Підписатись
Лариса Соляр
Лариса Соляр
Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка
Підтверджена електронна адреса в kogpa.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Формування етнокультурної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва
ЛВ Соляр
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. Івано-Франківськ, 2018
132018
Основні принципи та підходи філософської методології до формування етнокультурної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва
Л Соляр
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені ВО …, 2016
42016
Компетентнісний підхід до проблеми формування етнокультурної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва
Л Соляр
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені ВО …, 2016
32016
Програма формування етнокультурної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва
Л Соляр
Педагогічний дискурс, 153-158, 2017
22017
Методичні аспекти розвитку музичних здібностей молодших школярів у процесі вивчення хореографії
ЛВ Соляр
Видавничий дім «Гельветика», 2021
12021
Формування етнокультурної компетентності фахівців музичного мистецтва: андрагогічний підхід
ЛВ Соляр
Science Review 7 (14), 270-280, 2018
12018
Конкретно-наукова методологія проблеми формування етнокультурної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва
Л Соляр
Педагогічний дискурс, 76-81, 2018
12018
Креативний підхід у сучасній мистецькій освіті: збірник
АД Савчук, ЛВ Соляр, ІВ Стеблій, СА Сціборська
2023
ДУХОВНА МУЗИКА Й. КИШАКЕВИЧА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СВІТОГЛЯДНИХ ЯКОСТЕЙ ПІДЛІТКІВ
ІМ Шевчук, ЛВ Соляр
Сучасна система освіти і виховання: досвід минулого–погляд у майбутнє …, 2021
2021
THE ROLE OF INTERACTIVE METHODS IN BUILDING PROFESSIONAL IDENTITY OF FUTURE MUSIC ART TEACHERS IN THE CONTEXT OF ONLINE LEARNING
RIS LARYSA V. SOLIAR, LINA P. ILCHUK, INNA V. RATYNSKA, OLHA P. MELNYK
AD ALTA: JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH, 84-92, 2021
2021
Роль інтерактивних методів у формуванні професійної ідентичності майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах он-лайн навчання
РІ Шпіца, ЛВ Соляр, ЛП Ільчук, ІВ Ратинська, ОП Мельник
AD ALTA. Journal of Interdisciplinary Research, 2021
2021
НАУКОВІ ПІДХОДИ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
ЛВ Соляр
Запорізького національного університету, 141, 2020
2020
Змістова структура підготовки майбутніх педагогів-музикантів до національного виховання школярів
СОО Соляр Л.В.
Актуальні проблеми психології і педагогіки, 87-90, 2020
2020
Сутність поняття «етномистецька компетентність» учнівської молоді на уроках музичного мистецтва
ПВО Соляр Л.В.
Дослідження різних напрямів розвитку психології та педагогіки, 99-103, 2020
2020
Особливості формування художнього смаку у школярів
ПВБ Соляр Л.В.
Актуальні проблеми психології і педагогіки, 84-87, 2020
2020
ЗАСТОСУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ НА ЗАНЯТТЯХ ОСНОВНОГО МУЗИЧНОГО ІНСТРУМЕНТУ
ННП Соляр Л.
Перспективні напрямки розвитку сучасних педагогічних і психологічних наук, 57-62, 2020
2020
Шкільні пісні у супроводі баяну (акордеона) на основі Типової освітньої програми НУШ
ХЛО Соляр Л. В., Яскевич В. М., Райчук В. М.
Кременець Вид-во ім. Тараса Шевченка, 2020
2020
Креативний підхід у сучасній мистецькій освіті: збірник
ІВ Ратинська, ЛВ Соляр
2019
Професійна підготовка вчителя музичного мистецтва (теоретичний аспект)
ПТ Соляр Л.
"Сучасна система освіти і виховання: досвід минулого - погляд у майбутнє", 67-72, 2019
2019
КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ СФОРМОВАНОСТІ ЕТНОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
С Л.
ІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІКА 2 (18), 98-102, 2019
2019
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20