Поради вчителям щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами у класі з інклюзивним навчанням ОВ Гаяш Ужгород, Інформаційно-видавничий цент ЗІППО, 2014 | 31 | 2014 |
Корекційно-розвивальна робота з дітьми з особливостями психофізичного розвитку ОВ Гаяш Ужгород, Інформаційно-видавничий центр ЗІППО, 2016 | 18 | 2016 |
Співпраця фахівців у інклюзивному навчанні як необхідна передумова забезпечення корекційної спрямованості педагогічної роботи ОВ Гаяш Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами, 99-113, 2015 | 16 | 2015 |
Співпраця закладу освіти з батьками дітей з особливими освітніми потребами як умова реалізації ідей інклюзії ОВ Гаяш Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка …, 2019 | 8 | 2019 |
До питання про окремі проблеми сучасної спеціальної освіти О Гаяш Спеціальна освіта: стан та перспективи.—Харків, 23-24, 2017 | 8 | 2017 |
Сутність процесів адаптації та модифікації для ефективності навчання учнів з особливими освітніми потребами ОВ Гаяш Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж, 2021 | 6 | 2021 |
Комплексний психолого-педагогічний супровід дітей з розладами спектра аутизму в умовах інклюзивно-ресурсного центру ОВ Гаяш, МІ Кляп Актуальні питання корекційної освіти, 37-47, 2019 | 6 | 2019 |
Особливості впровадження інклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти ОВ Гаяш Чернівці: Технодрук, 2021 | 4 | 2021 |
Основні аспекти діяльності вчителя олігофренопедагога в сучасних умовах. URL: file ОВ Гаяш C:/Users/Вікторія/Downloads/apko_2018_12_8. pdf, 2018 | 2 | 2018 |
Особистісно-орієнтований підхід в інклюзивному навчанні дітей з інтелектуальними порушеннями ОВ Гаяш Lodz: Wydawnictwo Naukowe Wyzszej Szkoly Informatyki I Umiejetnosci, 2018 | 2 | 2018 |
Соціальна та освітня інклюзія: історія, сучасність та перспективи розвитку: колективна монографія у 2 частинах. Частина 1. Інституційні та особистісні аспекти впровадження в … ЛБ Платаш, А Камбур, ГВ Барабащук, ОА Блінов, МГ Буйняк, ОВ Гаяш, ... Чернівці:«Технодрук», 2021 | 1 | 2021 |
Особливості планування і проведення корекційно-розвиткових занять в умовах інклюзивно-ресурсного центру ОВ Гаяш Камянець-Подільський: Видавець Ковальчук ОВ, 2021 | 1 | 2021 |
ОСНОВНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ-ДЕФЕКТОЛОГА (ОЛІГОФРЕНОПЕДАГОГА) В СУЧАСНИХ УМОВАХ ОВ Гаяш Кам'янець-Подільський: ПП Медобори-2006, 2019 | 1 | 2019 |
Наукова концепція ЛС Виготського про зв'язок навчання і розвитку та її втілення у корекційній психопедагогіці сьогодення ОВ Гаяш Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки, 40-48, 2016 | 1 | 2016 |
Навчально-методичне забезпечення навчання грамоти першокласників з вадами інтелекту згідно з державними стандартами освіти ОВ Гаяш Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки, 57-66, 2015 | 1 | 2015 |
Навчально-методичне забезпечення опанування інтегрованого курсу навчання грамоти розумово відсталими першокласниками за новою програмою ОВ Гаяш Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 90-97, 2014 | 1 | 2014 |
ГРА ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ НА УРОКАХ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» АМ Чернишева, ОВ Гаяш Актуальні питання підготовки та наукової діяльності магістрів, 117, 2023 | | 2023 |
Готовність майбутніх фахівців спеціальної освіти до командної взаємодії як виду партнерських відносин в умовах інклюзивної освіти О Гаяш Гельветика, 2023 | | 2023 |
Рухливі ігри як засіб фізичного виховання молодших школярів з інтелектуальними порушеннями ОВ Гаяш -, 2023 | | 2023 |
ВЗАЄМОЗВʼЯЗОК ОСВІТНЬОЇ ТА КОРЕКЦІЙНОЇ МЕТИ ПРИ ПЛАНУВАННІ УРОКУ В КЛАСІ З ІНКЛЮЗИВНИМ НАВЧАННЯМ ОВ Гаяш Умань: Візаві, 2023 | | 2023 |