Лінгвостилістичні та комунікативно-ситуативні вправи на уроках української мови у 5–7 класах ГІ Дідук Тернопіль: Навчальна книга Богдан, 2004 | 17 | 2004 |
Лінгводидактичні можливості корпусної лінгвістики ГІ Дідук-Ступ'Як Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2010 | 13 | 2010 |
Система роботи з розвитку зв’язного мовлення відповідно до нових концепцій викладання рідної мови ГІ Дідук Українська мова і література в школі, 24-28, 2000 | 12 | 2000 |
Вивчення засобів емотивності на уроках української мови у 5-7 класах ГІ Дідук Тернопіль: Друк-прес, 2000 | 11 | 2000 |
Формування крос-культурної компетентності студентів-іноземців у процесі вивчення української мови ГІ Дідук-Ступ’як Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2015 | 8 | 2015 |
Дискурсно-текстологічний і прагматико-комунікативний аспекти лінгвометодичної інноваційної макротехнології Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови в … ГІ Дідук-Ступ’як Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету …, 2014 | 7 | 2014 |
Філософсько-методологічні орієнтири лінгвометодичної технології «Інтеракція різнотипових підходів» до вивчення української мови ГІ Дідук-Ступ’як Педагогічний дискурс, 96-102, 2011 | 7 | 2011 |
Контент-аналіз категорії «мовнокомунікативна особистість» крізь призму інтеракції різнотипових підходів до вивчення української мови в основній школі ГІ Дідук-Ступ’як Science and Education a New Dimension, 2015 | 4 | 2015 |
Філософські концепти лінгвометодичної технології інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови” ГІ Дідук-Ступ’як Науковий вісник Донбасу, 2013 | 4 | 2013 |
Лінгводидактичні можливості корпусної лінгвістики: електронний ресурс ГІ Дідук-Ступ’як Наук. записки ТНПУ ім. Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка, 2010 | 4 | 2010 |
Глотодидактичні можливості використання лінгвоконцепт ОАО гіі у процесі ihtep акції різно аспект ного вивчення української мови ГІ Дідук-Ступ'Як Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2009 | 3 | 2009 |
Проблема інтеракції комунікативно-функціонального і компетентнісно-орієнтованого підходів у чинних програмах і підручниках Г Дідук-Ступ’Як Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2007 | 3 | 2007 |
Лінгводидактична інтерпретація макротехнології «Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови» в основній школі ГІ Дідук-Ступ’як Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, II (8), 58-61, 2014 | 2 | 2014 |
Питання інтеракції в когнітивно-комунікативному контексті Г Дідук-Ступ’Як Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2009 | 2 | 2009 |
Стильова параметризація засобів емотивності ГІ Дідук-Ступ'як, ЛМ Головата ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2019 | 1 | 2019 |
Різнотипові підходи до вивчення української мови при формуванні в учнів навичок аудіювання ГІ Дідук-Ступ’як | 1 | 2016 |
Психологічний вимір інтеракції різнотипових підходів до вивчення української мови як рідної і як державної ГІ Дідук-Ступ’як Наукові записки Національного університету Острозька академія. Серія …, 2014 | 1 | 2014 |
Навчальний потенціал інтеракції різнотипових підходів до вивчення української мови в основній школі ГІ Дідук-Ступ’як Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні …, 2013 | 1 | 2013 |
ОСОБЛИВОСТІ КОМПЕТЕНТНІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТИЛІСТИКИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЗДОБУВАЧІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ З Бакум, Н Бондаренко, Г Глазкова, О Горошкіна, Г Дідук-Ступ’як, ... Секція ЕКОНОМІЧНИХ НАУК, 117, 2022 | | 2022 |
Специфіка проведення педагогічної практики для магістрантів-словесників: виклики сьогодення ГІ Дідук-Ступ’як Вектор, 2021 | | 2021 |