Подписаться
Тетяна Завалій / Tetiana Zavalii / Т.О. Завалій
Тетяна Завалій / Tetiana Zavalii / Т.О. Завалій
Державний університет "Житомирська політехніка"
Подтвержден адрес электронной почты в домене ztu.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Еволюція базових концепцій вартісно-орієнтованого управління
VV Ievdokymov, NV Valinkevich, TO Zavalii
Financial and credit activity problems of theory and practice 3 (26), 384-393, 2018
12*2018
Google trends як інструмент діджитал-маркетингу: методичні аспекти
ТО Завалій, СФ Легенчук
Маркетинг і цифрові технології 7 (1), 52-68, 2023
72023
The impact of financial performance on the profitability of advertising agencies in the Slovak Republic
S Lehenchuk, Y Serpeninova, T Zavalii, Z Juhaszova, A Kordošová
Strategic Management, 2022
72022
The potential impact of the COVID-19 pandemic on GDP per capita in European countries
V Zagurska-Antoniuk, I Suprunova, T Zavalii
Public Policy and Accounting, 3-12, 2020
72020
Do marketing-related intangible assets affect the company's net income?
T Zavalii, O Vikarchuk, C Constantinou
Public Policy and Accounting, 3-14, 2022
62022
Застосування інструментів інтернет-маркетингу для прийняття управлінських рішень логістичними підприємствами
ВГ Виговський, ОА Виговська, ТО Завалій, ОП Пащенко, ГЮ Ткачук
Економіка, управління та адміністрування, 35-40, 2022
52022
Conceptual framework of a balanced scorecard: a value-oriented approach
V Ievdokymov, T Zavalii
Fundamental and applied researches in practice of leading scientific schools …, 2020
52020
Big Data в маркетинговій аналітиці: можливості та проблеми використання
СФ Легенчук, ТО Завалій
Державний університет" Житомирська політехніка", 2023
42023
The impact of customer capital on company's market value: An empirical study from 100 US stock market leaders
S Lehenchuk, T Zavalii
International Journal of Management and Economics 57 (4), 299-312, 2021
32021
Сутність та види показників, що характеризують клієнтський капітал підприємства
НВ Валінкевич, ТО Завалій
Підприємництво і торгівля, 70-77, 2019
32019
Nexus between risk factors and financial performance: The case of Ukrainian advertising and marketing companies
T Zavalii, S Lehenchuk, N Poyda-Nosyk, Y Ishchenko, O Hrabchuk
22024
SimilarWeb як діджитал-інструмент конкурентної розвідки: українські реалії
Т Завалій, В Шахрай
Маркетинг і цифрові технології 7 (2), 86-104, 2023
22023
Вартісно-орієнтоване управління клієнтським капіталом підприємства
ТО Завалій
Державний університет "Житомирська політехніка", 2021
22021
Аналітична оцінка клієнтського капіталу світових компаній-лідерів
ТО Завалій
Економіка, управління та адміністрування, 27-37, 2020
22020
Сутність поняття «клієнтський капітал»: підходи та структура
ТО Завалій
Рекомендовано до друку Вченою радою Житомирського державного технологічного …, 2018
22018
Сутність та структура клієнтського капіталу: управлінський аспект
ТО Завалій
ЖДТУ, 2018
22018
Брендинг екотоварів у цифровому просторі: досвід учасників Глобального договору ООН в Україні
ТО Завалій
Маркетинг і цифрові технології 8 (1), 70-89, 2024
12024
Принципи цифрового етикету в маркетингових комунікаціях
ТО Завалій, ОП Пащенко, ВГ Виговський
МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ 6 (2), 21-37, 2022
12022
Аналіз розвитку перспективи «Клієнти» збалансованої системи показників у працях вчених
КВ Шиманська, ТО Завалій
Економіка, управління та адміністрування, 29-44, 2020
12020
Інтегрований підхід до вартісно-орієнтованого управління клієнтським капіталом підприємства
ТО Завалій
Стратегії, моделі та технології управління економічними системами, 250-257, 2020
1*2020
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20