Підписатись
Е.Ю Оленина/О.Ю. Оленіна /O. Olenina/ Olenina O/
Е.Ю Оленина/О.Ю. Оленіна /O. Olenina/ Olenina O/
Інші іменаOlena Olenina
Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова
Підтверджена електронна адреса в kname.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Реклама як явище художньої культури
ОЮ Оленіна
автореф. дис.… канд. мистецтвознав.: 17.00. 01. Київ, 1999
311999
Концепція підготовки менеджерів соціокультурної діяльності в умовах формування суспільства знань
ОЮ Оленіна
Культура України, 41-49, 2013
162013
Трансформації мистецтва в комунікативній культурі соціуму
ОЮ Оленіна
монографія, 256 с., 2010
102010
Інтернет-меми українського походження Інтерес як фактор самоорганізації культури в культуротворчій практиці сучасного суспільства
ОЮ Оленіна, ЮО Пічугіна
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 77-81, 2018
62018
Реклама как художественно-эстетическая ценность
ЕЮ Оленина
Харьков: ХГАК, 1999
61999
Internet-memes of Ukrainian origin in the cultural practice of modern society
OO Yurevna, PY Oleksandrovna
National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald, 77-81, 2018
42018
Мистецтво в контексті соціально-гуманітарного дискурсу
О Оленіна
Київ. музикознавство. Культурологія та мистецтвозн. : зб. ст., C. 3-11., 2012
42012
Рольова специфіка мистецтва у сучасному культурно-комунікативному просторі
ОЮ Оленіна
Харківська державна академія культури, 2011
42011
Мистецтво як фактор впливу на сучасні комунікативні практики
ОЮ Оленіна
Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв, 96-103, 2009
42009
Історія та теорія графічного мистецтва: конспект лекцій для здобувачів денної форми навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 023–Образотворче …
ОЧ Чирва, ОЮ Оленіна
32021
Реклама и народное творчество: фольклор и китч в рекламе
ЕО Оленина
Гуманітарний часопис, 82-89, 2013
32013
Особливості брендінгу в сфері художньої культури
О Оленіна
Актуальні філософські та культурологічні проблеми сучасності, С.247-253, 2007
32007
Сучасні тенденції розвитку реклами в галузі художньої культури
О Оленіна
Культура України. – Вип. 9: Мистецтвознавство: Зб. наук. пр., С. 78-86., 2002
32002
Арт-менеджмент у соціально-культурній динаміці: навч. посібник
ОЮ Оленіна
ХНУМГ ім. ОМ Бекетова, 2021
22021
Становлення та розвиток художніх ринків Європи в XVII-ХІХ ст.
О Оленіна
Культура України : зб. наук. пр., C. 143-155., 2010
2*2010
Художньо-науковий експеримент у системі сучасних мистецьких практик
А Чирва, О Оленіна
Науковий журнал ХУДОЖНЯ КУЛЬТУРА. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ, 55-60, 2020
12020
Пластический образ в динамике перехода от модерна к постмодерну
ГТА Оленина Е.Ю.
Традиції та новації у вищій архітектурно-художній освіті, 75-81, 2016
12016
Еволюція технологій рекламування художнього продукту в контексті масовізації та демасовізації суспільства
ОЮ Оленіна
Вісник Закарпатського художнього інституту, 70-73, 2015
12015
Венеціанська бієнале як соціокультурний та художній проект (на прикладі 52-ї Венеціанської бієнале)
ОЮ Оленина
Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв, 70-76, 2014
12014
Естетичні та художні елементи реклами в регуляції стереотипної поведінки
ОЮ Оленіна
Культура і сучасність, C. 108-113., 2009
12009
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20