Категорія оцінки та засоби її вираження в публіцистичних та інформаційних текстах ІВ Онищенко ІВ Онищенко: автореф... канд. філол. наук, Дніпропетровськ, 2005 | 92 | 2005 |
Модель формування фахової компетентності майбутнього вчителя початкових класів І Онищенко Навчання і виховання обдарованої особистості: теорія та практика 8, 94-101, 2012 | 32 | 2012 |
Діагностичний супровід розвитку та виховання старших дошкільників : навч.-метод. посібник РВ Кондратенко, ВФ Олійник, ІВ Онищенко Кривий Ріг : КПІ ДВНЗ "КНУ", 2015 | 28 | 2015 |
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАТИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ ІВ Онищенко ББК 32.973. 2–018я43 П 78, 76, 2012 | 17 | 2012 |
Сучасні підходи до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів ІВ Онищенко Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер …, 2012 | 17 | 2012 |
Інформаційно-комунікаційне педагогічне середовище як засіб формування мотивації до професійної діяльності в майбутніх учителів початкових класів ІВ Онищенко Інформаційні технології в освіті, 96-104, 2014 | 13 | 2014 |
Дитяча література як засіб формування естетичної свідомості дошкільника ІВ Онищенко Збірник наукових праць «Педагогічні науки» 1 (50), 353-356, 2008 | 8 | 2008 |
Особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів у моделі трисуб’єктних відносин І Онищенко Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 31-37, 2013 | 7 | 2013 |
Формування творчої компетентності майбутнього вчителя початкових класів у процесі професійної підготовки ІВ Онищенко Освітній вимір Педагогіка вищої та середньої школи 36, 182-187, 2012 | 6 | 2012 |
Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів в умовах інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища І Онищенко Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 20-25, 2013 | 5 | 2013 |
Шляхи формування творчого потенціалу майбутнього вчителя початкових класів у процесі фахової підготовки ІВ Онищенко СумДПУ імені АС Макаренка, 2012 | 5 | 2012 |
Оцінний компонент у лексичному значенні слова ІВ Онищенко Мандрівець, 49-51, 2004 | 5 | 2004 |
Роль інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів до інноваційної діяльності І Онищенко Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 25-30, 2012 | 4 | 2012 |
Веб-квест як засіб формування мотивації до професійної діяльності в майбутніх учителів початкової школи І Онищенко Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, 115-124, 2020 | 3 | 2020 |
Сучасні вимоги до професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів в умовах інформатизації освіти ІВ Онищенко Educational Dimension 47, 174-179, 2016 | 3 | 2016 |
Культура педагогічного спілкування в контексті компетентнісної парадигми професійно-комунікативної підготовки вчителів початкових класів ІВ Онищенко Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного …, 2011 | 3 | 2011 |
Особливості функціонування перифрази як засобу вираження оцінності в сучасних публіцистичних та інформаційних текстах ІВ Онищенко Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного …, 2010 | 3 | 2010 |
Оцінка як функціонально-семантична категорія ІВ Чобот Нова філологія, 130-137, 2002 | 3 | 2002 |
Формування мотивації до професійної діяльності в майбутніх учителів початкової школи засобами технології BYOD ВМ Марків, ІВ Онищенко Свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації …, 2020 | 2 | 2020 |
Основні ідеї дитиноцентризму як провідного принципу Нової української початкової школи ІВ Онищенко Формування ключових і предметних компетентностей засобами сучасних освітніх …, 2019 | 2* | 2019 |