Підписатись
Лілія Коврігіна
Лілія Коврігіна
Завідуюча кафедри КЗ "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" ЖОР
Підтверджена електронна адреса в zippo.net.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Організація інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітніх навчальних закладах
ЛМ Коврігіна
URL: http://imso. zippo. net. ua/wp-content/uploads/2017/08, 2018
62018
Формування готовності вчителя до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання
ЛМ Коврігіна
Освіта та розвиток обдарованої особистості, 10-16, 2017
42017
Актуальні проблеми інклюзивного навчання в Україні
Л Коврігіна
Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи, 33-41, 2018
22018
НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ ОСНОВИ ВЗАЄМОДІЇ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ТА ОРГАНІВ МІЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
П Кухарчук, О Білик, Л Коврігіна
Наука і техніка сьогодні, 2022
12022
Особливості реалізації інклюзивного підходу в системі забезпечення якості освіти
Л Коврігіна
New pedagogical thought 108 (4), 69-74, 2021
12021
Characteristic features of introduction of inclusive education in Ukraine
PM Kukharchuk, LM Kovrigina, VO Kalinin
Публічне урядування, 120-135, 2018
12018
Історико-біографічна проза Зінаїди Тулуб (на матеріалі роману" В степу безкраїм за Уралом")
ЛМ Коврігіна
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 202-206, 2011
12011
Новаторські риси роману Людолови Зінаїди Тулуб
Л Коврігіна
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2010
12010
Нормативно-правові основи взаємодії закладів освіти та органів місцевого самоврядування.
ЛМ Коврігіна, ОО Білик, ПМ Кухарчук
2022
Механізми впровадження безпечного освітнього середовища в закладах освіти.
ПМ Кухарчук, ОО Білик, ЛМ Коврігіна
2022
Реалізація особистісно орієнтованого підходу до дітей з особливими освітніми потребами
К Лілія
ПЕДАГОГІЧНІ ІННОВАЦІЇ: ІДЕЇ, РЕАЛІЇ, ПЕРСПЕКТИВИ 25 (2), 103-109, 2020
2020
Особливості самовдосконалення як категорії розвитку особистості учня
О ОРЛОВА
development, 104, 2020
2020
Особливості організації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами
ЛМ Коврігіна
Освіта та розвиток обдарованої особистості, 22-28, 2019
2019
Проблема формування та розвитку педагогічної майстерності педагога інклюзивного класу
Л Коврігіна
Нова педагогічна думка 100 (4), 80-84, 2019
2019
ОСОБЛИВОСТІ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
П Кухарчук, Л Коврігіна, В Калінін
Публічне урядування, 123-139, 2018
2018
Формування готовності вчителя до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання
КЛ М.
Освіта та розвиток обдарованої особистості, 10-16, 2017
2017
НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
КЛ Михайлівна
Теорія і методика професійної освіти 2 (10), 2016
2016
Жанрові особливості роману''Людолови''Зінаїди Тулуб
ЛМ Коврігіна
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 38-44, 2016
2016
Сюжет і композиція як засоби вираження авторського задуму в романі "Людолови"
К Л.
Українська мова і література в школі, 37-41, 2015
2015
Роль родинного оточення, самоосвіти та суперечностей доби в становленні творчої особистості Зінаїди Тулуб (закінчення)
К Л.
Українська література в загальноосвітній школі, 7-9, 2014
2014
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20