Особливості роботи у класі комплекті НІ Присяжнюк Початкова школа 2, 37-39, 1990 | 12 | 1990 |
Зміст та специфіка застосування методу проектів при вивченні іноземної мови ІВ Волошанська Молодий вчений, 55.1, 2018 | 9 | 2018 |
Формування у студентів вищих навчальних закладів комунікативної компетенції на заняттях англійської мови Г Кемінь, І Волошанська Молодь і ринок, 48-53, 2014 | 5 | 2014 |
Дитина як суб’єкт виховання у спадщині КД Ушинського ІВ Волошанська ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00. 01. загальна педагогіка та історія …, 0 | 4 | |
Форми організації навчально-виховного процесу в початкових класах НІ Присяжнюк Електронний ресурс. Режим доступу: https://library. udpu. edu. ua …, 0 | 3 | |
Формування комунікативних здібностей дитини у процесі інтелектуального розвитку у дошкільних закладах Німеччини З Хало, І Волошанська Молодий вчений, 136-139, 2019 | 2 | 2019 |
Мотиваційний компонент у процесі вивчення іноземної мови ІВ Волошанська, ІС Миськів НПУ ім. МП Драгоманова, 2011 | 2 | 2011 |
ОСОБЛИВОСТІ ОБҐРУНТУВАННЯ КД УШИНСЬКИМ ПРИНЦИПІВ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ І Волошанська Наукові записики Вінницького державного педагогічного університету ім. М …, 2007 | 2 | 2007 |
Досвід Німеччини щодо міжкультурного виховання та його реалізація у вітчизняному навчально-виховному процесі ЗП Хало, ІВ Волошанська Видавництво НПУ ім. МП Драгоманова, 2011 | 1 | 2011 |
КД Ушинський про використання методів вільної гри та праці у навчально-виховному процесі І Волошанська Молодь і ринок, 97-100, 2011 | 1 | 2011 |
Суб’єкт-суб’єктні стосунки у процесі виховання як необхідна умова його демократизації ІВ Волошанська Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 154-157, 2007 | 1 | 2007 |
Особливості застосування інноваційних методів навчання для формування комунікативної компетентності студентів на заняттях іноземної мови нелінгвістичних ВНЗ ІВ Волошанська, ОІ Гутиряк Zbiór artykułów naukowych., 36, 0 | 1 | |
Особливості навчання іноземної професійної комунікації студентів ВНЗ І Волошанська, З Хало Молодь і ринок, 2018 | | 2018 |
Принципи та засоби формування мотивації учнів до вивчення іноземних мов у шкільній та позашкільній діяльності ЗП Хало, ІВ Волошанська Педагогика. Актуальные научные проблемы. Рассмотрение, решение, практика, 17-23, 2016 | | 2016 |
Вербальна комунікація у процесі поглиблення розумового розвитку дитини у зарубіжній педагогіці ЗП Хало, ІВ Волошанська Педагогика. Наука вчера, сегодня, завтра, 56-61, 2015 | | 2015 |
Специфіка виховного процесу у педагогічній спадщині КД Ушинського ІВ Волошанська Педагогика Актуальные научные исследования. Теория, практика, 69-72, 2015 | | 2015 |
Особливості застосування комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови молодшими школярами Г Кемінь, І Волошанська Молодь і ринок, 60-64, 2013 | | 2013 |
СВОБОДА ТА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК НЕОБХІДНІ СКЛАДОВІ ФОРМУВАННЯ МОВНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ СУБ’ЄКТІВ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ КРІЗЬ ПРИЗМУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПОГЛЯДІВ К. УШИНСЬКОГО I Voloshanska, Z Khalo Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія …, 2012 | | 2012 |
Цільовий компонент навчально-виховного процесу та значення мети для становлення особистості у працях КД Ушинського І Волошанська, З Хало Молодь і ринок, 96-99, 2012 | | 2012 |
Реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії у процесі іншомовної комунікації ІВ Волошанська, ІС Миськів Видавництво НПУ ім. МП Драгоманова, 2011 | | 2011 |