«Осердечення» змісту професійної підготовки як чинник особистісно-професійного зростання майбутніх педагогівдошкільної освіти ОА Половіна, НВ Гавриш, Х Барна Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology 4 (45), 42-45, 2016 | 15 | 2016 |
Виховання ціннісного ставлення до книги у дітей старшого дошкільного віку ХВ Барна Держ. закл.«Луган. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка». Луганськ, 2014 | 6 | 2014 |
Характеристика технології складання інтелектуальних карт в освітньому просторі дошкільного навчального закладу ХВ Барна Збірник наукових праць «Педагогічні науки» 1 (70), 131-134, 2016 | 5 | 2016 |
Концептуальні засади розвитку зв’язного мовлення дітей із ЗНМ в ігровій діяльності ОІ Чекан, ХВ Барна, ОМ Кас'яненко Видавничий дім «Гельветика», 2022 | 4 | 2022 |
Професійна підготовка майбутнього педагога в умовах сучасної освітньої парадигми: монографія ГВ Товканець, Т Атрощенко, Х Барна Київ: Кондор-Видавництво, 2015 | 4 | 2015 |
Дитяча субкультура у світі дорослих цінностей ОО Ліннік, Х Барна «Молодий вчений», 53-57, 2017 | 3 | 2017 |
Експериментування як засіб організації діяльності у дошкільному навчальному закладі МВ Гардубей, ХВ Барна | 3 | 2014 |
Підходи до формування морально-етичних понять у старших дошкільників ХВ Барна МДУ, 2016 | 2 | 2016 |
Експериментування як засіб організації діяльності дітей у дошкільному навчальному закладі ХВ Барна | 2 | 2015 |
Логоритмічні вправи як корекційний засіб подолання загального недорозвинення мовлення К Маріанна, Х Барна Вісник Науководослідної лабораторії інклюзивної педагогіки.: Спеціальна та …, 2023 | 1 | 2023 |
Співдружність з батьками як умова виховання й навчання дітей з особливими освітніми потребами ОМ Кас'яненко, ХВ Барна Видавничий дім «Гельветика», 2020 | 1 | 2020 |
Співдружність з батьками як умова компесуючого виховання дітей з особливими потребами ОМ Кас'яненко, ХВ Барна | 1 | 2020 |
Проектна діяльність як метод розвитку допитливості у старших дошкільників ХВ Барна, ОС Бобирєва Переяслав-Хмельницький, 2018 | 1 | 2018 |
Використання ігрових вправ в корекції просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку ХВ Барна, ВВ Іванова, ОМ Кас'яненко | 1 | 2018 |
Художньо-мовленнєва діяльність у системі корекційної роботи з подолання мовленнєвих порушень ХВ Барна, ВВ Іванова, ОМ Кас’яненко Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія: Педагогіка та …, 2018 | 1 | 2018 |
Особливості формування діалогічного мовлення у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку ХВ Барна, НВ Волошин МДУ, 2018 | 1 | 2018 |
Використання традицій рідного краю у вихованні громадянських якостей у дітей старшого дошкільного віку ХВ Барна, ОІ Чекан | 1 | 2018 |
Теоретичні аспекти вивчення інтонаційної виразності мовлення у дітей зі стертою формою дизартрії ХВ Барна, ВМ Поллогі МДУ, 2018 | 1 | 2018 |
Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності дошкільників: методичні рекомендації до вивчення розділу з навчальної дисципліни «Методика організації художньо-мовленнєвої … ХВ Барна МДУ, 2017 | 1 | 2017 |
Ціннісне ставлення до книги у субкультурі старшого дошкільника ХВ Барна Освіта та розвиток обдарованої особистості, 5, 2015 | 1 | 2015 |