікова, ...
Університетська книга, 2008
932008
Мотиваційні механізми дематеріалізаційних та енергоефективних змін національної економіки
ІМ Сотник, ВГ Боронос, ТА Васильєва, ІО Галиця, АВ Кучмійов, ...
Університетська книга, 2016
882016
Маркетинг. Менеджмент. Інновації
СМ Ілляшенко
ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2010
782010
Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікацій
ЮМ Мельник, ЛЮ Сагер, НС Ілляшенко, ЮМ Рязанцева
Сумський державний університет, 2016
692016
Проблеми і перспективи просування продукції вітчизняних підприємств в Internet
СМ Ілляшенко, ТЄ Іванова
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка, 101-107, 2015
68*2015
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20