Педагогіка вищої школи: теорія, практика, історія: навч. посіб. ВА Гладуш, ГІ Лисенко Дніпропетровськ: Акцент ПП 416, 5, 2014 | 117 | 2014 |
Педагогіка вищої школи: теорія, практика, історія ВА Гладуш, ГІ Лисенко Акцент, 2014 | 76 | 2014 |
Pedahohika vyshchoi shkoly: teoriia, praktyka, istoriia VA Hladush, HI Lysenko Navch. posib. Dnipropetrovsk 416, 2014 | 17 | 2014 |
До питання формування професійної компетентності педагога інклюзивного закладу ВА Гладуш, ЯЮ Баранець Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія …, 2015 | 14 | 2015 |
Післядипломна педагогічна освіта дефектологів в Україні: теорія і практика Гладуш НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012 | 12 | 2012 |
Pedahohika vyshchoyi shkoly: teoriya, praktyka, istoriya [Higher School Pedagogy: Theory, Practice, History] VA Hladush, HI Lysenko Dnipropetrovsk [in Ukrainian], 2014 | 9 | 2014 |
Педагогiка вищої школи: теорiя, практика, iсторiя. Навч. посiб ВА Гладуш, ГI Лисенко | 9 | 2014 |
Теорія і практика післядипломної педагогічної освіти дефектологів в Україні (друга половина ХХ-початок ХХІ століття) ВА Гладуш НПУ імені МП Драгоманова, 2013 | 8 | 2013 |
Actual problems of inclusion, integration of social and health dis advantaged pupils in the Slovak Republic V Klein, V Silonova, V Hladush Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових …, 2019 | 6 | 2019 |
Розвиток теорії логопедії в Україні: історичний аспект ВА Гладуш Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 442-450, 2014 | 6 | 2014 |
Післядипломна освіта дефектологів на базі обласних лікарсько-педагогічних кабінетів Гладуш Бердянський державний педагогічний університет, 2011 | 6 | 2011 |
Особливості формування іміджу професії корекційного педагога Гладуш Імідж сучасного педагога, 3-7, 2014 | 5 | 2014 |
Шляхи вдосконалення професійної підготовки логопедів в Україні (1960-ті рр.) ВА Гладуш Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 56-66, 2014 | 5 | 2014 |
Особливості післядипломної освіти педагогів спеціальних навчально-виховних закладів у розвинених країнах Європи ВА Гладуш Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки, 46-55, 2012 | 5 | 2012 |
Інклюзивна діагностика та стимулювання учнів нульових класів початкової школи Словацької республіки В Шилонова, В Кляйн, В Гладуш Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки), 240-257, 2019 | 4 | 2019 |
Інклюзивна освіта та здоров'я дітей з психофізичними порушеннями: проблеми сьогодення Гладуш «Спеціальна освіта: стан та перспективи» Харків, 17-18 травня 2017 року …, 2017 | 4 | 2017 |
Інклюзивний освітній процес і волонтерство: досвід співпраці Гладуш Київський обласний інститут післядипломної освіти, 2014 | 4 | 2014 |
Рівень післядипломної освіти учителя-дефектолога: історія, сучасний стан ВА Гладуш НПУ імені МП Драгоманова, 2012 | 4 | 2012 |
Заочне й очно-заочне навчання як форми післядипломної освіти дефектологів в Україні в повоєнні роки ВА Гладуш Педагогічна освіта: теорія і практика, 19-26, 2011 | 4 | 2011 |
Особливості формування іміджу професії психолога у студентів ВНЗ Л Гладуш Матеріали міжнародної конференції „Наука і іновації-2009”Прага, 2009 | 4 | 2009 |