Follow
Наталія Гречаник
Наталія Гречаник
доцент кафедри менеджменту і маркетингу
Verified email at pnu.edu.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Сутність та особливості маркетингової цінової політики
НЮ Гречаник, НА Стельмащук
Інноваційна економіка, 205-212, 2012
212012
CRM-система управління як новітній спосіб формування конкурентних переваг туристичного підприємства
НЮ Гречаник
Актуальні проблеми розвитку економіки регіону: науковий збірник, 57-62, 2011
132011
Інтернет-маркетинг як метод ведення бізнесу в умовах глобалізації
НЮ Гречаник
Інтелект XXI, 127-130, 2018
102018
Сталий розвиток та об’єктивна необхідність його формування
НЮ Гречаник
Вісник Прикарпатського університету. Серія: Економіка, 36-40, 2014
62014
Стратегія маркетингової концепції аграрної продукції
НЮ Гречаник, НА Стельмащук
Сталий розвиток економіки, 259-264, 2012
52012
Особливості організації маркетингу в сільськогосподарських господарствах
НЮ Гречаник
Інноваційна економіка. Всеукраїнський науково-виробничий журнал, 146-150, 2008
52008
Екологічний вимір сталого розвитку: маркетинговий підхід
НЮ Гречаник
Сталий розвиток економіки, 94-101, 2014
42014
Маркетингова стратегія підприємства в умовах конкуренції
НЮ Гречаник
Інноваційна економіка. Всеукраїнський науково-виробничий журнал, 236-243, 2007
42007
Маркетинг в системі управління соціально-економічним розвитком регіону
ІВ Перевозова, НЮ Гречаник
Інноваційна економіка, 101-109, 2016
32016
Формування комунікативної кoмпетентності здобувачів вищої освіти
ГВ Білавич, МА Багрій, НЮ Гречаник, СІ Гнатишин
Медична освіта, 77-81, 2023
22023
Міжнародний маркетинг як відображення сучасних глобалізаційних процесів
NY Hrechanyk
The actual problems of regional economy development 2 (14), 128-135, 2018
22018
Теоретичні підходи до етапів управління організаційною культурою підприємства при її модернізації
ІВ Перевозова, НЮ Гречаник
Новікова ОФ, д. е. н., проф., Інститут економіки промисловості НАН України …, 2019
12019
Конкурентоспроможність регіонів з позицій концепції сталого розвитку
НЮ Гречаник
Вісник Прикарпатського університету. Серія: Економіка, 49-58, 2015
12015
Маркетингова оцінка ринку дитячого харчування в контексті Програми Виробництво дитячого харчування з екологічно чистого коров’ячого молока в спеціальній сировинній зоні …
НЮ Гречаник
Актуальні проблеми розвитку економіки регіону, 43-49, 2011
12011
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ В ПЕРІОД КРИЗИ, СПРИЧИНЕНОЇ COVID-19
НЮ Гречаник, ДО Манзевита
GRAIL OF SCIENCE, 2021
2021
Сучасні тенденції зовнішньої торгівлі послугами України з європейськими країнами
ІВ Перевозова, НЮ Гречаник, ОМ Швед
ІФНТУНГ, 2020
2020
Identification of the indicators of the Ukraines population on the basis of marketing researchers (model of mentalization) /
N Hrechanyk, I Perevozova, M Pyurykn
International periodical scientific Journal "Modern Technology and …, 2019
2019
Особливості маркетингу територій як складової системного соціально-економічного розвитку обєднаних територіальних громад умовах децентралізації.
Н Гречаник, І Плець
Науково – практичний журнал «Регіональна економіка та управління». http …, 2019
2019
Formation of entrepreneurship model by innovation activity of industrial enterprise // Journal of Entrepreneurship Education Volume 22, Special Issue, 2019.
N Hrechanyk, І Perevozova, I Savchenko, M Shkurenko, O Obelnytska
https://www.abacademies.org/articles/formation-of-entrepreneurship-model-by …, 2019
2019
INTERNATIONAL MARKETING AS A REFLECTION OF CONTEMPORARY GLOBALIZATION PROCESSES
N Hrechanyk
THE ACTUAL PROBLEMS OF REGIONAL ECONOMY DEVELOPMENT 2 (14), 128-135, 2018
2018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20