Траченко Людмила
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Інжинірингові послуги як об’єкт товарознавства: експертне оцінювання якості: Монографія
ЛА Траченко
Одеса: Атлант 212, 2014
132014
Системи управління якістю підприємств сфери інжинірингу: монографія
ЛА Траченко
Одеса: ОНЕУ, 2019
72019
Послуга як об’єкт товарознавства: організація та контроль за якістю
ЛА Траченко
62015
Послуга як об’єкт товарознавства: організація та контроль за якістю
ЛА Траченко
62012
Блок-схема управління якістю на підприємствах харчової промисловості
ЛА Траченко
Науковий журнал «Вісник».–Тернопіль:«Економічна думка» ТНЕУ, 79-86, 2007
62007
Approach to quality management at food industry enterprises
LA Trachenko
Naukovyj zhurnal «Ekonomika rozvytku». Xarkiv: Vyd. XNEU, 95-98, 2008
42008
Development of conceptual model as a means of forming effective quality management systems for engineering services enterprises
L Trachenko, L Weis
Economics. Ecology. Socium 3 (3), 82-93, 2019
32019
Процесний підхід у системах управління якістю підприємств сфери послуг
ЛА Траченко
Проблемы экономики, 2018
32018
Problems of implementation of quality management systems in services [“Problemyvprovadzhennya system menedzhmentu yakosti u sferi poslug”]
LA Trachenko
Bulletin of social and economic research 4, 165-170, 2013
32013
Flowchart of quality management in the food industry
LA Trachenko
Naukovyi zhurnal «Visnyk, 79-86, 2009
32009
Підхід до управління якістю на підприємствах харчової промисловості
ЛА Траченко
Науковий журнал «Економіка розвитку».–Харків: Вид. ХНЕУ, 95-98, 2008
32008
Важливі аспекти формування систем управління якістю в контексті вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2015
ЛА Траченко
Ефективна економіка, 2018
22018
Оцінювання якості надання побутових послуг з метою поліпшення діяльності підприємства
ТА Кунділовська, ЛА Траченко
Вісник соціально-економічних досліджень, 44-50, 2013
22013
Поліпшення якості надання житлово-комунальних послуг в контексті реформування житлово-комунального сектора
ЛА Траченко
Вісник соціально-економічних досліджень, 198-205, 2013
22013
Роль управлінського персоналу в удосконаленні діяльності компанії
ЛА Траченко
Формування ринкової економіки: Зб. наук. пр.“Управління людськими ресурсами …, 0
2
АЛГОРИТМ ЕКСПЕРТНОГО ОЦІНЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВАХ СФЕРИ ІНЖИНІРИНГОВИХ ПОСЛУГ
ЛА Траченко
The 6 th International scientific and practical conference―Eurasian …, 2020
12020
Процедура експертного оцінювання якості послуг кабельного телебачення
ЛА Траченко, АС Покариніна
Товарознавство та інновації, 129-134, 2012
12012
Методологічні аспекти формування систем управління якістю на підприємствах сфери інжинірингу
ЛА Траченко
Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики: Матеріали …, 0
1
ПРОЦЕСНИЙ ПІДХІД У ФОРМУВАННІ ПРОГРАМИ ОПЕРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
ЛА Траченко, НВ Доброва
Вісник ЛТЕУ. Економічні науки, 82-87, 2021
2021
Assessment of Quality Management Systems of Service Companies
L Trachenko, N Verkhoglyadova, N Shevchenko, I Kononova, ...
Intellectual Economics 14 (1), 45-66, 2020
2020
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20