Подписаться
Лариса Козин
Лариса Козин
к.е.н.
Подтвержден адрес электронной почты в домене tneu.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ І КОРПОРАТИВНА СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ: ЗВ’ЯЗОК КОНЦЕПЦІЙ SOCIALLY RESPONSIBLE MARKETING AND CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY: RELATIONSHIP …
ЛВ Козин
Глобальні та національні проблеми економіки, 316-321, 2016
62016
КОРПОРАТИВНА СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Л Козин
Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В.Докучаєва …, 2011
62011
Корпоративна соціальна відповідальність як основа сучасної парадигми управління бізнесом
Л Козин
Відповідальна економіка: Науково-популярний альманах, 53-63, 2011
52011
Соціально-відповідальний маркетинг підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04
Л Козин
Тернопільський національний економічний університет, 2015
4*2015
Формування HR-бренду на засадах принципів корпоративної соціальної відповідальності
ЛВ Козин
Ефективна економіка, 2019
32019
Соціально-відповідальний вимір маркетингової діяльності сучасної компанії
ЛВ Козин
НТУУ" КПІ", 2013
32013
ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ СПОРТИВНОГО МАРКЕТИНГУ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОРТИВНИХ ВБОЛІВАЛЬНИКІВ
Л Козин
Молодий вчений, 442-448, 2017
22017
PR як ефективний засіб маркетингових комунікацій
ДІ Музика, ЛВ Козин
ІФННІМ ТНЕУ, 2017
22017
Маркетингові комунікації у медичній сфері: зміщення акцентів
МЮ Брецко, ЛВ Козин
Івано-Франківськ: ІФННІМ ТНЕУ, 2018
12018
Формування ланцюгів постачання на засадах соціально-відповідального маркетингу і сталого розвитку
ЛВ Козин
Технологический аудит и резервы производства 2 (5 (28)), 14-19, 2016
12016
Соціально-відповідальний маркетинг як форма реалізації концепції сталого розвитку на рівні управління підприємством
Л Козин
http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN …, 2013
12013
СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ПІДПРИЄМСТВ–ВИРОБНИКІВ АЛКОГОЛЬНИХ НАПОЇВ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД
Л Козин
1*2013
СОЦІАЛЬНО‐ВІДПОВІДАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ І СТАЛИЙ РОЗВИТОК: ЗВ’ЯЗОК КОНЦЕПЦІЙ
ЛВ Козин
Особенности развития регионов Украины в новых экономических условиях …, 2013
12013
Соціально-етичний маркетинг як форма впровадження корпоративної соціальної відповідальності у маркетингову практику компаній
ЛВ Козин
У збірнику представлені матеріали міжнародної науково-практичної конференції …, 2012
12012
ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПІВ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У МАРКЕТИНГОВІЙ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
ЛВ Козин
Сталий розвиток економіки, 247-250, 2011
12011
Еволюція розвитку концепції корпоративної соціальної відповідальності
ОВ Озембловська, ЛВ Козин
Івано-Франківськ: ІФННІМ ТНЕУ, 2019
2019
Ключові теорії і стратегії прийняття споживчих рішень
МО Лишиленко, ЛВ Козин
Івано-Франківськ: ІФННІМ ТНЕУ, 2019
2019
Взаємозв’язок інноваційної діяльності і формування конкурентних переваг суб’єкта господарювання
ВІ Стефанишин, ЛВ Козин
Івано-Франківськ: ІФННІМ ТНЕУ, 2019
2019
Міжнародний контекст сталого розвитку суспільства
КВ Федюк, ЛВ Козин
Івано-Франківськ: ІФННІМ ТНЕУ, 2019
2019
Участь глобальних корпорацій у формуванні екологічно-відповідальних стандартів господарювання
ІВ Дрогомирецький, ЛВ Козин
Івано-Франківськ: ІФННІМ ТНЕУ, 2019
2019
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20