Подписаться
Tetiana Spivakovska (Тетяна Співаковська, Tetyana Havrylenko, Тетяна Гавриленко)
Tetiana Spivakovska (Тетяна Співаковська, Tetyana Havrylenko, Тетяна Гавриленко)
NTUU "KPI"
Нет подтвержденного адреса электронной почты
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Хаотика: управлiння та маркетинг в епоху турбулентностi Пер. с англ. пiд ред. ТВ Спiваковської та СВ Спiваковського
Ф Котлер, ДА Каслiоне
157*2009
Маркетинг: підручник
В Руделіус, ОМ Азарян
К.: Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2005
113*2005
Маркетинговий менеджмент: пiдручник та iн.
Ф Котлер, КЛ Келлер, АФ Павленко, С АО, Д АО, К ОЛ, Л ІВ, С СВ, С ТВ
93*2008
Формування міжнародної маркетингової стратегії
ТВ Співаковська
Ефективна економіка, 2013
39*2013
Конкурентні стратегії компаній: класифікація стратегічних альтернатив та інструментів формування
ТВ Співаковська, СМ Дорогань
Маркетинг в Україні, 40-45, 2011
122011
Формування маркетингових стратегій машинобудівних підприємств в умовах інтернаціоналізації ринків
ТВ Співаковська
112009
Особливості контент-маркетингу як самостійного елементу просування в Інтернеті
ЛІ Сапега, ТВ Співаковська
НТУУ" КПІ", 2014
92014
Marketing strategies of companies in internationalization process
S Spivakovskyy, T Spivakovska, O Kanishchenko, S Elalfy
Journal of advanced research in law and economics 9 (6 (36)), 2155-2162, 2018
82018
Innovative business models for full cycle operating airlines
I Heiets, S Spivakovskyy, T Spivakovska
International Journal of Business Performance Management 20 (4), 356-377, 2019
72019
Exploring web language orientation in emerging markets: The case of Serbia and the Ukraine
WL James, G Torres-Baumgarten, G Petković, T Havrylenko
Journal of Targeting, Measurement and Analysis for Marketing 16, 189-202, 2008
72008
Можливості виходу українських вищих навчальних закладів на міжнародний ринок освітніх послуг
ТВ Співаковська, ДП Гнатівська
НТУУ" КПІ", 2010
62010
A psychographic profile of users of internet-related technologies in Serbia and the Ukraine
W James, G Torres-Baumgarten, G Petkovic, T Havrylenko
Journal of East-West Business 15 (2), 119-140, 2009
62009
Selecting international market entry strategy in a hotel industry
T Spivakovska, NMAMAS Meera
Економічний вісник Національного технічного університету України Київський …, 2016
42016
Міжнародний імідж споживчого кошика України
Т Гавриленко
Маркетинг в Україні, 4-7, 2001
42001
Mobile marketing tools in the market of restaurant food delivery services in Ukraine
S Spivakovskyy, T Spivakovska, K Bazherina
Transnational Marketing Journal 9 (1), 129–149-129–149, 2021
32021
Cooperation between Middle East countries and Ukraine in aerospace industry
S Spivakovskyy, T Spivakovska, AA Al-Ghozou
International Journal of Business Performance Management 20 (4), 378-399, 2019
32019
Determining Consumer Preferences for Characteristics of Innovative Products
KO Spivakovskyy S., Spivakovska T.
ACBSP Region 8, 2018
3*2018
Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії блакитного океану на українському ринку
ТВ Співаковська, ММ Отрода
Маркетинг в Україні, 40-44, 2010
32010
Маркетинг: підручник/В. Руделіус, ОМ Азарян, НО Бабенко та інш.; Ред.. упор. ОІ Сидоренко, ЛС Макарова.–2-ге вид
В Руделиус
К.: Навчально-видавничий центр «Консорціум із удосконалення менеджмент …, 2008
32008
Designing online communication mix for machinery manufacturers
IH Sergiy Spivakovskyy, Tetiana Spivakovska, Oleksandr Zozulov
Int. J. Business Performance Management 23 (Nos. 1/2), 166-185, 2022
12022
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20