Підписатись
Косенко Юрій Миколайович
Косенко Юрій Миколайович
СумДПУ імені А.С. Макаренка, ННІПП, кафедра спеціальної та інклюзивної освіти
Підтверджена електронна адреса в sspu.sumy.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Сутність дидактичної гри як методу навчання
ЮМ Косенко
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології 1 (18), 184-190, 2011
202011
Альтернативна комунікація як засіб розвитку мовленнєвої діяльності дітей із комплексними порушеннями
ОВ Боряк, ЮМ Косенко
Актуальні питання гуманітарних наук, С. 264–270, 2021
172021
Gender differentiation of self-regulating mental states of athletes with disabilities: comparative analysis
ZV Prokhorenko L., Popovych I., Sokolova H., Chumaieva Y., Kosenko Y ...
Journal of Physical Education and Sport. 23 (Art 42.), PP. 349–359., 2023
14*2023
Історія України. 7 клас : підручник для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей
КЮ Миколайович
- 1 (-), 280 с., 2016
142016
Особливості проведення дидактичної гри на уроках історії в спеціальній школі.
ЮМ Косенко
Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна …, 2012
132012
Дидактична гра як метод формування історичних понять у розумово відсталих учнів
ЮМ Косенко
СумДПУ імені АС Макаренка, 2015
112015
Вчитель як суб’єкт навчально-ігрової діяльності у спеціальній школі.
ЮМ Косенко
Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка …, 2013
112013
Дидактична гра як метод самостійної роботи розумово відсталих учнів на уроках історії
ЮМ Косенко
Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова, 141-144, 2013
112013
Система історичних понять у курсі історії спеціальної школи
ЮМ Косенко
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології 1 (4), 152-159, 2013
102013
Застосування комп’ютерних дидактичних ігор у навчанні історії школярів з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах інклюзивного класу
ЮМ Косенко, ОВ Боряк, ОМ Король
Інформаційні технології і засоби навчання. 77 (№ 3), С. 76–89., 2020
92020
Історія України: підручник для 9 класу спеціальних закладів загальної середньої освіти (F 70).
ЮМ Косенко
Чернівці, Букрек, 2018
92018
Становлення та розвиток спеціальної методики навчання історії (друга половина ХІХ-початок ХХІ століть)
ЮМ Косенко
Букрек, 2016
92016
РепринцеваО. О., Леонова ОВ, Кудрявцева МВ Традиційна гра в інклюзивній освіті: від аналізу педагогічних можливостей–до впровадження у шкільну практику центральної Росії та України
ЮМ Косенко
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал …, 2015
92015
УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА УРОКАХ ІСТОРІЇ В СПЕЦІАЛЬНІЙ ШКОЛІ
Ю Косенко
Журнал наукового товариства Тернопільського національного педагогічного …, 2012
92012
Особливості викладання суспільно-історичного матеріалу розумово відсталим учням у 20-х–на початку 30-х років ХХ століття
ЮМ Косенко
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології 1 (2), 130-136, 2015
82015
Формування понятійних систем у розумово відсталих школярів на уроках історії.
ЮМ Косенко
Теоретичні та методичні аспекти корекційно-реабілітаційної діяльності …, 2015
62015
Мовленнєвий розвиток дітей з особливими освітніми потребами як провідний чинник соціалізації
ОВ Боряк, ЮМ Косенко
Вісник Запорізького національного університету: збірник наукових праць …, 2020
52020
Організація самостійної діяльності школярів із порушеннями інтелекту на уроках суспільствознавчого змісту
ЮМ Косенко, ТМ Дегтяренко
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал …, 2021
42021
Особливості формування уявлень про хронологію та історичний час в учнів спеціальної школи.
ЮМ Косенко
Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету. Серія …, 2008
42008
Цифрові технології як інструмент формування абстрактних понять в учнів з порушеннями інтелектуального розвитку.
ЮМ Косенко, МО Супрун, ОВ Боряк, КО Миколаївна
Інформаційні технології і засоби навчання. 85 (№ 5), С. 42- 61, 2021
32021
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20