Шляхи підвищення ефективності навчання правопису учнів молодших класів допоміжної школи ГС Піонтківська УДПУ ім. МП Драгоманова, 1993 | 8 | 1993 |
Проблема формування орфографічної навички учнів у вітчизняній методиці навчання рідної мови ГС Піонтківська, ІА Забожан Вид-во НПУ ім. МП Драгоманова, 2014 | 2 | 2014 |
Міждисциплінарне використання інноваційних технологій у роботі з учнями з інтелектуальними порушеннями з метою формування умінь зв’язного мовлення. НП Кравець, ГС Піонтківська, НВ Бондар Wloclawek: Izdevnieciba “Baltija Publishing”, Republic of Poland, 2019 | | 2019 |
Засоби формування орфографічної навички у розумово відсталих учнів 2-4-х класів ГС Піонтківська Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету …, 2013 | | 2013 |
Рекомендовано Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України (протокол № 11 від 24 грудня 2020 р.) ГС Піонтківська, НП Кравець, ОМ Павлюченко, НІ Крикун, ... | | |
РОЛЬ ЛЯЛЬКОВОГО ТЕАТРУ В КОМУНІКАТИВНОМУ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ Г Дульнєв, Н Кравець, В Левицький, Л Логвінова, В Петрова, ... РОЗДІЛ І АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ КОРЕКЦІЙНОЇ ТА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ, 200, 0 | | |
ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ПОЧАТКОВИХ МОВНИХ УЗАГАЛЬНЕНЬ У РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ УЧНІВ Т Піонтківська, Л Арушанова, В Воронкова, М Гнєзділов, Т Головіна, ... РОЗДІЛ І. АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ КОРЕКЦІЙНОЇ ТА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ, 151, 0 | | |