Наталія Рожко (Nataliya Rozhko)
Наталія Рожко (Nataliya Rozhko)
Ternopil Ivan Puluj National Technical University Тернопільський національний технічний університет
Підтверджена електронна адреса в tntu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринку
Н Рожко, ОП Бурліцька
Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2010
212010
Digital – Toolkit for Promoting Tourist Destinations
IL O. Prokopenko, N. Rozhko,Y. Larina, O. Chetveryk, S. Kravtsov
International Journal of Innovative Tehnology and Exploring Engineering …, 2019
8*2019
Вдосконалення формування собівартості продукції на прикладі машинобудівних підприємств західного регіону
НЯ Рожко
автореф. дис.... канд. екон. наук: 08.07. 01, 0
6
Сучасні тренди dijital маркетингу
РНЯ Васильців Н.М.
Науковий вісник Мукачівського державного університету.Серія «Економіка і …, 2018
32018
Сутнісна характеристика та еволюція розвитку поняття «раціональна» та «ірраціональна» поведінка споживача // Науковий вісник Мукачівського державного університету , серія …
Н Рожко
Науковий вісник Мукачівського державного університету, 48-83, 2019
12019
ОСНОВНІ НАПРЯМИ ВИБОРУ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ СТРАТЕГІЇ ПРОМИСЛОВИМ ПІДПРИЄМСТВОМ.…
Н Рожко
Соціально-економічні аспекти розвитку економіки: матеріали Міжнародної …, 2017
12017
Формування конкурентних засад стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств
Н Рожко
Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та …, 2013
12013
Основні наукові підходи формування основних чинників цінності для споживача
РН Я.
Актуальні питання розвитку сучасної економіки, управління та адміністрування …, 2020
2020
Labour market of Ukraine in the conditions of intensification of migration population processes
S Lykholat, O Mulska, N Rozhko
Economics, Entrepreneurship, Management, 1 (7), 2020, 25-34, 2020
2020
Стратегії досягнення конкурентнтих переваг виробників на ринку овочів та фруктів
РН Я.
Агросвіт. Науково - практичний журнал, 73-79, 2020
2020
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАНННЯ ОСНОВНИХ ПРИНЦИПІВ ФУНКЦІОНУВАННЯ СУБ’ЄКТІВ НА РИНКУ З МЕТОЮ СТВОРЕННЯ СПОЖИВЧОЇ ЦІННОСТІ ТОВАРУ
РН Я.
Матеріали ІІ Міжнародої науково-практичної конференції Сучасні тренди …, 2020
2020
ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ РОЛІ І МІСЦЯ ЕКСПОРТНО-КРЕДИТНИХ АГЕНТСТВ В УКРАЇНІ
РН Я.
Маркетингові технології підприємств в сучасному науковотехнічному середовищі …, 2020
2020
Перспективи свідомого споживання на ринку овочів та фруктів.
РН Я.
Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези …, 2020
2020
Ірраціональний та раціональний виробник в умовах надлишку ринку.
РН Я.
Актуальні проблеми менеджменту та публічного управління в умовах …, 2020
2020
Стратегічні напрями реалізації експортного потенціалу України в розрізі існуючого ринку овочів та фруктів
РН Я.
Фінансово-економічний розвиток України в умовах трансформаційних перетворень …, 2020
2020
Ринок овочів та фруктів України: основні проблеми та щляхи їх вирішення.
РН Я.
Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : Матеріали …, 2020
2020
Основні чинники впливу на ірраціональність сучасного споживача.
РН Я.
Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації …, 2020
2020
Дослідження концептуальних особливостей цінності товару на ринку овочів та фруктів
РН Я.
Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової …, 2020
2020
Сучасні підходи до формування основних принципів функціонування суб’єктів на ринку з метою створення споживчої цінності товару.
РН Я.
Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІІ Міжнародна науково …, 2020
2020
Основні складові підвищення цінності товару для споживача.
РНЯВН М.
Актуальні проблеми сучасного бізнесу: обліково-фінансовий та управлінський …, 2020
2020
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20