Розвиток творчих здібностей учнів в умовах загальноосвітнього навчального закладу ОЛ Протас Освіта та розвиток обдарованої особистості, 26-29, 2014 | 9 | 2014 |
Теоретичні основи проблеми формування креативної компетентності майбутніх соціальних працівників до роботи з обдарованими дітьми Г Михайлишин, О Протас ОСВІТНІЙ ДИСКУРС: ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ 17 (10), 34-45, 2019 | 2 | 2019 |
Соціальнo-педагогічний супровід професійного самовизначення старшокласників гірськиx шкіл О Протас Гірська школа Українських Карпат, 109-111, 2013 | 2 | 2013 |
Підготовка майбутніх соціальних педагогів до супроводу професійного самовизначення старшокласників засобами впровадження інноваційних технологій ОЛ Протас Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у …, 2012 | 2 | 2012 |
СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД РОЗВИТКУ КРЕАТИВНО ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ В УМОВАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ Протас ОЛ Соціально-педагогічний супровід розвитку … ОЛ Протас Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету …, 2019 | 1 | 2019 |
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності з обдарованими учнями О Микитин, О Протас Навчання і виховання обдарованої дитини, 7-15, 2018 | | 2018 |
ВЕДЕННЯ ВИПАДКУ ЯК ЕФЕКТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ РОБОТИ З ДІТЬМИ В УМОВАХ ЦЕНТРУ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ О Протас, Л Михнюк ББК 74.66 Т 33, 36, 2018 | | 2018 |
СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СІМ’ЯХ ІЗ ПОРУШЕНОЮ СТРУКТУРОЮ О Протас, О Луштва ББК 74.66 Т 33, 125, 2018 | | 2018 |
Соціально-педагогічний супровід дітей із сімей, постраждалих у ході АТО БІ Ковбас, ОЛ Протас Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету …, 2017 | | 2017 |
Технологія соціально-педагогічного проектування у профорієнтаційній роботі зі старшокласниками ОЛ Протас Zbiór raportów naukowych., 22, 2014 | | 2014 |
СОЦІАЛЬНА РЕАБІЛІТАЦІЯ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ ФУНКЦІОНАЛЬНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ О Протас, Х Качала | | |
ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ У НАУКОВОМУ ДОРОБКУ В. КОСТІВА О Протас | | |
УМОВИ ЕФЕКТИВНОЇ СОЦІАЛЬНО–ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ У ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОМУНАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ О Протас, В Ткачівська | | |
БЕЗДОГЛЯДНІСТЬ ТА БЕЗПРИТУЛЬНІСТЬ ДІТЕЙ ЯК ДЕСТРУКТИВНИЙ СОЦІАЛЬНИЙ ФЕНОМЕН О Протас | | |
ФОРМУВАННЯ КОЛЕКТИВІСТСЬКИХ ВІДНОСИН В УЧНІВСЬКИХ ГРУПАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ О Протас, Г Медянка | | |