Підписатись
Inna Prokop
Inna Prokop
Інші іменаІнна Прокоп
Yuriy Fedkovych Chernivtsi National University
Підтверджена електронна адреса в chnu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Training Future Primary School Teachers in the Context of Developing Constructive Skills in Younger Pupils.
O Makoviichuk, A Shulha, O Shestobuz, I Pits, I Prokop, H Byhar
Romanian Journal for Multidimensional Education/Revista Romaneasca pentru …, 2020
112020
Pedagogical conditions for the development of self-educational competence of future specialists in the study of professional subjects
HP Byhar, VH Zvozdetska, IS Prokop, II Pits, OY Hordiichuk
International Journal of Higher Education 9 (7), 257-266, 2020
112020
Історико-педагогічний аналіз мети виховання у радянській школі 1950-1980-х рр.
ІС Прокоп
Чернівці: Рута, 2007
82007
Технологічний підхід як засіб модернізації початкової загальної освіти
ПІС Мафтин Л. В.
Молодий вчений, С. 35-39, 2019
2*2019
Теоретико-методологічний аналіз педагогічних категорій «ціль» і «мета навчання»
ІС Прокоп
Чернівці: Рута, 2006
22006
Interactive Learning in the Preparation of Students 1-4 Grades.
H Byhar, I Pits, I Prokop, K Shevchuk, O Shestobuz, O Makoviichuk
Journal of Curriculum and Teaching 11 (1), 87-100, 2022
12022
Theoretical Bases of Pedagogical Partnership as One of the Factors of the Effective Interaction of Participants in the Educational Process
H Byhar, I Pits, I Prokop, L Tymchuk
Professional Education: Methodology, Theory and Technologies, 9-18, 2021
12021
Формування проФеСійної іденТичноСТі майбуТніх учиТелів яК один із ФаКТорів проФеСіоналізму
Г Бигар, І Прокоп, І Піц
Молодий вчений, 399-401, 2019
12019
Виховна мета навчання як дидактична категорія: теоретичний аспект
ІС Прокоп
Вид-во НПУ ім. МП Драгоманова, 2007
12007
Аналіз триєдиної мети уроку та її складових аспектів
ІС Прокоп
Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені …, 0
1
ВИРОБНИЧА ПРОФЕСІЙНА (ПЕДАГОГІЧНА) ПРАКТИКА
ОЄ Гордійчук, МГ Іванчук, ТД Федірчик, СЗ Романюк, ІС Прокоп
Видавництво Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, 2022
2022
ПЕРШІ ДНІ ДИТИНИ В ШКОЛІ ТА ПЕДАГОГІЧНА НЕПЕРЕРВНА ПРАКТИКА (ЧАСТИНА 1, ЧАСТИНА 2)
ОЄ Гордійчук, СЗ Романюк, ІС Прокоп, ОС Шестобуз, АВ Шульга, ...
Видавництво Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, 2022
2022
Методичні рекомендації до вивчення курсу «Актуальні питання у навчанні математичної освітньої галузі в початковій школі».
Н Нікула, І Прокоп
Чернівці: РОДОВІД., 2021
2021
Теоретичні засади педагогічного партнерства як одного з факторів ефективної взаємодії учасників освітнього процесу
Г Бигар, І Прокоп, ЛІ Тимчук
ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний вищий навчальний заклад імені …, 2021
2021
Theory and Practice of Future Teacher’s Training for Work in New Ukrainian School
V Andriievska, V Baidala, A Balatsynova, O Bashkir, L Bilousova, ...
OKTAN PRINT sro, 2020
2020
2.21. FORMATION OF TOLERANCE OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS
A BYHAR, I PITS, I PROKOP
THEORY AND PRACTICE OF FUTURE TEACHER’S TRAINING FOR WORK IN NEW UKRAINIAN …, 2020
2020
Технологічність методик навчання як один із чинників якісної початкової освіти
ПІС Мафтин Л. В.
Міжнародна науково-практична конференція "Технології професійної підготовки …, 2019
2019
Інноваційні технології у підготовці майбутніх учителів гуманітарних дисциплін
ГП Бигар, ІС Прокоп, ІІ Піц
ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2019
2019
Проблема інтеграції українознавства у зміст підручників з математики для 1 класу
ІП Лариса Мафтин
Scientific Journal Virtus, p. 166 – 170, 2018
2018
Застосування наочних засобів навчання у процесі розв’язування текстових задач на уроках математики у початковій школі.
КІ Прокоп І. С.
Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного …, 2017
2017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20