Подписаться
Косенко Юрій Миколайович
Косенко Юрій Миколайович
СумДПУ імені А.С. Макаренка, ННІПП, кафедра спеціальної та інклюзивної освіти
Подтвержден адрес электронной почты в домене sspu.sumy.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Gender differentiation of self-regulating mental states of athletes with disabilities: comparative analysis
ZV Prokhorenko L., Popovych I., Sokolova H., Chumaieva Y., Kosenko Y ...
Journal of Physical Education and Sport. 23 (Art 42.), PP. 349–359., 2023
242023
Альтернативна комунікація як засіб розвитку мовленнєвої діяльності дітей із комплексними порушеннями
ОВ Боряк, ЮМ Косенко
Актуальні питання гуманітарних наук, С. 264–270, 2021
232021
Сутність дидактичної гри як методу навчання
ЮМ Косенко
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології 1 (18), 184-190, 2011
232011
Історія України. 7 клас : підручник для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей
КЮ Миколайович
- 1 (-), 280 с., 2016
162016
Застосування комп’ютерних дидактичних ігор у навчанні історії школярів з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах інклюзивного класу
ЮМ Косенко, ОВ Боряк, ОМ Король
Інформаційні технології і засоби навчання. 77 (№ 3), С. 76–89., 2020
14*2020
Особливості проведення дидактичної гри на уроках історії в спеціальній школі.
ЮМ Косенко
Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна …, 2012
132012
Вчитель як суб’єкт навчально-ігрової діяльності у спеціальній школі.
ЮМ Косенко
Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка …, 2013
122013
Історія України: підручник для 9 класу спеціальних закладів загальної середньої освіти (F 70).
ЮМ Косенко
Чернівці, Букрек, 2018
112018
Дидактична гра як метод формування історичних понять у розумово відсталих учнів
ЮМ Косенко
СумДПУ імені АС Макаренка, 2015
112015
Система історичних понять у курсі історії спеціальної школи
ЮМ Косенко
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології 1 (4), 152-159, 2013
102013
Становлення та розвиток спеціальної методики навчання історії (друга половина ХІХ-початок ХХІ століть)
ЮМ Косенко
Букрек, 2016
92016
РепринцеваО. О., Леонова ОВ, Кудрявцева МВ Традиційна гра в інклюзивній освіті: від аналізу педагогічних можливостей–до впровадження у шкільну практику центральної Росії та України
ЮМ Косенко
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал …, 2015
92015
Дидактична гра як метод самостійної роботи розумово відсталих учнів на уроках історії
ЮМ Косенко
Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова, 141-144, 2013
92013
УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА УРОКАХ ІСТОРІЇ В СПЕЦІАЛЬНІЙ ШКОЛІ
Ю Косенко
Журнал наукового товариства Тернопільського національного педагогічного …, 2012
92012
Особливості викладання суспільно-історичного матеріалу розумово відсталим учням у 20-х–на початку 30-х років ХХ століття
ЮМ Косенко
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології 1 (2), 130-136, 2015
72015
Мовленнєвий розвиток дітей з особливими освітніми потребами як провідний чинник соціалізації
ОВ Боряк, ЮМ Косенко
Вісник Запорізького національного університету: збірник наукових праць …, 2020
62020
Формування понятійних систем у розумово відсталих школярів на уроках історії.
ЮМ Косенко
Теоретичні та методичні аспекти корекційно-реабілітаційної діяльності …, 2015
62015
Організація самостійної діяльності школярів із порушеннями інтелекту на уроках суспільствознавчого змісту
ЮМ Косенко, ТМ Дегтяренко
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал …, 2021
42021
Цифрові технології як інструмент формування абстрактних понять в учнів з порушеннями інтелектуального розвитку.
ЮМ Косенко, МО Супрун, ОВ Боряк, КО Миколаївна
Інформаційні технології і засоби навчання. 85 (№ 5), С. 42- 61, 2021
42021
ТРАДИЦІЙНА ГРА В ІНКЛЮЗИВНІЙ ОСВІТІ: ВІД АНАЛІЗУ ПЕДАГОГІЧНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ–ДО ВПРОВАДЖЕННЯ У ШКІЛЬНУ ПРАКТИКУ ЦЕНТРАЛЬНОЇ РОСІЇ ТА УКРАЇНИ
ЮМК О. О. Репринцева, О. В. Леонова, М. В. Кудрявцева
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології 1 (3), 36-53, 2015
4*2015
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20