Підписатись
Світлана Цінько / Svitlana Tsinko / Светлана Цинько / Цінько С. В. ORCID: 0000-0002-3350-5270
Світлана Цінько / Svitlana Tsinko / Светлана Цинько / Цінько С. В. ORCID: 0000-0002-3350-5270
доцент, Глухівський НПУ ім. О. Довженка / Olexander Dovzhenko Hlukhiv National Pedagogical
Підтверджена електронна адреса в gnpu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Навчання слухання (аудіювання) як виду мовленнєвої діяльності на уроках рідної мови
Ц Світлана
Українська мова і література в школі, 15-18, 2003
142003
Розвиток у п’ятикласників умінь аудіювання на уроках української мови
СВ Цінько
К, 2000
142000
Інноваційні методи в навчанні рідної мови
РЛ Цінько Світлана, Ковальова Олена
Українська мова і література в школі, 9-13, 2007
112007
Критерії відбору текстів для сприймання учнями на слух
Ц Світлана
Українська мова і література в школі, 11-14, 2000
112000
Роль ТЗН і комп’ютерних технологій у розвитку професійно-творчого потенціалу майбутніх учителів-словесників
РО Цінько Світлана
Українська мова і література в школі, 40-42, 2005
82005
Підготовка вчителів нового формату з позицій упровадження STEM-освіти в Україні
СВ Цінько
ТОКІППО, 2017
42017
Мобільні технології – альтернативний засіб вивчення української мови
СЦ Дмитро Марєєв
Дивослово, 2015
4*2015
Розвиток аудіативних умінь та навичок п’ятикласників
Ц Світлана
Українська мова і література в школі, 12-15, 1999
31999
Аудіювання в навчально-виховному процесі
ЦС Василівна
Педагогіка і психологія, 10-16, 1999
3*1999
Дистанційне навчання майбутніх учителів-філологів як засіб формування інформаційної та методичної компетентностей
СВ Цінько, НМ Голуб
НДУ імені Миколи Гоголя, 2020
22020
Вивчення діалектної лексики засобами ІКТ
С Цінько, М Дмитро
Дивослово, 13-16, 2016
22016
Дидактичний матеріал для розвитку аудіативних умінь учнів (5 клас)
Ц Світлана
Українська мова і література в школі, 15-18, 2012
2*2012
Забезпечення роботи з формування аудіативних умінь на уроках української мови
Цінько С.В., Шелехова Г.Т.
Українська мова і література в школі, 6-10, 2003
2*2003
Тестові завдання для перевірки рівня сформованості аудіативних умінь учнів
Ц Світлана
Українська мова і література в школі, 80-84, 2001
22001
Аудіювання у навчанні рідної мови (психолого-педагогічний аспект)
Ц Світлана
Вісник Черкаського університету, 147-150, 2000
2*2000
Psycholinguistic Aspects of Youth Speech. Consequences and Realities of Postmodernism in Ukraine
NH Lubov Luchkina, Svitlana Tsinko, Nataliia Меdvid, Nataliia Barannyk ...
Postmodern Openings 13 (3), 201-215, 2022
12022
Добір навчальних текстів як лінгводидактична проблема
СВ Цінько
ДЗ" Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка, 2018
12018
Формування критичного мислення учнів у контексті інноваційного підходу до навчання української мови
СВ Цінько, ТС Кладько
Суми: Вінниченко МД, 2017
12017
Педагог, учений-хімік, видатна особистість України–Федір Овчаренко
ЛО Кузьменко, СВ Цінько
Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя …, 2016
12016
Перспективи використання мобільних технологій як альтернативного засобу вивчення дисципліни «Українська мова»
СЦ Дмитро Марєєв
Українська мова і література в школі, 47-50, 2015
12015
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20