Підписатись
Громченко Валерій
Громченко Валерій
Дніпропетровська академія музики ім. М. Глінки
Підтверджена електронна адреса в dk.dp.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Духове соло в європейській академічній композиторській та виконавській творчості XX-початку XXI ст.(тенденції розвитку, специфіка, систематика)
ВВ Громченко
Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології імені МТ Рильського, 2020
102020
Особливості взаємодії композитора та виконавця у жанрі музики для інструмента соло (на прикладі духового музично-виконавського мистецтва)
V Hromchenko
Культура і сучасність, 104-110, 2014
62014
Музика для інструмента соло: витоки становлення жанру (на прикладі виконавства на духових інструментах)
V Hromchenko
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 122-126, 2013
62013
Музика для інструмента соло: розвиток жанру в епоху Середньовіччя (на прикладі духового музично-виконавського мистецтва)
ВВ Громченко
Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури, 284-292, 2014
52014
Психофізіологічні особливості виконання творів для інструмента соло (на прикладі духового музично-виконавського мистецтва)
V Hromchenko
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 79-84, 2014
42014
Музика для інструмента соло у стародавньому світі (на прикладі духового музично-виконавського мистецтва)
ВВ Громченко
Мистецтвознавчі записки, 77-84, 2014
22014
Художня образність твору як основа еволюції виконавських засобів виразності (на прикладі «Поеми для кларнета та фортепіано» Л. Колодуба)
V Hromchenko
Мистецтвознавчі записки, 22-27, 2012
22012
HOMO LUDENS І" ДЛЯ ФЛЕЙТИ (АБО КЛАРНЕТА ЧИ САКСОФОНА) В. РУНЧАКА: ОБРАЗНА СФЕРА ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ ВИРАЖЕННЯ
ВВ Громченко
Мистецтвознавчі записки, 54-62, 2012
22012
Індивідуально-практична своєрідність предмета" Методика викладання фахових дисциплін та педагогічний репертуар
ВВ Громченко
ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ, 127, 2020
12020
Духове соло в контексті музично-виконавської герменевтики (педагогічний аспект)
ВВ Громченко
Культура України. Cерія: Мистецтвознавство, 24-31, 2018
12018
Жанр як засіб музичної виразності (на прикладі творів для духових інструментів соло)
ВВ Громченко
Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство, 140-144, 2015
12015
Художня образність як основа еволюції засобів виразності (на прикладі твору Українські витинанки для гобоя або саксофона Л. Колодуба)
ВВ Громченко
Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство, 120-123, 2015
12015
Специфіка використання засобів виразності у творах для інструмента соло (на прикладі" Інтерв’ю на задану тему" В. Мартинюк для кларнета соло)
V Hromchenko
Культура і сучасність, 83-88, 2014
12014
Сольна інструментальна практика доби Відродження як виконавська основа жанру музики для інструмента соло (на прикладі духового музично-виконавського мистецтва)
V Hromchenko
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 174-179, 2014
12014
К ВОПРОСУ ДИАЛОГИЧНОСТИ ЖАНРА МУЗЫКИ ДЛЯ ИНСТРУМЕНТА СОЛО (НА ПРИМЕРЕ СОНАТЫ ДЛЯ КЛАРНЕТА СОЛО Э. ДЕНИСОВА)
ВВ Громченко
Художественное произведение в современной культуре: творчество …, 2014
12014
Інструментальна вокальність як інтерпретаційна основа духової арії Е. Боцца
ВВ Громченко
Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті …, 0
1
Фестиваль «Музика без меж» у контексті творчих універсалій Дніпропетровської академії музики ім. М. Глінки
ВВ Громченко
Мистецтво та освіта, 8-12, 2023
2023
ТВОРЧІ ПРОЄКТИ ФЕСТИВАЛЮ «МУЗИКА БЕЗ МЕЖ» ЯК РЕПЕРТУАРНІ НОВАЦІЇ СУЧАСНОГО МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
V Hromchenko
Музикознавча думка Дніпропетровщини, 3-13, 2023
2023
The Influence of Choreographic Art on Wind Solo Musical Compositions.
V Hromchenko, O Nemkovich, M Pogrebnyak
Anastasis: Research in Medieval Culture & Art 10 (1), 2023
2023
Громченко Валерій Васильович
ВВ Громченко
2023
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20