Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні: монографія (До 30-річчя незалежності України) ОВ Аніщенко, НВ Базелюк, ЛД Березівська, ІД Бех, ВЮ Биков, ... КОНВІ ПРІНТ, 2021 | 15 | 2021 |
Формування соціальної компетентності дітей з інтелектуальними порушеннями НА Ярмола Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 392-408, 2020 | 9 | 2020 |
Тhe current state of the system of general secondary education of children with special educational needs in Ukraine NА Yarmola, KS Torop Pedagogical and psychological sciences: regularities and development trends …, 2020 | 7 | 2020 |
Учні початкових класів із особливими освітніми потребами: навчання та супровід ЛІ Прохоренко, ОО Бабяк, ВВ Засенко, НА Ярмола Харків: Ранок, 2020 | 7 | 2020 |
Компетентнісний підхід до соціальної адаптації дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах навчального закладу Н Ярмола Exceptional Child: Teaching & Upbringing 93 (4), 2019 | 7 | 2019 |
Основи діагностичної діяльності корекційного педагога в роботі з дітьми з комплексними порушеннями розвитку ОВ Чеботарьова, ІВ Гладченко, НА Ярмола Київ: Симоненко ОІ, 2019 | 7 | 2019 |
Особливості реалізації компетентнісного підходу в освіті дітей з інтелектуальними порушеннями: нав.-метод. посіб. ОВ Чеботарьова, ГО Блеч, ІВ Бобренко, ІВ Гладченко, ОІ Мякушко, ... Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2019 | 7 | 2019 |
Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з інтелектуальними потребами ОВ Чеботарьова, ІВ Гладченко, ІВ Сухіна Ranok Publishing House Ltd, 2023 | 5 | 2023 |
Formation of Communication Skills in Junior Schoolchildren with Intellectual Disabilities in the Conditions of Inclusive Education S Stebljuk, Y Bondarenko, K Torop, N Yarmola, I Kuzava, D Shulzhenko BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience 12 (4 …, 2021 | 5 | 2021 |
Системоутворювальна роль компетентностей в організації навчального процесу для дітей з особливими потребами НА Ярмола, КС Тороп Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка …, 2021 | 5 | 2021 |
Research on reflective-evaluative competence in pupils with intellectual disabilities. Amazonia Investiga, 10 (46), 138-151 L Prokhorenko, I Popovych, H Sokolova, N Yarmola, O Forostian | 5 | 2021 |
Діти з особливими освітніми потребами—рівні серед рівних ЛІ Прохоренко, НА Ярмола Вісник Національної академії педагогічних наук України 3 (2), 1-9, 2021 | 4 | 2021 |
Індивідуальна освітня траєкторія дитини з порушеннями інтелектуального розвитку: практичні кроки НА Ярмола Вісник науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки 5 (14), 195-201, 2019 | 4 | 2019 |
Методичні рекомендації для інклюзивно-ресурсних центрів щодо визначення категорій (типології) освітніх труднощів у осіб з ООП та рівнів підтримки в освітньому процесі ЛІ Прохоренко, НА Ярмола, ОО Набоченко, ЕА Данілавічютє, ... Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН …, 2021 | 3 | 2021 |
Діти з особливими освітніми потребами у загальноосвітньому просторі: навчально-методичний посібник Н Ярмола, Л Коваль-Бардаш, Н Компанець, Н Квітка, А Лапін Київ: ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України 208, 2020 | 3 | 2020 |
Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання НА Ярмола Діти з особливими потребами в освітньому просторі–Київ, 2019р.., 250-254, 2019 | 3 | 2019 |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку: нав.-метод. посіб. ОВ Чеботарьова, ГО Блеч, СВ Трикоз, ІВ Гладченко, НА Ярмола, ... Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2019 | 3 | 2019 |
Індивідуальна освітня траєкторія дитини з порушеннями інтелектуального розвитку: практичні кроки НА Ярмола Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 195-200, 2018 | 3 | 2018 |
До питання соціальної адаптації дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах освітнього закладу НА Ярмола Соцальна і життєва практика дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах …, 2018 | 3 | 2018 |
Research on reflective-evaluative competence in pupils with intellectual disabilities L Prokhorenko, I Popovych, H Sokolova, N Yarmola, O Forostian Amazonia Investiga 10 (46), 138-151, 2021 | 2 | 2021 |