Подписаться
Наталія Ярмола,  Ярмола Н.А., Nataliia Yarmola, N.A.Yarmola
Наталія Ярмола, Ярмола Н.А., Nataliia Yarmola, N.A.Yarmola
Інститут спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України
Нет подтвержденного адреса электронной почты - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні: монографія (До 30-річчя незалежності України)
ОВ Аніщенко, НВ Базелюк, ЛД Березівська, ІД Бех, ВЮ Биков, ...
КОНВІ ПРІНТ, 2021
152021
Формування соціальної компетентності дітей з інтелектуальними порушеннями
НА Ярмола
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 392-408, 2020
92020
Тhe current state of the system of general secondary education of children with special educational needs in Ukraine
NА Yarmola, KS Torop
Pedagogical and psychological sciences: regularities and development trends …, 2020
72020
Учні початкових класів із особливими освітніми потребами: навчання та супровід
ЛІ Прохоренко, ОО Бабяк, ВВ Засенко, НА Ярмола
Харків: Ранок, 2020
72020
Компетентнісний підхід до соціальної адаптації дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах навчального закладу
Н Ярмола
Exceptional Child: Teaching & Upbringing 93 (4), 2019
72019
Основи діагностичної діяльності корекційного педагога в роботі з дітьми з комплексними порушеннями розвитку
ОВ Чеботарьова, ІВ Гладченко, НА Ярмола
Київ: Симоненко ОІ, 2019
72019
Особливості реалізації компетентнісного підходу в освіті дітей з інтелектуальними порушеннями: нав.-метод. посіб.
ОВ Чеботарьова, ГО Блеч, ІВ Бобренко, ІВ Гладченко, ОІ Мякушко, ...
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2019
72019
Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з інтелектуальними потребами
ОВ Чеботарьова, ІВ Гладченко, ІВ Сухіна
Ranok Publishing House Ltd, 2023
52023
Formation of Communication Skills in Junior Schoolchildren with Intellectual Disabilities in the Conditions of Inclusive Education
S Stebljuk, Y Bondarenko, K Torop, N Yarmola, I Kuzava, D Shulzhenko
BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience 12 (4 …, 2021
52021
Системоутворювальна роль компетентностей в організації навчального процесу для дітей з особливими потребами
НА Ярмола, КС Тороп
Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка …, 2021
52021
Research on reflective-evaluative competence in pupils with intellectual disabilities. Amazonia Investiga, 10 (46), 138-151
L Prokhorenko, I Popovych, H Sokolova, N Yarmola, O Forostian
52021
Діти з особливими освітніми потребами—рівні серед рівних
ЛІ Прохоренко, НА Ярмола
Вісник Національної академії педагогічних наук України 3 (2), 1-9, 2021
42021
Індивідуальна освітня траєкторія дитини з порушеннями інтелектуального розвитку: практичні кроки
НА Ярмола
Вісник науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки 5 (14), 195-201, 2019
42019
Методичні рекомендації для інклюзивно-ресурсних центрів щодо визначення категорій (типології) освітніх труднощів у осіб з ООП та рівнів підтримки в освітньому процесі
ЛІ Прохоренко, НА Ярмола, ОО Набоченко, ЕА Данілавічютє, ...
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН …, 2021
32021
Діти з особливими освітніми потребами у загальноосвітньому просторі: навчально-методичний посібник
Н Ярмола, Л Коваль-Бардаш, Н Компанець, Н Квітка, А Лапін
Київ: ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України 208, 2020
32020
Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання
НА Ярмола
Діти з особливими потребами в освітньому просторі–Київ, 2019р.., 250-254, 2019
32019
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку: нав.-метод. посіб.
ОВ Чеботарьова, ГО Блеч, СВ Трикоз, ІВ Гладченко, НА Ярмола, ...
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2019
32019
Індивідуальна освітня траєкторія дитини з порушеннями інтелектуального розвитку: практичні кроки
НА Ярмола
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 195-200, 2018
32018
До питання соціальної адаптації дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах освітнього закладу
НА Ярмола
Соцальна і життєва практика дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах …, 2018
32018
Research on reflective-evaluative competence in pupils with intellectual disabilities
L Prokhorenko, I Popovych, H Sokolova, N Yarmola, O Forostian
Amazonia Investiga 10 (46), 138-151, 2021
22021
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20