Позааудиторна діяльність студентів вищих навчальних закладів: сутність, структура й особливості НС Скрипник Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах …, 2012 | 36 | 2012 |
Педагогічний супровід як умова формування суб’єктної позиції майбутніх фахівців Н Скрипник Проблеми підготовки сучасного вчителя, 186-192, 2014 | 10 | 2014 |
Про використання методів мобільного навчання при вивченні іноземної мови у немовних ЗВО НС Скрипник Науковий вісник Миколаївського національного університету імені ВО …, 2019 | 8 | 2019 |
Суб’єктна позиція майбутнього фахівця: теоретико-методичний аспект: монографія ТВ Рогова, НС Скрипник Х.: Вид-во ТОВ «Щедра садиба плюс, 2015 | 6 | 2015 |
Современные проблемы межэтнического общения студентов НС Скрыпник Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету, 2005 | 6 | 2005 |
Роль позаадиторної діяльності у становленні суб’єктності студентів НС Скрипник Педагогіка та психологія, 56-61, 2012 | 5 | 2012 |
Академічна доброчеснісність у контексті громадянського виховання здобувачів вищої та загальної середньої освіти ТС Твердохліб, НС Скрипник Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка …, 2021 | 4 | 2021 |
О педагогических условиях формирования субъектной позиции студентов технических вузов во внеаудиторной деятельности НС Скрыпник СибСкрипт 2 (2 (58)), 114-117, 2014 | 4 | 2014 |
Структура позааудиторної діяльності студентів НС Скрипник Междисциплинарные исследования в науке и образовании, 2012 | 4 | 2012 |
Естетичне виховання студентів як невід’ємний компонент вивчення іноземної мови у навчальний та позанавчальний час ЄБ Новікова, НС Скрипник Педагогічна освіта: теорія і практика, 236-240, 2011 | 4 | 2011 |
Позанавчальна робота з іноземної мови як засіб формування професійної компетентності майбутніх інженерів НС Скрипник Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти. Випуск 16, 218-224, 2010 | 4 | 2010 |
Конспект лекцій з дисципліни «Вища освіта України і Болонський процес» ВІ Нікітін, НС Скрипник Харків: ХНАДУ, 2006 | 3 | 2006 |
Аналіз можливостей застосування графічних органайзерів у викладанні іноземної мови СВ Цимбал, НС Скрипник Актуальні проблеми філології та перекладознавства. Хмельницький: ХНУ, 44-47, 2022 | 2 | 2022 |
Можливості позааудиторної діяльності студентів у формуванні їхньої суб'єктної позиції НС Скрипник Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені …, 2014 | 2 | 2014 |
Формування суб’єктної позиції студентів вищих технічних навчальних закладів як актуальна педагогічна проблема НС Скрипник Теорія та методика навчання та виховання, 136-142, 2014 | 2 | 2014 |
Вивчення ставлення студентів до використання мобільних додатків та онлайн-ресурсів для вивчення іноземної мови у ЗВО S Tsymbal, N Skrypnyk Науковий журнал «Гуманітарні студії: педагогіка, психологія, філософія» 15 …, 2024 | 1 | 2024 |
Extra-Curricular Activities as an Important Factor for Developing Subject Qualities of Future Engineers NS Skrypnyk, YB Novikova, AV Kuleshov, AM Gorokhova Journal of Higher Education Theory and Practice 22 (9), 2022 | 1 | 2022 |
Organization of Pedagogical Practice of Students of Secondary and Elementary Educational Institutions of the Orthodox Church (the end of the nineteenth century – the beginning … SNS Tverdokhlib T. S. Народна освіта, 2019 | 1 | 2019 |
Використання тренінгових технологій у процесі вивчення іноземної мови у немовних ЗВО НС Скрипник, НС Скрыпник Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019 | 1 | 2019 |
Форми та методи реалізації педагогічного супроводу формування суб’єктної позиції студентів ВТНЗ НС Скрипник Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах …, 2016 | 1 | 2016 |