Особливості втілення принципу програмності в українській фортепіанній музиці О Фрайт НАН наукового Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. МТ …, 2000 | 34 | 2000 |
Фортепіанні альбоми та цикли українських композиторів для дітей: історія і сучасність О Фрайт Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного …, 2010 | 17 | 2010 |
Фортепіанна та хорова творчість Богдани Фільц для молоді Л Магур, О Фрайт Дрогобич: Коло, 2003 | 7 | 2003 |
Музично-вербальна емінентність у інтерпретаційному дискурсі мистецтвознавства ОВ Фрайт Дис. д-ра мистецтв.), Національна академія керівних кадрів культури і …, 2021 | 4 | 2021 |
Гендерна проблематика в українській музичній журналістиці Галичини (перша третина ХХ століття) ОВ Фрайт Наукові збірки Львівської національної музичної академії імені МВ Лисенка, 16-28, 2019 | 2 | 2019 |
Ментальні та історико-соціальні чинники музично-мистецької діяльності українського жіноцтва О Фрайт Актуальні питання гуманітарних наук, 51-55, 2018 | 2 | 2018 |
ПАРАТЕКСТУАЛЬНО-ІНТЕРМЕДІАЛЬНІ КОРЕЛЯЦІЇ У ФОЛЬКЛОРИСТИЧНІЙ, ВОКАЛЬНО-ХОРОВІЙ ТА ФОРТЕПІАННІЙ СПАДЩИНІ МИКОЛИ ЛИСЕНКА О Фрайт УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА: МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ (НАПРЯМ …, 2023 | 1 | 2023 |
Фортепіанні прелюдії українських композиторів: генологічно-еволюційний і компаративний ракурси ОВ Фрайт Нові віхи розвитку культури і мистецтва у ХХІ столітті: кол. монографія/за …, 2021 | 1 | 2021 |
Музична номеносфера як індикатор емінентності літературних текстів О ФРАЙТ АКТУАЛЬНI ПИТАННЯ ГУМАНIТАРНИХ НАУК, 202149, 2021 | 1 | 2021 |
Трансцендентність музики в прозі В. Домонтовича (Віктора Петрова) О Фрайт Студії мистецтвознавчі, 32-41, 2018 | 1 | 2018 |
Петербурзькі образки як рефлексії української душі О Фрайт Студії мистецтвознавчі, 2007 | 1 | 2007 |
Принцип програмності в фортепіанній творчості Миколи Колесси О Фрайт ТДПУ ім. В. Гнатюка, 2003 | 1 | 2003 |
Фортепіанна Шевченкіана як інтеграційний етнозорієнтований педагогічний репертуар: матеріали Всеукраїнської науковопрактичної конференції „Духовна культура як домінанта … О Фрайт Ч. ІІ, 296-299, 0 | 1 | |
Інтермедіальний ракурс фортепіанного мистецтва як інноваційна освітня технологія (на прикладах творчості українських композиторів) ОВ Фрайт ДДПУ ім. І. Франка, 2024 | | 2024 |
Ювілейний рік Миколи Лисенка на тлі українських реалій ОВ Фрайт Україна. Європа. Світ. Історія та імена в культурно-мистецьких рефлексіях …, 2023 | | 2023 |
Інтерпретація народнопісенних джерел в українській фортепіанній музиці долисенківського періоду ОВ Фрайт ДДПУ ім. І. Франка, 2023 | | 2023 |
Цитування ОВ Фрайт | | 2023 |
Явища літературно-музичної жанрової міграції в українській фортепіанній творчості (друга половина ХІХ–перша третина ХХ століття) O Frait Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 110-115, 2023 | | 2023 |
Пісенна стилістика Богдана Янівського: інспірації, інтенції та емінентність текстів O Frait Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 193-198, 2023 | | 2023 |
ФІЛОСОФСЬКА КАТЕГОРІЯ ЕМІНЕНТНОСТІ: ПРОЄКЦІЯ НА МУЗИЧНО-ЛІТЕРАТУРНЕ КОРЕСПОНДУВАННЯ О Фрайт УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА: МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ (НАПРЯМ: культурологія …, 2022 | | 2022 |