Підписатись
Гаяш
Гаяш
Інші іменаНізевич, Gayash
доцент, Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет"
Підтверджена електронна адреса в uzhnu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Поради вчителям щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами у класі з інклюзивним навчанням
ОВ Гаяш
Ужгород, Інформаційно-видавничий цент ЗІППО, 2014
312014
Корекційно-розвивальна робота з дітьми з особливостями психофізичного розвитку
ОВ Гаяш
Ужгород, Інформаційно-видавничий центр ЗІППО, 2016
182016
Співпраця фахівців у інклюзивному навчанні як необхідна передумова забезпечення корекційної спрямованості педагогічної роботи
ОВ Гаяш
Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами, 99-113, 2015
162015
Співпраця закладу освіти з батьками дітей з особливими освітніми потребами як умова реалізації ідей інклюзії
ОВ Гаяш
Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка …, 2019
82019
До питання про окремі проблеми сучасної спеціальної освіти
О Гаяш
Спеціальна освіта: стан та перспективи.—Харків, 23-24, 2017
82017
Сутність процесів адаптації та модифікації для ефективності навчання учнів з особливими освітніми потребами
ОВ Гаяш
Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж, 2021
62021
Комплексний психолого-педагогічний супровід дітей з розладами спектра аутизму в умовах інклюзивно-ресурсного центру
ОВ Гаяш, МІ Кляп
Актуальні питання корекційної освіти, 37-47, 2019
62019
Особливості впровадження інклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти
ОВ Гаяш
Чернівці: Технодрук, 2021
42021
Основні аспекти діяльності вчителя олігофренопедагога в сучасних умовах. URL: file
ОВ Гаяш
C:/Users/Вікторія/Downloads/apko_2018_12_8. pdf, 2018
22018
Особистісно-орієнтований підхід в інклюзивному навчанні дітей з інтелектуальними порушеннями
ОВ Гаяш
Lodz: Wydawnictwo Naukowe Wyzszej Szkoly Informatyki I Umiejetnosci, 2018
22018
Соціальна та освітня інклюзія: історія, сучасність та перспективи розвитку: колективна монографія у 2 частинах. Частина 1. Інституційні та особистісні аспекти впровадження в …
ЛБ Платаш, А Камбур, ГВ Барабащук, ОА Блінов, МГ Буйняк, ОВ Гаяш, ...
Чернівці:«Технодрук», 2021
12021
Особливості планування і проведення корекційно-розвиткових занять в умовах інклюзивно-ресурсного центру
ОВ Гаяш
Камянець-Подільський: Видавець Ковальчук ОВ, 2021
12021
ОСНОВНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ-ДЕФЕКТОЛОГА (ОЛІГОФРЕНОПЕДАГОГА) В СУЧАСНИХ УМОВАХ
ОВ Гаяш
Кам'янець-Подільський: ПП Медобори-2006, 2019
12019
Наукова концепція ЛС Виготського про зв'язок навчання і розвитку та її втілення у корекційній психопедагогіці сьогодення
ОВ Гаяш
Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки, 40-48, 2016
12016
Навчально-методичне забезпечення навчання грамоти першокласників з вадами інтелекту згідно з державними стандартами освіти
ОВ Гаяш
Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки, 57-66, 2015
12015
Навчально-методичне забезпечення опанування інтегрованого курсу навчання грамоти розумово відсталими першокласниками за новою програмою
ОВ Гаяш
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 90-97, 2014
12014
ГРА ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ НА УРОКАХ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»
АМ Чернишева, ОВ Гаяш
Актуальні питання підготовки та наукової діяльності магістрів, 117, 2023
2023
Готовність майбутніх фахівців спеціальної освіти до командної взаємодії як виду партнерських відносин в умовах інклюзивної освіти
О Гаяш
Гельветика, 2023
2023
Рухливі ігри як засіб фізичного виховання молодших школярів з інтелектуальними порушеннями
ОВ Гаяш
-, 2023
2023
ВЗАЄМОЗВʼЯЗОК ОСВІТНЬОЇ ТА КОРЕКЦІЙНОЇ МЕТИ ПРИ ПЛАНУВАННІ УРОКУ В КЛАСІ З ІНКЛЮЗИВНИМ НАВЧАННЯМ
ОВ Гаяш
Умань: Візаві, 2023
2023
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20