Підписатись
Людмила Лісова
Людмила Лісова
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, викладач
Немає підтвердженої електронної адреси
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Корекція навчальної діяльності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення у процесі розв'язування арифметичних задач
ЛІ Лісова
72014
ТРУДНОЩУ У ПРОЦЕСІ СИНТЕЗУ УСІХ ДАНИХ ТЕКСТУ АРИФМЕТИЧНОЇ ЗАДАЧІ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
ЛІ Лісова
Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки), 101-110, 2019
12019
Характеристика поетапного формування навчальної діяльності в молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення у процесі розв’язування арифметичних задач
ЛІ Лісова
Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки, 180-192, 2015
12015
Характеристика процесу засвоєння арифметичних задач молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення
ЛІ Лісова
Відповідальний секретар, 141, 0
1
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ УВАГИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
О Симчик, ЛІ Лісова
Збірник затверджено рішенням вченої ради Навчально-наукового інституту …, 2021
2021
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ УЯВИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
А Кириєвська, ЛІ Лісова
Збірник затверджено рішенням вченої ради Навчально-наукового інституту …, 2021
2021
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ДОВІЛЬНОЇ УВАГИ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
О Омельянович, ЛІ Лісова
Збірник затверджено рішенням вченої ради Навчально-наукового інституту …, 2021
2021
Особливості підготовки молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення до розв’язування арифметичних задач на логопедичних заняттях
ЛІ Лісова
СумДПУ імені АС Макаренка, 2020
2020
ДО ПИТАННЯ ПРО ПІДГОТОВКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ ДО РОЗВ’ЯЗУВАННЯ АРИФМЕТИЧНИХ ЗАДАЧ
ЛІ Лісова
Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки), 111-121, 2019
2019
Моделювання у процесі розв’язування арифметичних задач молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення
ЛІ Лісова
ФОП Цьома СП, 2019
2019
Особливості труднощів на етапі скороченого запису арифметичної задачі молодшими школярами з ТПМ
ЛІ Лісова
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені ВО …, 2019
2019
Принципи розвиваючого навчання у загальноосвітньому просторі та у корекційно-виховному процесі
ЛІ Лісова
ФОП Цьома СП, 2018
2018
РОЗВИВАЮЧОГО НАВЧАННЯ У ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ТА У КОРЕКЦІЙНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ
ЛІ Лісова
Редакційна колегія 167, 22, 2018
2018
Особливості труднощів переказу тексту арифметичної задачі молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення
ЛІ Лісова
Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки, 178-186, 2018
2018
Порівняльна характеристика арифметичних задач, що розв'язують учні загальноосвіньої та спеціальної школи для дітей з тяжкими порушеннями мовлення
ЛІ Лісова
Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки, 170-179, 2017
2017
Характеристика навчальної діяльності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення у процесі розв’язування арифметичних задач
ЛІ Лісова
Психологія: реальність і перспективи, 84-90, 2017
2017
Особливості корекції навчальної діяльності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення
ЛІ Лісова
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені ВО …, 2017
2017
Порівняльний аналіз програмних вимог до вмінь розв'язувати арифметичні задачі учнями загальноосвітньої та спеціальної загальноосвітньої школи для дітей з ТПМ
ЛІ Лісова
Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки, 147-157, 2016
2016
Характеристика особливостей розвиваючого навчання у загальній та спеціальній педагогіці
Л Лісова
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені ВО …, 2016
2016
Особливості фізичної працездатності дітей з вадами інтелекту у прцесі [процесі] навчання столярної справи
ЛІ Лісова
Вид-во НПУ ім. МП Драгоманова, 2015
2015
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20