Підписатись
Пічик Катерина Валеріївна, Pichyk K., Pichyk Kateryna.
Пічик Катерина Валеріївна, Pichyk K., Pichyk Kateryna.
National University of Kyiv Mohyla Academy Національний університет «Києво-Могилянська академія
Підтверджена електронна адреса в ukma.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Increasing competitiveness of higher education in Ukraine through value co-creation strategy
O Voropai, K Pichyk, N Chala
212019
Економіка підприємства: навч. посіб
НВ Романченко, ТВ Кожемякіна, КВ Пічик
Київ: НаУКМА 304, 2018
162018
Інноваційне підприємництво: креативність, комерціалізація, екосистема
ЮМ Бажал, ІВ Бакушевич, У Венесаар, ТЮ Гараєва, ГС Григор'єв, ...
Університетське видавництво ПУЛЬСАРИ, 2015
142015
Івент-маркетинг як сучасний інструмент впливу на споживача
К Пічик
122016
Маркетинговий менеджмент
ВВ Россоха, ОВ Гуменна, КВ Пічик, НВ Романченко
Київ: ННЦ ІАЕ, 2014
92014
Економіка підприємства: навчальний посібник
Н Романченко, Т Кожемякіна, К Пічик
32018
Аналіз кредитних ризиків банків і шляхи їх мінімізації
К Пічик
ННЦ ІАЕ, 2004
32004
Customer engagement with universities’ social media after COVID-19: EaP countries case
N Chala, K Pichyk, O Voropai, O Bilovodska
SHS Web of Conferences 126, 08001, 2021
22021
Віртуальна мобільність як інноваційний підхід у навчанні
ЛЮЧ О. В. Гуменна
Економічний журнал Одеського політехнічного університету. Режим доступу до …, 2020
2*2020
Вплив реклами та інших форм комунікації на поведінку споживачів
K Pichyk, A Budniak
Наукові записки НаУКМА. Економічні науки 4 (1), 82-87, 2019
22019
Event marketing as a innovative tool of influence on consumers
KV Pichyk
Scientific Papers NaUKMA. Economics 1 (1), 145-148, 2016
22016
Neuromarketing Research on Individual Responses to Artwork: Implications for Galleries
N Chala, K Pichyk, O Voropai
12021
Моделювання поведінки споживачів на ринку послуг
КВ Пічик
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія …, 2016
12016
Методика визначення цільового ринку компанії
К Пічик
12007
Analysing students’ mobility at higher education institutions: case of Ukrainian university during the war
N Chala, K Pichyk, O Poddenezhnyi, O Voropai
Journal of Business Economics and Management 25 (1), 191–210-191–210, 2024
2024
Generative Models of Artificial Intelligence as an Effective Tool for Optimizing Business Processes
А Іваненко, К Пічик
Empirio 1 (1), 112-121, 2024
2024
Практичний посібник для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня ОП" Маркетинг"[електронний ресурс]
К Пічик, В Храпкіна, Т Гавриленко, І Ігнатьєва, А Сербенівська, ...
Видавничий дім" Києво-Могилянська академія", 2024
2024
Генеративні моделі штучного інтелекту як ефективний інструмент для оптимізації бізнес-процесів
А Іваненко, К Пічик
2024
Will Volunteering Drive Social Entrepreneurship in Ukraine?
N Chala, K Pichyk, O Voropai
2023
Практичний посібник для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня освітньо-наукової програми" Маркетинг" спеціальності 075" Маркетинг"
І Ковшова, К Пічик, В Храпкіна, Т Гавриленко, І Ігнатьєва, ...
Видавничий дім" Києво-Могилянська академія", 2023
2023
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20