Підписатись
Yuliia Holovchuk, Головчук Юлія Олександрівна, Головчук Ю.О., Головчук Юлія
Yuliia Holovchuk, Головчук Юлія Олександрівна, Головчук Ю.О., Головчук Юлія
Вінницький торговельно-економічний інститут ДТЕУ / Vinnytsia Institute of Trade and Economics
Підтверджена електронна адреса в vtei.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Особливості формування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі парадигми інноваційного розвитку
ЮО Головчук, ГО Пчелянська
Економіка та держава, 66-70, 2020
782020
The concept of marketing of balanced development and features of its implementation in the food market
V Stadnyk, G Pchelianska, Y Holovchuk, L Dybchuk
Agricultural and Resource Economics 6 (3), 2020
392020
Determinants of “green entrepreneurship” competitive strategies implementation in the agro-industrial sector of Ukraine
V Stadnyk, G Krasovska, G Pchelianska, Y Holovchuk
IOP Conference Series: Earth and Environmental Science 628 (1), 012032, 2021
342021
Marketing resources and technologies for innovative potential of industrial enterprise
YO Holovchuk, VV Stadnyk
International Journal of Economics and Society 2 (9), 39-45, 2017
342017
Маркетингова товарна політика—інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства
ЮО Головчук, ЛП Середницька
Агросвіт, 61-68, 2020
262020
Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент комунікацій
Ю Головчук, Ю Мельник, М Козуб
"Економіка та суспільство", 337-341, 2018
232018
Стан і чинники економічної динаміки підприємств машинобудування України
ВВ Стадник, ОВ Головчук, ЮО Головчук
Проблемы экономики, 140-148, 2017
222017
Менеджмент і маркетинг туризму: навчальний посібник
ВВ Стадник, ЛО Гризовська, ЮО Головчук
Хмельницький: ХНУ, 2020. 355 с., 2021
192021
МАРКЕТИНГ ВЗАЄМОВІДНОСИН ЯК ВАЖЛИВИЙ ЕЛЕМЕНТ КОНКУРЕНТНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ
ЮО Головчук, ЛВ Дибчук
Причорноморські економічні студії, 89-92, 2019
192019
Marketing dominant in models of entrepreneurial structures innovative potential development for competitive business strategy realization
В СТАДНИК, Г КРАСОВСЬКА, Ю ГОЛОВЧУК
Modeling the development of the economic systems, 30-41, 2021
182021
Контент-маркетинг як стратегія просування на ринок та поширення послуг
ЮО Головчук, ЛВ Дибчук, ЛП Середницька
Економіка та держава, 69-75, 2022
172022
Маркетинг взаємодії в розвитку інноваційного та ринкового потенціалу підприємства
ВВ Стадник, ПГ Іжевський, ЮО Головчук
Ефективна економіка, 2018
162018
Strategy of Internationalization by Ukrainian Meat Producers’ Implementation
A Tanasiichuk, O Hromova, A Abdullaieva, Y Holovchuk, K Sokoliuk
European Journal of Sustainable Development 9 (1), 339-363, 2020
152020
Маркетингова домінанта розвитку конкурентних переваг підприємства в умовах інформаційної економіки
ЮО Головчук
Хмельницький національний університет, 2017
152017
СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ В УМОВАХ ТРАНСПАРЕНТНОСТІ СЕРЕДОВИЩА
ГО Пчелянська, ЮО Головчук
У НОМЕРІ, 202188, 2021
142021
Institutional component of competitiveness risks and development of socio-economic systems
V Stadnyk, G Sokoliuk, J Holovchuk
Business Risk in Changing Dynamics of Global Village 2, 2019, 28-40, 2019
142019
Управління інноваціями на основі розвитку партнерських відносин підприємства
ВВ Стадник, ЮО Головчук
ТОВ" Друкарня Рута", 2020
132020
Формування та особливості ефективної рекламної кампанії
ЮО Головчук, ЛВ Дибчук
Економіка, управління та адміністрування, 21-26, 2020
122020
Вплив інституційних факторів на маркетингове ціноутворення органічної продукції
ЮО Головчук, П ГО
Причорноморські економічні студії, 83-87, 2020
122020
Функція маркетингу в мінімізації ризиків партнерської взаємодії в бізнес-системах індустрії туризму
В Стадник, Г Соколюк, Ю Головчук, Ю Головчук
Електронне наукове фахове видання" Соціально-економічні проблеми і держава …, 2019
122019
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20