Traditions and innovations: Two poles of education of the future Y Korneiko, L Tarangul, V Dovzhuk Futurity Education 3 (1), 5-15, 2023 | 10 | 2023 |
Learning RFL and UFL in Ukrainian Universities: Focus on Arabic Students. YK Maryna Shlenova, Anastasiya Nesterenko, Zoya Girich, Anna Boiarska-Khomenko Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 257-263, 2019 | 9* | 2019 |
Висвітлення зарубіжного педагогічного досвіду в творчій спадщині К.Д.Ушинського ЮМ Корнейко Харк. нац. пед. ун-т імені Г.С.Сковороди, 2007 | 9 | 2007 |
Comparative analysis of the distance learning implementation in Ukrainian system of higher education during the COVID-19 pandemic and martial law M Shlenova, N Konoplenko, K Yuryeva, Y Korneiko, M Hlukhovska Interactive Learning Environments, 1-10, 2023 | 3 | 2023 |
Anthology the study of foreign languages in institutions higher education Y Korneiko, A Ieliseienko, Y Bets, L Turlak, S Chyzh, L Usyk | 2 | 2020 |
КД Ушинський про співвідношення виховання і навчання в різних європейських школах Y Korneiko Pedagogical Discourse, 77-81, 2017 | 1 | 2017 |
Innovative approaches to teaching a foreign language to design students Y Korneiko Психологія і педагогіка на сучасному етапі розвитку наук: Актуальні питання …, 2021 | | 2021 |
АКАДЕМІЧНА МОБІЛЬНІСТЬ В КОНТЕКСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ ЮМ Корнейко Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах …, 2021 | | 2021 |
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНІЙ МОВІ Ю Корнейко Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 67-69, 2020 | | 2020 |
Використання хмарного сервісу Google Classroom у навчанні іноземної мови ЄТС Корнейко Ю.М. Інноваційна педагогіка 28, 62-65, 2020 | | 2020 |
Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця: зб. наук. ст., матеріали ІV міжнар. наук.-практ. конф., 18-19 трав. 2018 р. ЮБ Мельник, ЯЮ Свячена, ВІ Опришко, ДС Носівець, ЛГ Кайдалова, ... ХОГОКЗ/KRPOCH Publishing, 2018 | | 2018 |
К.Д.Ушинський про співвідношення виховання і навчання в різних європейських школах ЮМ Корнейко Педагогічний дискурс, 77-81, 2018 | | 2018 |
ДИЗАЙН-МИСЛЕННЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ ТВОРЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЮМ Корнейко Мельник ЮБ, Свячена ЯЮ Хакатон як технологія формування творчої …, 2018 | | 2018 |
Особливості порівняльних досліджень К.Д. Ушинського на початку його педагогічної та публіцистичної діяльності Теорія та методика навчання та виховання, 79-85, 2014 | | 2014 |
Питання порівняльної педагогіки у творчо-педагогічній спадщині М.І.Пирогова ЮМ Корнейко Вісник Луганського національного педагогічного університету імені Тараса …, 2008 | | 2008 |
Ідея оптимізму в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського ЮМ Корнейко Теорія та методика навчання та виховання, 72-76, 2008 | | 2008 |
Внесок С.Ф.Русової у розробку питань порівняльної педагогіки як науки ЮМ Корнейко Теорія та методика виховання та навчання, 66-73, 2007 | | 2007 |
Поширення компаративістських ідей К.Д. Ушинського на сторінках вітчизняної педагогічної преси. ЮМ Корнейко Теорія та методика навчання та виховання, 93-99, 2007 | | 2007 |
Вплив зарубіжного педагогічного досвіду на народний характер вітчизняного шкільництва (на прикладі літературно-публіцистичної діяльності К.Д.Ушинського) ЮМ Корнейко Теорія та методика навчання та виховання, 63-68, 2006 | | 2006 |
К.Д.Ушинський про необхідність вивчення зарубіжного досвіду для розвитку народної освіти ЮМ Корнейко Теорія та методика навчання та виховання, 68-71, 2005 | | 2005 |