Підписатись
Марина Артюхіна
Марина Артюхіна
Государственное учебное заведение "Донбасский государственный
Підтверджена електронна адреса в ddpu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Маркетингова діяльність закладів охорони здоров’я в умовах реформування галузі
МВ Артюхіна
Экономический вестник Донбасса, 135-137, 2011
302011
Соціальний потенціал організації: сутність та управління інструментами SMM-маркетингу
ПАВ Артюхіна М.В.
Маркетинг і менеджмент інновацій, 52-61, 2017
202017
Соціальний потенціал організації: сутність та управління інструментами SMM-маркетингу
ПАВ Артюхіна М.В.
Маркетинг і менеджмент інновацій, 52-61, 2017
202017
Кваліфікація поняття “соціально-економічний потенціал вищих навчальних закладів”
ОА Кратт, МВ Артюхіна
Вчені записки університету “Крок”.–Вип 18, 98-105, 2008
112008
Сутність поняття медична послуга з позицій маркетингу
М Артюхіна, О Кратт
Економічний аналіз, 194-196, 2012
82012
Градієнти соціально-економічного потенціалу вищої школи: формування та реалізація
ОА Кратт, МВ Артюхіна
Інститут економіко-правових досліджень НАН України, 2008
82008
Якість послуг вищої школи: сутність і оцінка
MV Artyukhina, NV Kravchenko
Economics and Law, 35-40, 2010
62010
Якість послуг вищої школи: сутність і оцінка
КНВ Артюхіна М.В.
Економіка та право, 35-40, 2010
6*2010
Методика рейтингового оцінювання вищих навчальних закладів на принципах діагностики соціально-економічного потенціалу/Артюхіна МВ
МВ Артюхіна
Економіка: проблеми теорії та практики. Збірн. наук. пр. Вип 246, 1119-1131, 2008
62008
Формування соціально-економічного потенціалу вищої школи
МВ Артюхіна
Слов'янськ: Видав. БІ Маторіна, 2015
52015
Застосування концепції соціальноекономічного потенціалу організації в управлінні ВНЗ.
МВ Артюхіна
Економіка: проблеми теорії та практики. Збірник наукових праць. Випуск 238 …, 2008
52008
Аутстафінг як альтернативний механізм збереження надлишкового соціально-економічного потенціалу закладів вищої освіти
МВ Артюхіна
Проблеми системного підходу в економіці, 162-166, 2021
42021
Концепція цінностей в маркетинговому управлінні вищою освітою
ВЯ Заруба, МВ Артюхіна
Національний гірничий університет, 2005
42005
Моделювання процесів управління соціально-економічним потенціалом вищого навчального закладу
М Артюхіна
ТНЕУ, 2009
32009
Цифровізація процесів управління розвитком міжнародного науково-технічного співробітництва
ШАА Артюхіна М.В., Дьогтева І.О., Жарінов С.С., Нестеренко О.В ...
Актуальні проблеми економіки, 6-19, 0
3*
Гейміфікація–як новітній метод мотивації персоналу сучасної організації
ДВ Олійник, МВ Артюхіна
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ, 2018
22018
Маркетинг партнерських відносин в управлінні каналами розподілення освітніх послуг
МВ Артюхіна, ГО Носульська
Наукові праці Донецького національного технічного університету. Сер …, 2014
22014
Формування потенціалу вітчизняної вищої школи: еволюційний аспект
М Артюхіна, Н Кравченко
Матеріали інтернет-конференції Тернопільського інституту АПВ НААН, 9-10, 2010
22010
Квалiфiкацiя поняття «соцiально-економiчний потенцiал вищих навчальних закладiв»
ОА Кратт, МВ Артюхiна
22008
ВИКОРИСТАННЯ SMM-МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙ
МВ Артюхіна, СВ Єріна
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ, 36, 0
2
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20