Подписаться
Ольга Цимбала
Ольга Цимбала
викладач кафедри готельно-ресторанної справи та харчових технологій, Львівський національний
Подтвержден адрес электронной почты в домене lnu.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Термальні води Закарпаття як складова туристичного продукту (на прикладі турів компанії «Відвідай»)
О Цимбала
Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія …, 2020
22020
Актуальність впровадження інновацій у роботу музейних закладів
О Цимбала
VI Міжнародна Ювілейна до 55-річчя ЧДТУ науково-практична конференція …, 2015
22015
Тенденції впровадження мобільних застосунків екскурсійного спрямування у туристичну індустрію Львова
Ю Дорош, О Цимбала
Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні тенденції розвитку …, 2020
12020
Біографічні дослідження у науковій спадщині Миколи Голубця
ОС Цимбала
Українська біографістика, 479-493, 2013
12013
Жінка в історії України: студії Миколи Голубця
О Цимбала
Інститут історії України НАН України, 2009
12009
АВТОРСЬКИЙ ПОКАЖЧИК
ОГ Авдан, В Авраменко, ДІ Басюк, ОО Бергхауер, МВ Бєлікова, ...
ББК 65.433 М34, 175, 2021
2021
Особливості використання мобільних застосунків в ресторанній індустрії (на прикладі Львова)
Ю Дорош, О Цимбала
Матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Туристичний та …, 2021
2021
Туристично-орієнтовані фермерські господарства Львівщини в умовах карантину: окремі аспекти діяльності
О Цимбала, Ю Дорош
Міжнародна науково-практична конференція «Туризм у ХХІ столітті: виклики та …, 2020
2020
Сувенірна продукція країни як впізнаваний бренд на туристичному ринку (на прикладі Таїланду)
О Цимбала, В Пилипенко
ІІ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Туристичний бренд …, 2020
2020
Аналіз ринку мобільних додатків у сфері туризму
О Цимбала, Ю Дорош
VIII регіональна науково-практична конференція «Історико-культурні пам …, 2020
2020
Квест як альтернативна форма екскурсійного продукту (на прикладі Львова)
О Цимбала, Ю Дорош
Міжнародна науково-практична конференція «Міський туризм: реалії, виклики …, 2020
2020
Аналіз діяльності холдингу емоцій «!FEST» на ресторанному ринку Львова
О Цимбала, М Люта
VІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Гостинність, сервіс …, 2020
2020
Афон як особливий центр релігійного туризму у Європейському туристичному регіоні
О Цимбала, К Скрипай
Архів матеріалів міжнародних наукових конференцій, 2019
2019
Мостиська на туристичній карті Львівщини
О Цимбала, С Сало
V Міжнародна науково-практична конференція «Теоретичні і прикладні напрямки …, 2019
2019
Родинне гніздо Фредрів-Шептицьких як місце історико-культурної комунікації українців та поляків
О Цимбала
VІІ Регіональна науково-практична конференція «Історико-культурні пам’ятки …, 2019
2019
Україно-вірменські взаємини у Львові у науковій спадщині Миколи Голубця
О Цимбала
Міжнародна науково-практична конференція «Україна – Вірменія: історія …, 2019
2019
Інноваційні музеї в сучасному світі (на прикладі музеїв Азії)
О Цимбала
Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні проблеми розвитку туризму …, 2019
2019
Інноваційні продукти на екскурсійному ринку Львова
О Цимбала, А Кардаш
Студентська науково-практична конференція «Інноваційні технології в готельно …, 2018
2018
Інноваційні рішення у роботі музеїв Львова (на прикладі музейно-культурного комплексу пивної історії «Львіварня»
О Цимбала, М Дутко
IХ Міжнародна науково-практична конференція «Туристичний та готельно …, 2018
2018
Збереження та туристична промоція культурно-історичної спадщини України (на прикладі концепції створення Історико-культурного заповідника «Древній Звенигород»
О Цимбала, Н Войцещук, М Дутко
Вісник Львівського інституту економіки і туризму: зб. наук. ст., 149-156, 2018
2018
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20