Подписаться
Траченко Людмила
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Системи управління якістю підприємств сфери інжинірингу: монографія
ЛА Траченко
Одеса: ОНЕУ, 2019
142019
Процесний підхід у системах управління якістю підприємств сфери послуг
ЛА Траченко
Проблемы экономики, 251-257, 2018
142018
Важливі аспекти формування систем управління якістю в контексті вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2015
ЛА Траченко
Ефективна економіка, 2018
132018
Інжинірингові послуги як об’єкт товарознавства: експертне оцінювання якості: Монографія
ЛА Траченко
Одеса: Атлант 212, 2014
132014
Послуга як об’єкт товарознавства: організація та контроль за якістю
ЛА Траченко
82012
Блок-схема управління якістю на підприємствах харчової промисловості
ЛА Траченко
Науковий журнал «Вісник».–Тернопіль:«Економічна думка» ТНЕУ, 79-86, 2007
72007
Внутрішній аудит як засіб поліпшення систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг
L Trachenko
Вісник соціально-економічних досліджень, 181-192, 2018
42018
Approach to quality management at food industry enterprises
LA Trachenko
Naukovyj zhurnal «Ekonomika rozvytku». Xarkiv: Vyd. XNEU, 95-98, 2008
42008
Підхід до управління якістю на підприємствах харчової промисловості
ЛА Траченко
Науковий журнал «Економіка розвитку».–Харків: Вид. ХНЕУ, 95-98, 2008
42008
Assessment of quality management systems of service companies
L Trachenko, N Verkhoglyadova, N Shevchenko, I Kononova, ...
Intellectual economics 14 (1), 45-66, 2020
32020
Development of conceptual model as a means of forming effective quality management systems for engineering services enterprises
L Trachenko, L Weis
Economics. Ecology. Socium 3 (3), 82-93, 2019
32019
Problems of implementation of quality management systems in services [“Problemyvprovadzhennya system menedzhmentu yakosti u sferi poslug”]
LA Trachenko
Bulletin of social and economic research 4, 165-170, 2013
32013
Підвищення ефективності управління якістю продукції на підприємствах харчової промисловості
ЛА Траченко
МОЛОДЬ: ОСВІТА, НАУКА, ДУХОВНІСТЬ, 2009
32009
Flowchart of quality management in the food industry
LA Trachenko
Naukovyi zhurnal «Visnyk, 79-86, 2009
32009
Моніторинг результативності процесів систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг
ЛА Траченко
Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля 2 …, 2019
22019
Оцінювання якості надання побутових послуг з метою поліпшення діяльності підприємства
ТА Кунділовська, ЛА Траченко
Вісник соціально-економічних досліджень, 44-50, 2013
22013
Поліпшення якості надання житлово-комунальних послуг в контексті реформування житлово-комунального сектора
ЛА Траченко
Вісник соціально-економічних досліджень, 198-205, 2013
22013
Роль управлінського персоналу в удосконаленні діяльності компанії
ЛА Траченко
Формування ринкової економіки: Зб. наук. пр.“Управління людськими ресурсами …, 0
2
Алгоритм експертного оці-нювання процесів систем управління якістю на підприємствах сфери інжинірингових послуг: proceedings of the 6 th International scientific and practical …
ЛА Траченко
The 6 th International scientific and practical conference―Eurasian …, 2020
12020
Застосування соціально-орієнтованої концепції загального управління якістю на підприємствах сфери інжинірингових послуг
ЛА Траченко
Підприємництво і торгівля, 99-105, 2019
12019
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20