Подписаться
Тетяна Завалій / Tetiana Zavalii / Т.О. Завалій
Тетяна Завалій / Tetiana Zavalii / Т.О. Завалій
Державний університет "Житомирська політехніка"
Подтвержден адрес электронной почты в домене ztu.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Еволюція базових концепцій вартісно-орієнтованого управління
VV Ievdokymov, NV Valinkevich, TO Zavalii
Financial and credit activity problems of theory and practice 3 (26), 384-393, 2018
14*2018
Google trends як інструмент діджитал-маркетингу: методичні аспекти
ТО Завалій, СФ Легенчук
Маркетинг і цифрові технології 7 (1), 52-68, 2023
52023
Do marketing-related intangible assets affect the company's net income?
T Zavalii, O Vikarchuk, C Constantinou
Public Policy and Accounting, 3-14, 2022
52022
Conceptual framework of a balanced scorecard: a value-oriented approach
V Ievdokymov, T Zavalii
Fundamental and applied researches in practice of leading scientific schools …, 2020
42020
The impact of customer capital on company's market value: An empirical study from 100 US stock market leaders
S Lehenchuk, T Zavalii
International Journal of Management and Economics 57 (4), 299-312, 2021
32021
The potential impact of the COVID-19 pandemic on GDP per capita in European countries
V Zagurska-Antoniuk, I Suprunova, T Zavalii
Public Policy and Accounting, 3-12, 2020
32020
The impact of financial performance on the profitability of advertising agencies in the Slovak Republic
S Lehenchuk, Y Serpeninova, T Zavalii, Z Juhaszova, A Kordošová
Strategic Management, 2022
22022
Аналітична оцінка клієнтського капіталу світових компаній-лідерів
ТО Завалій
Економіка, управління та адміністрування, 27-37, 2020
22020
Сутність та види показників, що характеризують клієнтський капітал підприємства
НВ Валінкевич, ТО Завалій
Підприємництво і торгівля, 70-77, 2019
22019
Сутність поняття «клієнтський капітал»: підходи та структура
ТО Завалій
Рекомендовано до друку Вченою радою Житомирського державного технологічного …, 2018
22018
SimilarWeb як діджитал-інструмент конкурентної розвідки: українські реалії
ТО Завалій, ВЮ Шахрай
Маркетинг і цифрові технології 7 (2), 86-104, 2023
12023
Застосування інструментів інтернет-маркетингу для прийняття управлінських рішень логістичними підприємствами
ВГ Виговський, ОА Виговська, ТО Завалій, ОП Пащенко, ГЮ Ткачук
Економіка, управління та адміністрування, 35-40, 2022
12022
Принципи цифрового етикету в маркетингових комунікаціях
ТО Завалій, ОП Пащенко, ВГ Виговський
МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ 6 (2), 21-37, 2022
12022
Аналіз розвитку перспективи «Клієнти» збалансованої системи показників у працях вчених
КВ Шиманська, ТО Завалій
Економіка, управління та адміністрування, 29-44, 2020
12020
Інтегрований підхід до вартісно-орієнтованого управління клієнтським капіталом підприємства
ТО Завалій
Стратегії, моделі та технології управління економічними системами, 250-257, 2020
1*2020
Анализ подходов к пониманию сущности KPI как основы для построения BSC
Т Завалий
Studia Universitatis Moldaviae-Științe Exacte și Economice, 2019
1*2019
Варіативність теоретичних досліджень концепції “value-based management”
ТО Завалій
Імплементація інновацій обліково-аналітичного забезпечення сталого розвитку …, 2018
1*2018
Сутність та структура клієнтського капіталу: управлінський аспект
ТО Завалій
ЖДТУ, 2018
12018
Клиентский капитал в интегрированной отчетности украинских компаний
ТА Завалий
Экономика и управление: социальный, экономический и инженерный аспекты …, 2018
12018
Полісемантичний характер поняття клієнтського капіталу підприємства
ТО Завалій
Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу, 46-53, 2018
12018
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20