Підписатись
Оlena Zhehus
Оlena Zhehus
Інші іменаОлена Жегус, https://orcid.org/0000-0003-3318-4646
STATE BIOTECHNOLOGICAL UNIVERSITY (SBTU), Kharkiv, Ukraine / ДЕРЖАВНИЙ БІОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Немає підтвердженої електронної адреси - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Маркетингові дослідження. Навчальний посібник
ОВ Жегус, ТМ Парцирна
Харків: ФОП Іванченко ІС, 2016
662016
Науково-інноваційний потенціал України та сучасні проблеми його використання
ПГ Перерва, ОВ Жегус
НТУ" ХПІ", 2011
472011
Applied research of digital readiness of retails
OP N Savytska, O Zhehus, H Chmil, N Uchakova, T Androsova
WSEAS Transactions on Environment and Development, 2022
33*2022
Теорія та практика ціноутворення в системі маркетингу. Монографія
ОВ Жегус, ЛО Попова, ТМ Парцирна
Харків: ХДУХТ, 2013
222013
Маркетингові дослідження ринку: монографія
ОВ Жегус
Х.: ХДУХТ, 2010
182010
Інтегрований підхід до організації продажу в роздрібній торгівлі
ОВ Жегус
Маркетинг і менеджмент інновацій, 62-72, 2017
172017
Наyковоiнновацiйний потенціал України та сyчаснi проблеми його використання [Електронний ресурс]
ПГ Перерва, ОВ Жегус
Режим достyпy:\www/URL: http://archive. nbuv. gov. ua/portal/Natural/vcpi …, 0
17
Маркетингові інновації як необхідна умова розвитку підприємства
ОВ Жегус
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 227-238, 2015
132015
Особливості комплексу маркетингу підприємств ресторанного господарства
ОВ Жегус, МВ Михайлова
Полтавський національний педагогічний університет імені ВГ Короленка, 2015
102015
Formation of a Strategy for Providing Customer-Oriented Tourist Services
H Apelt, V Velykochyy, O Zhehus, S Filiuk, M Zhumbei
Academy of Strategic Management Journal 18, 1-6, 2019
92019
Чинники ефективності маркетингової діяльності торговельного підприємства
ОВ Жегус, ВГ Бєліченко
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 247-254, 2012
92012
Формування стратегії маркетингу в соціальних мережах закладу вищої освіти
ОВ Жегус
Маркетинг і цифрові технології 2 (2), 58-75, 2018
82018
Концептуальні засади контролю маркетингової діяльності в системі адаптаційного управління підприємством
НЛ Савицька, ОВ Жегус, МВ Михайлова
Економічний простір, 161-170, 2015
82015
Ключові стейкхолдери закладу вищої освіти на галузевому ринку
ОВ Жегус, ЕВ Жегус
72018
Ринок послуг вищої освіти як основа маркетингової діяльності вищого навчального закладу
ОВ Жегус
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 269-281, 2017
72017
Інноваційна концепція сучасного науковометодичного забезпечення викладання маркетингу
ОВ Жегус, ЛО Попова, ОП Афанасьєва
М-ли конф.«Викладання маркетингу: Чому і як навчати студентів для роботи в …, 2009
62009
Розвиток методів маркетингового ціноутворення на інноваційні продукти
ОВ Жегус
Науковий вісник ПУЕТ. Серія «Економічні науки», 2020
52020
Marketynhovi doslidzhennia [Marketing researches]
OV Zhehus, TM Partsyrna
Kharkiv: FOP Ivanchenko IS, 2016
52016
Маркетингове планування в підприємствах ресторанного господарства. Монографія
МВ Михайлова, ОВ Жегус
Видавництво Іванченка ІС, 2015
52015
Аналіз та прогнозування розвитку рестораних послуг в Харкові та Харківській області
О Жегус, М Михайлова
Маркетинг в Україні, 54-61, 2014
52014
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20