Підписатись
Валентина Лементовська
Валентина Лементовська
УНУС, економіки і підприємництва факультет, кафедра маркетингу
Підтверджена електронна адреса в udau.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Інноваційні форми комунікаційної діяльності в маркетингу
ВА Лементовська, АО Харенко
Інвестиції: практика та досвід, 59-63, 2020
172020
Маркетингове дослідження ринку молока та молочних продуктів України
ІІ Корман, ВА Лементовська, ОВ Семенда
Економіка та держава, 62-68, 2022
92022
Збутова діяльність підприємства та основні напрями її вдосконалення
СД Скуртол, ВА Лементовська
Інноваційна економіка: всеукраїнський науково-виробничий журнал, 21, 2011
52011
Економічний механізм маркетингу вітчизняних середніх підприємств аграрного бізнесу
ОГ Пенькова, АО Харенко, ВА Лементовська
Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва …, 2022
42022
Напрями вдосконалення маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств
АО Харенко, ВА Лементовська
Вісник ХНАУ. Серія: Економічні науки, 176-186, 2017
42017
Упровадження новітніх інструментів маркетингової комунікації для формування лояльної поведінки споживача
ОВ Семенда, ОВ Семенда, ВА Лементовська, ВА Лементовская, ...
32021
Інформаційне забезпечення прогнозування розвитку галузі буряківництва
ЛО Волонтир
Економіка. Фінанси. Менеджмент: актуальні питання науки і практики, 71-82, 2019
22019
Маркетинг плодоягідної продукції: стан, тенденції, перспективи
ВА Лементовська, АО Харенко, ТІ Бортник
Харків: ХНАУ, 2018
22018
Мотиваційні аспекти маркетингу персоналу-основа забезпечення його лояльності
ТІ Бортник, ВА Лементовська
Харків: ХНТУСГ, 2011
22011
Сільський (зелений) туризм як інноваційна форма підприємницької діяльності на Черкащині: маркетинговий аспект
РБ Кожухівська, ОМ Саковська, ВА Лементовська
Міжнародний науковий журнал" Інтернаука". Серія: Економічні науки. 2023 …, 2023
12023
Маркетингова товарна політика молокопереробних підприємств Черкаської області
ОГ Пенькова, АО Харенко, ВА Лементовська
Харків: ХНАУ, 2020
12020
Використання маркетингового підходу у процесі формування ціни на інклюзив-тур
ОМ Саковська, ВА Лементовська
Економіка та держава, 80-83, 2020
12020
Маркетингові дослідження пріоритетів розвитку вищих навчальних закладів в сфері освітніх послуг
ВА Лементовська, ТІ Бортнік
Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій], 31-35, 2012
12012
СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ПРОДУКЦІЇ
О Пенькова, В Лементовська, Т Бортник
Економіка та суспільство, 2024
2024
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ
ВА Лементовська
ББК 65.42 С76, 26, 2023
2023
Практичні аспекти формування ефективної маркетингової стратегії
ОВ Макушок, ІІ Корман, ВА Лементовська
Інвестиції: практика та досвід№ 13 2023 с. 67-72, 2023
2023
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТСТВА ДО ОРГАНІЧНИХ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ
ОГ Пенькова, АО Харенко, ВА Лементовська
ІННОВАЦІЙНА ЕКОНОМІКА, 2020
2020
Міжнародний маркетинг
ВА Лементовська
УНУС, 2016
2016
Ціноутворення
ВА Лементовська
УНУС, 2016
2016
Товарознавство
ВА Лементовська
УНУС, 2016
2016
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20