Корекція навчальної діяльності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення у процесі розв'язування арифметичних задач ЛІ Лісова | 7 | 2014 |
ТРУДНОЩУ У ПРОЦЕСІ СИНТЕЗУ УСІХ ДАНИХ ТЕКСТУ АРИФМЕТИЧНОЇ ЗАДАЧІ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ ЛІ Лісова Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки), 101-110, 2019 | 1 | 2019 |
Характеристика поетапного формування навчальної діяльності в молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення у процесі розв’язування арифметичних задач ЛІ Лісова Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки, 180-192, 2015 | 1 | 2015 |
Характеристика процесу засвоєння арифметичних задач молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення ЛІ Лісова Відповідальний секретар, 141, 0 | 1 | |
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ УВАГИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ О Симчик, ЛІ Лісова Збірник затверджено рішенням вченої ради Навчально-наукового інституту …, 2021 | | 2021 |
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ УЯВИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ А Кириєвська, ЛІ Лісова Збірник затверджено рішенням вченої ради Навчально-наукового інституту …, 2021 | | 2021 |
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ДОВІЛЬНОЇ УВАГИ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ О Омельянович, ЛІ Лісова Збірник затверджено рішенням вченої ради Навчально-наукового інституту …, 2021 | | 2021 |
Особливості підготовки молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення до розв’язування арифметичних задач на логопедичних заняттях ЛІ Лісова СумДПУ імені АС Макаренка, 2020 | | 2020 |
ДО ПИТАННЯ ПРО ПІДГОТОВКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ ДО РОЗВ’ЯЗУВАННЯ АРИФМЕТИЧНИХ ЗАДАЧ ЛІ Лісова Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки), 111-121, 2019 | | 2019 |
Моделювання у процесі розв’язування арифметичних задач молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення ЛІ Лісова ФОП Цьома СП, 2019 | | 2019 |
Особливості труднощів на етапі скороченого запису арифметичної задачі молодшими школярами з ТПМ ЛІ Лісова Науковий вісник Миколаївського національного університету імені ВО …, 2019 | | 2019 |
Принципи розвиваючого навчання у загальноосвітньому просторі та у корекційно-виховному процесі ЛІ Лісова ФОП Цьома СП, 2018 | | 2018 |
РОЗВИВАЮЧОГО НАВЧАННЯ У ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ТА У КОРЕКЦІЙНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ЛІ Лісова Редакційна колегія 167, 22, 2018 | | 2018 |
Особливості труднощів переказу тексту арифметичної задачі молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення ЛІ Лісова Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки, 178-186, 2018 | | 2018 |
Порівняльна характеристика арифметичних задач, що розв'язують учні загальноосвіньої та спеціальної школи для дітей з тяжкими порушеннями мовлення ЛІ Лісова Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки, 170-179, 2017 | | 2017 |
Характеристика навчальної діяльності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення у процесі розв’язування арифметичних задач ЛІ Лісова Психологія: реальність і перспективи, 84-90, 2017 | | 2017 |
Особливості корекції навчальної діяльності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення ЛІ Лісова Науковий вісник Миколаївського національного університету імені ВО …, 2017 | | 2017 |
Порівняльний аналіз програмних вимог до вмінь розв'язувати арифметичні задачі учнями загальноосвітньої та спеціальної загальноосвітньої школи для дітей з ТПМ ЛІ Лісова Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки, 147-157, 2016 | | 2016 |
Характеристика особливостей розвиваючого навчання у загальній та спеціальній педагогіці Л Лісова Науковий вісник Миколаївського національного університету імені ВО …, 2016 | | 2016 |
Особливості фізичної працездатності дітей з вадами інтелекту у прцесі [процесі] навчання столярної справи ЛІ Лісова Вид-во НПУ ім. МП Драгоманова, 2015 | | 2015 |