Training Future Primary School Teachers in the Context of Developing Constructive Skills in Younger Pupils. O Makoviichuk, A Shulha, O Shestobuz, I Pits, I Prokop, H Byhar Romanian Journal for Multidimensional Education/Revista Romaneasca pentru …, 2020 | 11 | 2020 |
Pedagogical conditions for the development of self-educational competence of future specialists in the study of professional subjects HP Byhar, VH Zvozdetska, IS Prokop, II Pits, OY Hordiichuk International Journal of Higher Education 9 (7), 257-266, 2020 | 11 | 2020 |
Історико-педагогічний аналіз мети виховання у радянській школі 1950-1980-х рр. ІС Прокоп Чернівці: Рута, 2007 | 8 | 2007 |
Технологічний підхід як засіб модернізації початкової загальної освіти ПІС Мафтин Л. В. Молодий вчений, С. 35-39, 2019 | 2* | 2019 |
Теоретико-методологічний аналіз педагогічних категорій «ціль» і «мета навчання» ІС Прокоп Чернівці: Рута, 2006 | 2 | 2006 |
Interactive Learning in the Preparation of Students 1-4 Grades. H Byhar, I Pits, I Prokop, K Shevchuk, O Shestobuz, O Makoviichuk Journal of Curriculum and Teaching 11 (1), 87-100, 2022 | 1 | 2022 |
Theoretical Bases of Pedagogical Partnership as One of the Factors of the Effective Interaction of Participants in the Educational Process H Byhar, I Pits, I Prokop, L Tymchuk Professional Education: Methodology, Theory and Technologies, 9-18, 2021 | 1 | 2021 |
Формування проФеСійної іденТичноСТі майбуТніх учиТелів яК один із ФаКТорів проФеСіоналізму Г Бигар, І Прокоп, І Піц Молодий вчений, 399-401, 2019 | 1 | 2019 |
Виховна мета навчання як дидактична категорія: теоретичний аспект ІС Прокоп Вид-во НПУ ім. МП Драгоманова, 2007 | 1 | 2007 |
Аналіз триєдиної мети уроку та її складових аспектів ІС Прокоп Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені …, 0 | 1 | |
ВИРОБНИЧА ПРОФЕСІЙНА (ПЕДАГОГІЧНА) ПРАКТИКА ОЄ Гордійчук, МГ Іванчук, ТД Федірчик, СЗ Романюк, ІС Прокоп Видавництво Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, 2022 | | 2022 |
ПЕРШІ ДНІ ДИТИНИ В ШКОЛІ ТА ПЕДАГОГІЧНА НЕПЕРЕРВНА ПРАКТИКА (ЧАСТИНА 1, ЧАСТИНА 2) ОЄ Гордійчук, СЗ Романюк, ІС Прокоп, ОС Шестобуз, АВ Шульга, ... Видавництво Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, 2022 | | 2022 |
Методичні рекомендації до вивчення курсу «Актуальні питання у навчанні математичної освітньої галузі в початковій школі». Н Нікула, І Прокоп Чернівці: РОДОВІД., 2021 | | 2021 |
Теоретичні засади педагогічного партнерства як одного з факторів ефективної взаємодії учасників освітнього процесу Г Бигар, І Прокоп, ЛІ Тимчук ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний вищий навчальний заклад імені …, 2021 | | 2021 |
Theory and Practice of Future Teacher’s Training for Work in New Ukrainian School V Andriievska, V Baidala, A Balatsynova, O Bashkir, L Bilousova, ... OKTAN PRINT sro, 2020 | | 2020 |
2.21. FORMATION OF TOLERANCE OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS A BYHAR, I PITS, I PROKOP THEORY AND PRACTICE OF FUTURE TEACHER’S TRAINING FOR WORK IN NEW UKRAINIAN …, 2020 | | 2020 |
Технологічність методик навчання як один із чинників якісної початкової освіти ПІС Мафтин Л. В. Міжнародна науково-практична конференція "Технології професійної підготовки …, 2019 | | 2019 |
Інноваційні технології у підготовці майбутніх учителів гуманітарних дисциплін ГП Бигар, ІС Прокоп, ІІ Піц ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2019 | | 2019 |
Проблема інтеграції українознавства у зміст підручників з математики для 1 класу ІП Лариса Мафтин Scientific Journal Virtus, p. 166 – 170, 2018 | | 2018 |
Застосування наочних засобів навчання у процесі розв’язування текстових задач на уроках математики у початковій школі. КІ Прокоп І. С. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного …, 2017 | | 2017 |