Кафедра психології та соціальної роботи
Кафедра психології та соціальної роботи
ЗУНУ
Підтверджена електронна адреса в wunu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Психологія Я-концепції
ОЄ Гуменюк
Економічна думка, 2002
2932002
Психокультура української ментальності/Анатолій Васильович Фурман
АВ Фурман
Тернопіль: Економічна думка, 2002
2302002
Модульно-розвивальне навчання: принципи, умови, забезпечення
АВ Фурман
К.: Правда Ярославичів, 1997
1961997
Психодіагностика особистісної адаптованості
АВ Фурман
Тернопіль: Економічна думка 102, 197, 2000
1942000
Теорія і методика професійної підготовки майбутніх соціальних працівників засобами інтерактивних технологій у вищих навчальних закладах.
І Мельничук
ТНЕУ, 2011
1472011
Ідея професійного методологування
АВ Фурман
Ялта Тернопіль: Економічна думка, 2008
1272008
Проблемні ситуації в навчанні
АВ Фурман
К.: Рад. школа, 1991
1251991
Інтегративно-особистісний підхід у психології: впорядкування головних понять
Г Балл
Психологія і суспільство, 25-53, 2009
1022009
Психологія Я концепції: Навчальний посібник
АВ Фурман, ОЄ Гуменюк
Львів: Новий Світ 2006, 360, 2000
952000
Теорія і практика розвивального підручника: Монографія
АВ Фурман
Тернопіль: Економічна думка, 2004
792004
Теорія навчальних проблемних ситуацій: психолого-дидактичний аспект: монографія
АВ Фурман
Тернопіль: Астон 164, 13, 2007
752007
Модульно-розвивальне навчання: соціально-психологічний аспект/за ред
ОЄ Гуменюк
АВ Фурмана. Київ: Школяр, 1998
751998
Психологія впливу:[монографія]/Оксана Євстахівна Гуменюк
ОЄ Гуменюк
Тернопіль: Економічна думка, 2003
672003
Ціннісні орієнтації у системі становлення особистості
А Павліченко
Психологія і суспільство, 98-120, 2005
662005
Теорія освітньої діяльності як метасистема
А Фурман
Психологія і суспільство, 105-144, 2001
662001
Принцип модульності в історії освіти
ВО Огнев’юк, АВ Фурман
К.: УІПКККО, 29-32, 1995
601995
Історія соціальної роботи в Україні
АГ Горілий
Тернопіль: ТАНГ 512, 2001
572001
Цінності людини у науково-психологічному осмисленні
А Лазарук
Психологія і суспільство, 19-37, 2003
552003
Психодіагностика інтелекту в системі диференціації навчання
АВ Фурман
К.: Освіта, 1993
551993
До обґрунтування раціогуманістичного підходу у психології
Г Балл
Психологія і суспільство, 60-74, 2004
482004
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20