Підписатись
Приварникова, Ірина Юліївна
Приварникова, Ірина Юліївна
Інші іменаPrivarnikova, Irina (Pryvarnіkova, І.Ю.ПРІВАРНІКОВА), І. Приварнікова, Pryvarnikova, Iryna
ДНУ ім. О.Гончара, факультет економіки, Oles Honchar Dnipropetrovsk National University
Підтверджена електронна адреса в dnu.dp.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Тіньова економіка України: причини, обсяги та шляхи їх зменшення
ІЮ Приварникова, КВ Степанюк
Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво, 163-167, 2010
53*2010
Тіньова економіка України: причини, обсяги та шляхи їх зменшення
ІЮ Приварникова, В Степанюк
Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво, 163-167., 2010
452010
Формування бренда міста як інноваційний шлях підвищення його привабливості для туризму
Т Смирнова, І Приварникова
Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Менеджмент інновацій 23 (5 …, 2015
32*2015
Formation of the brand the city as an innovative way to improve its attractiveness for tourism
T Smirnova, I Privarnikova
European Journal of Management Issues, 93-100, 2015
32*2015
Формування бренду міста як інноваційний шлях підвищення його привабливості для туризму
ТА Смирнова, ІЮ Приварникова
Вісник Дніпропетровського університету. Серія «Менеджмент інновацій», 93-100, 2015
252015
Тенденції використання та оновлення основних засобів промислових підприємств
ІЮ Приварникова
Вісник Запорізького національного університету, 65-74, 2011
232011
” Green” economy: from global concept to reality of local development
N Stukalo, N Krasnikova, I Steblianko, N Meshko, A Simakhova, ...
http://doi.org/10.5281/zenodo.1294014, 2018
172018
Тiньова економiка: причини, обсяги та шляхи їх зменшення
I Приварникова, КВ Степанюк
11*2010
Iu.(2015) Formuvannia brenda mista yak innovatsiinyi shliakh pidvyshchennia yoho pryvablyvosti dlia turyzmu [Formation of the city brand as an innovative way of increasing its …
TA Smyrnova, I Pryvarnykova
Visnyk Dnipropetrovskoho universytetu. Seriia “Menedzhment innovatsii …, 0
11*
Impact of digitalization on the protection and implementation of the national economic interests.
L Pankova, D Uzbek, Y Panchenko, A Samoilenko, I Privarnikova
Cuestiones Políticas 40 (74), 815-829, 2022
92022
ADAPTIVE STRATEGIC MANAGEMENT IN A DIGITAL BUSINESS ENVIRONMENT
O Zinchenko, I Privarnikova, A Samoilenko
Baltic Journal of Economic Studies 8 (3), 78-85, 2022
82022
Туристична інфраструктура для створення умов ековідпочинку та розвитку зеленого туризму в промислово орієнтованих регіонах
ІЮ Приварникова
Регіональний туризм: стратегія, ресурси, перспективи розвитку, 105-129, 2016
7*2016
Система управління використанням та оновленням основних засобів промислових підприємств
ІЮ Приварникова
Економічний простір, 268 – 280, 2011
62011
Система управління використанням та оновленням основних засобів промислових підприємств
ІЮ Приварникова
Економічний простір, 268-280, 2011
62011
Управління виходом українських підприємств на міжнародні ринки сфери послуг
ІЮ Приварникова, ГГ Грибачова
Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії, 141-144, 2016
52016
Використання іноземного досвіду залучення інвестицій в розвиток туристичної інфрастуркури АР Крим
ІЮ Приварникова, ІА Крутіна
Экономика Крыма, 113-116, 2012
52012
Розвиток сектору високих технологій економіки України
ІЮ Приварникова, МК Костюченко
Маркетинг і менеджмент інновацій, 45-52, 2012
52012
Особливості управління використанням та оновленням основних засобів машинобудівних підприємств України
ІЮ Приварникова
Економічний простір, 277-286, 2011
52011
Системне управління витратами на основні засоби як джерело підвищення ефективності їх використання та оновлення
ІЮ Приварникова
Наукові записки [Національного університету Острозька академія]. Сер …, 2010
52010
УДОСКОНАЛЕННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГО ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ
ІЮ Приварникова, ОО Тертишна
Науковий вісник НУБіП України 177, 2012
42012
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20