Отменить
Подписаться
Ірина Карабаза (Iryna Karabaza)
Ірина Карабаза (Iryna Karabaza)
Donetsk National University of Economics and Trade named after Mykhaylo Tuhan-Baranovsʹkyy
Подтвержден адрес электронной почты в домене donnuet.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Маркетингові дослідження
ВВ Барабанова, ВВ Барабанова
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган …, 2020
162020
Облік і аналіз виробничих запасів (на прикладі гірничо-збагачувальних підприємств)
ІА Карабаза
ІА Карабаза, 2010
62010
Економічні фактори маркетингового середовища підприємств ресторанного бізнесу
ІА Карабаза
Галицький економічний вісник 63 (2), 208-213, 2020
52020
Логістичний підхід до управління виробничими запасами підприємств
ІА Карабаза
Економіка: проблеми теорії та практики.–Дніпропетровськ: ДНУ.-2004.–Вип 187 …, 0
5
Конспект лекцій з дисципліни «Рекламний менеджмент»
ІА Карабаза
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган …, 2019
42019
Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлерів при виході на зарубіжні ринки
ІА Карабаза
Актуальні проблеми економіки, 41-49, 2016
32016
Конкурентні позиції вітчизняних компаній на косметичному ринку України: маркетинговий аспект
IA Karabaza, KV Bondarenko
Торгівля і ринок України, 72, 2020
22020
Економічна безпека: навчальний посібник
НС Іванова, НС Иванова, НС Приймак, НС Приймак, ІА Карабаза, ...
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган …, 2020
22020
Development of tourism in Ukraine: Trends and factors that create the negative image
I Karabaza, T Kozhukhova, N Ivanova
Scientific Conference on Economics and Entrepreneurship Proceedings, 38-43, 2019
22019
Маркетингова стратегія у кінобізнесі: зарубіжний досвід просування кінопродукту на ринок
ІА Карабаза
Науковий вісник ужгородського національного університету, 53-58, 2019
22019
Бренд міста: аналіз позицій європейських міст у світових рейтингах
ІА Карабаза
Науковий вісник ужгородського національного університету, 12-19, 2019
22019
Трансформація концепції маркетингу в умовах глобалізації
ІА Карабаза, ИА Карабаза
Економіка та суспільство, 79-83, 2017
22017
Benchmarking analysis of international marketing strategies of retailers entering foreign markets
IA Karabaza, IG Yegorova
Aktual'ni Problemy Ekonomiky= Actual Problems in Economics, 41, 2016
22016
Подолання корупції як основа ефективного державного управління та сталого економічного розвитку країни
ІА Карабаза, ИА Карабаза
Baltic Journal of Economic Studies 4 (1), 181-189, 2018
12018
Формування професійних компетентностей у магістрів спеціальності «Публічне управління та адміністрування» із застосуванням методу «воркшоп»
І Карабаза
Глобальні та національні проблеми економіки, 159-163, 2018
12018
Оvercoming corruption as the basis of effective public governance and sustainable economic development of the country
I Karabaza, T Kozhukhova
Baltic Journal of Economic Studies, 10-18, 2018
12018
Тенденції розвитку країн-учасниць групи брікс та їх вплив на сучасні міжнародні економічні відносини
ІА Карабаза
Причорноморські економічні студії, 6-9, 2017
12017
Адаптація зарубіжного досвіду обліку запасів у вітчизняну практику
ІА Карабаза, ЛІ Лежненко
Международный научный журнал Scientific Journal «ScienceRise», 11-14, 2015
12015
Класифікація виробничих запасів як передумова правильності їх обліку, оцінки та аналізу
І КАРАБАЗА
Економічний аналіз, 346-349, 2008
12008
Практика зі спеціальності: програма та методичні рекомендації для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», освітній рівень …
ОА Ніколайчук, ОА Николайчук, НС Приймак, НС Приймак
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган …, 2021
2021
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20