Gender differentiation of self-regulating mental states of athletes with disabilities: comparative analysis ZV Prokhorenko L., Popovych I., Sokolova H., Chumaieva Y., Kosenko Y ... Journal of Physical Education and Sport. 23 (Art 42.), PP. 349–359., 2023 | 30 | 2023 |
Альтернативна комунікація як засіб розвитку мовленнєвої діяльності дітей із комплексними порушеннями ОВ Боряк, ЮМ Косенко Актуальні питання гуманітарних наук, С. 264–270, 2021 | 25 | 2021 |
Сутність дидактичної гри як методу навчання ЮМ Косенко Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології 1 (18), 184-190, 2011 | 25 | 2011 |
Історія України. 7 клас : підручник для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей КЮ Миколайович - 1 (-), 280 с., 2016 | 16 | 2016 |
Застосування комп’ютерних дидактичних ігор у навчанні історії школярів з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах інклюзивного класу ЮМ Косенко, ОВ Боряк, ОМ Король Інформаційні технології і засоби навчання. 77 (№ 3), С. 76–89., 2020 | 15* | 2020 |
Особливості проведення дидактичної гри на уроках історії в спеціальній школі. ЮМ Косенко Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна …, 2012 | 13 | 2012 |
Дидактична гра як метод формування історичних понять у розумово відсталих учнів ЮМ Косенко СумДПУ імені АС Макаренка, 2015 | 12 | 2015 |
Вчитель як суб’єкт навчально-ігрової діяльності у спеціальній школі. ЮМ Косенко Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка …, 2013 | 12 | 2013 |
Історія України: підручник для 9 класу спеціальних закладів загальної середньої освіти (F 70). ЮМ Косенко Чернівці, Букрек, 2018 | 11 | 2018 |
Система історичних понять у курсі історії спеціальної школи ЮМ Косенко Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології 1 (4), 152-159, 2013 | 10 | 2013 |
Становлення та розвиток спеціальної методики навчання історії (друга половина ХІХ-початок ХХІ століть) ЮМ Косенко Букрек, 2016 | 9 | 2016 |
РепринцеваО. О., Леонова ОВ, Кудрявцева МВ Традиційна гра в інклюзивній освіті: від аналізу педагогічних можливостей–до впровадження у шкільну практику центральної Росії та України ЮМ Косенко Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал …, 2015 | 9 | 2015 |
Дидактична гра як метод самостійної роботи розумово відсталих учнів на уроках історії ЮМ Косенко Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова, 141-144, 2013 | 9 | 2013 |
УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА УРОКАХ ІСТОРІЇ В СПЕЦІАЛЬНІЙ ШКОЛІ Ю Косенко Журнал наукового товариства Тернопільського національного педагогічного …, 2012 | 9 | 2012 |
Особливості викладання суспільно-історичного матеріалу розумово відсталим учням у 20-х–на початку 30-х років ХХ століття ЮМ Косенко Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології 1 (2), 130-136, 2015 | 7 | 2015 |
Мовленнєвий розвиток дітей з особливими освітніми потребами як провідний чинник соціалізації ОВ Боряк, ЮМ Косенко Вісник Запорізького національного університету: збірник наукових праць …, 2020 | 6 | 2020 |
Формування понятійних систем у розумово відсталих школярів на уроках історії. ЮМ Косенко Теоретичні та методичні аспекти корекційно-реабілітаційної діяльності …, 2015 | 6 | 2015 |
Організація самостійної діяльності школярів із порушеннями інтелекту на уроках суспільствознавчого змісту ЮМ Косенко, ТМ Дегтяренко Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал …, 2021 | 4 | 2021 |
Цифрові технології як інструмент формування абстрактних понять в учнів з порушеннями інтелектуального розвитку. ЮМ Косенко, МО Супрун, ОВ Боряк, КО Миколаївна Інформаційні технології і засоби навчання. 85 (№ 5), С. 42- 61, 2021 | 4 | 2021 |
ТРАДИЦІЙНА ГРА В ІНКЛЮЗИВНІЙ ОСВІТІ: ВІД АНАЛІЗУ ПЕДАГОГІЧНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ–ДО ВПРОВАДЖЕННЯ У ШКІЛЬНУ ПРАКТИКУ ЦЕНТРАЛЬНОЇ РОСІЇ ТА УКРАЇНИ ЮМК О. О. Репринцева, О. В. Леонова, М. В. Кудрявцева Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології 1 (3), 36-53, 2015 | 4* | 2015 |